Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jammen ta, det er sesongstart på Robinson på søndag. -De unge mot de gamle. Flere enn meg som skal se? :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg masse!!! :jepp:

Nå har det starta så mye dårlige realityprogram (big brother - tragisk, gøy på landet - gjesp, idol - grøss og resten havner stort sett i samme kategori, med unntak av 71 grader nord.) at det er en glede å få et skikkelig reality show å se på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Blir interessant å se hvordan klippingen blir, i og med at de måtte fjerne en fyr. Jeg er veldig spent på hvordan de løser dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir interessant å se hvordan klippingen blir, i og med at de måtte fjerne en fyr. Jeg er veldig spent på hvordan de løser dette.

hvorfor måtte de fjerne en fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

hvorfor måtte de fjerne en fyr?

Etter at de var ferdig med filmingen kom det frem at den ene deltakeren hadde blitt dømt for seksuelle overgrep mot mindreårige. Så de valgte å klippe han helt ut av serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

jaaa, jeg gleder meg også :) lillebroren min xen min er deltaker, så dette mååå jeg følge med på! :popcorn:

??? :fnise:

Blir interessant å se hvordan klippingen blir, i og med at de måtte fjerne en fyr. Jeg er veldig spent på hvordan de løser dette.

Christer sa at han hadde gått ut av serien rimelig fort så det var ikke noe problem å klippe det for det var såpass lite som måtte bort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

??? :fnise:

Christer sa at han hadde gått ut av serien rimelig fort så det var ikke noe problem å klippe det for det var såpass lite som måtte bort:)

??? :klo:

hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Blir interessant å se hvordan klippingen blir, i og med at de måtte fjerne en fyr. Jeg er veldig spent på hvordan de løser dette.

det har jeg også tenkt på! jeg synes det er bra gjort om de får alt til å bli sammenhengende når de må klippe han bort! om andre deltakere har pratet om han- bare nevnt navnet hans, så må jo det også bort!

enkli så er det jo bra gjort å klippe sammen hele greia, selvom man ikke må klippe bort en hel person da! idol, farmen, 71 grader nord og alle andre programmer er jo veeeeeeldig klipp og lim- greie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

??? :klo:

hehe...

lillebroren min xen min er deltaker

Jeg skjønner ikke setningen. Lillebroren din, exen din eller lillebroren til exen din? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg skjønner ikke setningen. Lillebroren din, exen din eller lillebroren til exen din? :fnise:

aah...hehe...kanskje jeg glemte noen ord :fnise: jeg mente at jeg gleder meg til å følge med fordi lillebroren til min tidligere kjæreste er deltaker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...