Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde nesten håpet at lag Nord skulle få hive en fra lag Sør på hue og ræva ut når jeg hørte de skulle komme, men det ser nesten ut som de skal tvinge dem til fred eller noe? Må si tv3 har lært kunsten å lage spenning denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud. Hva skjer med lag sør? For noen drittfolk. Eller, Even, Morten og Jon Hvertfall, og de kjører jo over de andre uansett.

Nei. Takke meg til Lag Nord. De liker jeg supergodt. Ser ut som det er sammenlåing neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Åh, nesten så jeg skulle ønske jeg hadde vært på lag sør. Da er det et par stykker der som jeg jaggu skulle satt på plass. De oppfører seg jo som noen store drittunger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de lo av hun nye og kalte henne en treåring og hva-det-nå-var fordi hun ble frustrert og gikk p.g.a. kjeftingen og smellingen deres da hun foreslo å gi bort litt mat... Åh, guuud, det var like før jeg pælmet fjernkontrollen i tv´n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Når de lo av hun nye og kalte henne en treåring og hva-det-nå-var fordi hun ble frustrert og gikk p.g.a. kjeftingen og smellingen deres da hun foreslo å gi bort litt mat... Åh, guuud, det var like før jeg pælmet fjernkontrollen i tv´n!

Enig! Det var iallefall veldig tydelig for meg hvem som var treåringen der. Stå slik å hyle å kjefte på folk, og så gjøre narr av dem når de blir lei å går. Åh jeg ble så sint :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en drittsekk Even er. Å Morten. Makan.

Liker ikke de to nei. Even er dum og aggressiv. Og han Morten er enda verre. Han burde gå på aggresjonsterapi. Han klarer ikke å diskutere med andre uten å stramme musklene og skrike i ansiktet til dems. Og har han brystimplantat? Ser sånn ut :overrasket:

Haha. Er jeg den eneste som liker ham?

Nei, jeg digger Jon! Eneste som fortjener å vinne, syns jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt skremt av at folk som Even skal gå rundt i Norges land og sørge for lov og orden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt skremt av at folk som Even skal gå rundt i Norges land og sørge for lov og orden.

Tro meg, etter å ha vært samboer med en politistudent vet jeg hvor mye rart som går på PHS. Trodde det var ordentlige folk jeg, men... nei.

Maktgale, godt over gjennomsnittet glad i festing og mange aggressive.

Hadde godt inntrykk av politiet frem til jeg kom såpass tett innpå dem:s

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Fysj jeg blir skikkelig irritert på Morten og Even. Hadde jeg vært på lag sør, hadde jeg jammen meg gitt de en skyllebøtte de sent kommer til å glemme :kjefte:

Jeg fikk veldig vondt av Ellen. Hun ville bare gi lag Nord litt mat (noe jeg synes var snilt) så klikker Morten og Evene helt bananas!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig lag Nord KNUSER lag Sør i neste robinsonkamp!!! Jeg synes flere på lag Sør bare er noen drittsekker. Også virker de så forbanna sikkre på at de skal vinne, så derfor fortjener de å gå på en smell :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det faktisk blir sammenslåing allerede? Er det ikke bare 11 deltakere igjen nå? Og DA får de forhåpentligvis kastet ut idiotene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Enig med dere som hater lag sør. Men god tv, det er det. :fnise:

Absolutt! Det er litt flaut å si, men av alle serier jeg følger med på så er det Robinson som er ukens høydepunkt :fnise:

Hjelper sikkert at det er på søndag kveld, slik at det alltid føles som en velfortjent pause, og belønning etter en lang uke :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det faktisk blir sammenslåing allerede? Er det ikke bare 11 deltakere igjen nå? Og DA får de forhåpentligvis kastet ut idiotene!

Siden lag sør er i flertall, så tipper jeg de råtter seg sammen og stemmer ut alle på lag Nord en etter en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det virker jo ikke som det er så god kjemi i lag sør, så kan jo hende noen av dem slutter seg til lag nord. Spesielt damene, kanskje. Håper inderlig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det virker jo ikke som det er så god kjemi i lag sør, så kan jo hende noen av dem slutter seg til lag nord. Spesielt damene, kanskje. Håper inderlig det!

ja, det er sant. Gleder meg vilt til neste episode! :popcorn:

Jeg tenker at enten blir det sammenslåing allerede eller så kanskje Christer skal få de til bli venner? Selv om jeg egentlig tviler på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden lag sør er i flertall, så tipper jeg de råtter seg sammen og stemmer ut alle på lag Nord en etter en.

Tvilsomt.. Det er noen "råtne egg" på lag sør, som fint kan slå seg sammen med noen i lag nord og kaste ut sterke konkurrenter.. Tenker spesielt på jentene og nikolas eller hva han heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst sammenslåing allerede til søndag. De sa det på reklamen. Er det bare jeg som synes det var tidlig eller? Tipper de gjør det nå før lag Nord og lag Sør blir venner :fnise:

Håper de får ut enten Morten eller Even!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir søren meg spennende i kveld! Hadde vært kult hvis drittsekkene på lag sør gikk på en ordentlig smell. : :lur::kjefte:

Hvem heier dere på? jeg heier nå på Hans Christian og ho mørkhåra venninna hans. Husker ikke helt hva hun het. Er litt dårlig på navn

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...