Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg heier absolutt på de unge. Ikke nødvendigvis fordi jeg er ung selv, men fordi jeg rett ikke liker holdningen til mange av de gamle. Likte Arild best der, fordi han virket så snill og jordnær. Dessverre var han for naiv :( Anita liker jeg iallefall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet på de gamle helt til i dag. I dag så synes jeg enkelte der var ufyselige. De jeg likte der var Arild og Jo(h?)n, men Arild ble jo sendt ut. Så nå heier jeg på de unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver fortsatt og klør meg i hodet ang. han deltakeren som ble fjernet. I dagens episode så vi tydelig flagget han hadde med seg som personlig eiendel, det var i leieren deres. Har de kuttet ut å vise en robinsonkamp og et øyråd? De "gamle" sa jo at de stadig mister deltakere eller noe sånt... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anita er ho blonde med tatoveringene? Æsj for en kjerring. Dumt at Arild ikke brukte fredningen sin, men han trodde nok han satt trygt,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på følelsen at de har kuttet ut en episode pga han gamlingen..

liker verken john eller anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Selv om jeg er ung, så heiet jeg på de gamle. Men etter Arild måtte dra heier jeg heller på de unge. Jeg synes flere av de gamle oppfører seg dårlig. Spesielt Anita. Jeg synes det er litt sleipt å flørte med noen og late som man er så intressert kun for å lure den personen. Dessverre gikk Arild rett på Anitas spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere over her - heiet på de gamle først. Men etter at Arild måtte gå, har jeg mistet sympatien der, gitt.

Kanskje er det verdt å heie på 30-åringene etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på gårsdagens..hun som måtte forlate øya?Filming eller?

Filming som i at hun spilte syk?

På meg virket det som hun var mer psykisk enn fysisk dårlig. Det har de vel hele tiden tatt hensyn til, uansett hvor mye Christer Falck sier at "i år er det ikke lov å trekke seg". Folk som har det svært dårlig, psykisk, er ikke god TV. Og Falck var ikke inne i bildet i det hele tatt her, vanligvis må han jo inn og kjefte litt hvis en deltaker ønsker å trekke seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir litt teit når Christer MÅ inn å kjefte når noen velger å trekke seg av gode grunner. Somn f.eks da han Peder som var med i 2009 hadde mye vondt i lungene men fikk så øra flagra da Christer kjefet han ut under øyrådet. Christer trodde jo han kun faket det hele, men det var jo ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

daaaaakar gabriell! jeg fikk skikkelig vondt av han :(

en ting er å bli valgt sist, fordi ingen vil ha deg på laget, men så ryker han ut pga det også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linda sofie

Jeg liker ikke Anita. Å hva skjer med at hun har hvite lepper?

For en kjip måte å ryke ut på!

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke Kristina byttet plass med han, så hadde det vært dårlig. Med tanke på hun faktisk ville hjem og han virkelig ville være der.

Jeg aner ikke hvilket lag jeg heier på. Tror jeg heier på sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...