Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest cybergirl

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange er opphengt i Morten, er det bare fordi han er fin å se på? :klo:

Han har karma, er ærlig, rettferdig og snill. I tillegg er han fin med de muskel armene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Han har karma, er ærlig, rettferdig og snill. I tillegg er han fin med de muskel armene sine :)

Kjempeærlig og snill som sladra om hemmeligheten til HC. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at jeg også satt og så på, selv om jeg ikke hadde tenkt å gjøre det. :fnise: Det som slår meg, er at jeg fullstendig har glemt de deltakerne som gikk ut i de første episodene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at jeg også satt og så på, selv om jeg ikke hadde tenkt å gjøre det. :fnise: Det som slår meg, er at jeg fullstendig har glemt de deltakerne som gikk ut i de første episodene...

Tenkte også det samme. :fnise:

Eneste jeg faktisk huska var han Arild, men det var kun fordi jeg synes det var utrolig dårlig gjort av Anita og bruke han sånn som hun hadde gjort. Hadde han vist at han var utsatt, så hadde han jo brukt imuniteten som han fikk da han ofra seg på korset.

Blir sykt spennende neste gang, da er det jo finale! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte også det samme. :fnise:

Eneste jeg faktisk huska var han Arild, men det var kun fordi jeg synes det var utrolig dårlig gjort av Anita og bruke han sånn som hun hadde gjort. Hadde han vist at han var utsatt, så hadde han jo brukt imuniteten som han fikk da han ofra seg på korset.

Blir sykt spennende neste gang, da er det jo finale! :popcorn:

Ja, Arild husker jeg også! Han virket som en skikkelig snill fyr, fælt at de sendte ham hjem på den måten. Finalen begynner neste gang, men vedder på at de strekker den ut over to episoder.

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husket kun Anita (grøss) og Arild. Arild virker som er okey fyr. Synd han falt for Anitas skuespill.

Blir spennende neste episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nå så vi jo nok en gang hvor småskummel Morten er.

"IKKE KALL DET FOR EN TRUSSEL!!!!"

Neivel, det hørtes også ut som en trussel...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå fikk vi sannelig sett litt mer av Mortens hissige side.. Kanskje like greit han røk ut.

Jeg hadde forventet at denne episoden skulle bli fryktelig kjedelig, men det var den ikke. Vi fikk jo sett masse som vi ikke hadde sett før. I alle fall jeg. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå fikk vi sannelig sett litt mer av Mortens hissige side.. Kanskje like greit han røk ut.

Som tidligere nevnt i denne tråden så er jo trossalt Morten dømt for vold, han har også en meget truende fremtoning etter min mening. Først trodde jeg at han bare var sånn og ikke at det var så ille, men etter dagens episode, så fikk jeg ett virkelig inntrykk om at han faktisk er veldig vrang og at han kan ha hissige/voldelige tendenser... :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cybergirl

Fokuserer heller på de positive sidene hans..savner å se han, men sånn er det jo bare når jeg hadde håpet at han vant.

Aner ikke hvem jeg skal heie på nå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robinson vinter? Hmm, det kan bli spennende. Tror ikke jeg kommer til å melde meg på for å si det sånn. HATER snø og kulde, så jeg hadde vel bare overlevd der noen dager :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke søren om jeg hadde meldt meg på Robinson vinter. Hadde ikke overlevd 1 dag en gang. Det hadde vært helvette for meg som er en ordentlig frysepinne :fryser:

Jaja, håper HC vinner i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig kult med to jenter i finalen!! :) Jeg håper Cathrine vinner. Men jeg har en følelse av at det blir Lillan. Hun har jo nettopp giftet seg i Zanzibar og det er vel ikke akkurat gratis.. Men jeg aner rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg sa i sted at hvem som helst kunne vinne så lenge det ikke var Cathrine. Men jeg ville helst ikke at Lillan skulle vinne heller. Og se hvem som er igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...