Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det ikke noen som manglet under øyrådet? Synes å huske at de var så mange i sammenslåingen, innbiller meg at det var 10 eller 11?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Morten er så kjekk :rodmer:

Æsj ville ikke at Lillan skulle vinne :sur::sur:

Liker ikke Morten for 5 øre jeg. Synes fyren virker uintelligent med alle de manipulerende utspillene og de negative tankene han kommer med om andre. Synes han har en fæl måte å prate om andre mennesker om rett og slett. Ler når han prater om å være uærlig osv. han må er jo ikke akkurat veldig ærlig selv heller. Greit nok at han har fine muskler, men det vil jeg også si er det eneste jeg liker ved fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke Morten for 5 øre jeg. Synes fyren virker uintelligent med alle de manipulerende utspillene og de negative tankene han kommer med om andre. Synes han har en fæl måte å prate om andre mennesker om rett og slett. Ler når han prater om å være uærlig osv. han må er jo ikke akkurat veldig ærlig selv heller. Greit nok at han har fine muskler, men det vil jeg også si er det eneste jeg liker ved fyren.

Jeg snakker kun om åssen han ser ut. Han er virkelig kjekk. Hadde ikke hatt noe i mot å hatt en runde med han i sengen nei :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker kun om åssen han ser ut. Han er virkelig kjekk. Hadde ikke hatt noe i mot å hatt en runde med han i sengen nei :lur:

Skjønner at du bare prater om utseende, men for min del hadde jeg i alle fall ikke ville ligget med Orlando Bloom f.eks. hvis jeg syntes han var helt brød i hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville at HC skulle vinne.

Hvem av jentene som stakk av med seieren spilte ingen rolle for meg da. Jeg var bare glad det ikke ble Hans Olaf! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet også mest på HC, men når jentefinalen var et faktum var det egentlig ett fett hvem som vant :) Bare GLAD det ikke ble Hans Olaf jeg!

Men det jeg ikke hadde tenkt over før i dag, var at det faktisk bare var 3 jenter etter sammenslåingen.. :klo: Lillan, Cathrine og Nicolina. Var vel ikke fler, siden det ikke var fler der i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Er det bare jeg som synes 300.000 er litt lite i denne sammenhengen? :huh:

Ja. Det er en årslønn til mange, og de her har vært på en øy i 6 uker og tjent inn samme beløpet. Det er selvfølgelig tungt å gå uten mat så lenge, men allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det er en årslønn til mange, og de her har vært på en øy i 6 uker og tjent inn samme beløpet. Det er selvfølgelig tungt å gå uten mat så lenge, men allikevel..

Hva mener du med at de har tjent inn samme beløpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke på hele sesongen, men reagerte på at hun Cathrine brukte sin "fattige familie" til å tigge om stemmer/premien på. Hadde ikke satt pris på det om jeg var i familie med henne. Og når hun ikke engang vant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Hva mener du med at de har tjent inn samme beløpet?

Jeg mener at vinneren har tjent eller fått det beløpet ved å være på øyen i seks uker. Jeg skjønner egentlig ikke helt spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som synes 300.000 er litt lite i denne sammenhengen? :huh:

Jeg syntes også det var litt lite. :Nikke:

Trodde premien var på 500 000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...