Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samtidig er det lett for oss å si det. Vi ser en oppsummering på en drøy time en gang i uka, de har levd midt i det hele i flere uker. Det blir jo det alt dreier seg om, det er hverdagen. Det er nok vanskelig å ikke la seg bli oppslukt i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter HC ble merket, så har jeg hatt en sterk følelse på at det var Nicolina. I øyrådet lyste det lang vei. Glad hun hun måtte dra og ikke gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff glad de fant ut hvem det var, og jeg trodde det var HC helt sikkert. Men glad det ikke var han.

Skjønner heller ikke reaksjonene deres. Det er da ikke noe nytt at Robinson er et spill, og man må spille for å komme langt. Ikke første gang noen blir lurt eller dolka i ryggen.

Nå heier jeg på Morten, har sansen for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ spennende episode! I begynnelsen trodde jeg det var Jon, men så trodde jeg det var enten HC eller Cathrine. I øyrådet ikveld var det ingen tvil om at det var Nicolina ;)

Lurer på hva som skjer med HC i neste episode. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hadde egentlig skjedd hvis HC ble stemt ut sist øyråd? Da hadde det jo blitt litt tull mtp at han var neste som skulle bli merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Men hva hadde egentlig skjedd hvis HC ble stemt ut sist øyråd? Da hadde det jo blitt litt tull mtp at han var neste som skulle bli merket.

Jeg tipper det da hadde kommet en eller annen twist sånn at han ikke røyk ut.

Hvem heier dere på da? Jeg heier på Morten og HC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Men hva hadde egentlig skjedd hvis HC ble stemt ut sist øyråd? Da hadde det jo blitt litt tull mtp at han var neste som skulle bli merket.

Jeg tipper det da hadde kommet en eller annen twist sånn at han ikke røyk ut.

Hvem heier dere på da? Jeg heier på Morten og HC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så utrolig letta da Nocolina ble avslørt!

Uff, så spennede det var! :ler:

Jeg heier på HC eller Morten. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan heie på Morten. Han virker jo fullstendig psycho.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan heie på Morten. Han virker jo fullstendig psycho.

Han virker hyggelig nok nå, men jeg husker godt hva slaga oppførsel han viste tidligere, før sammenslåingen.

Jeg heier på HC og Cathrine jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Morten har en kriminell fortid som voldsdømt bekymrer meg ikke. Han har sonet/vil sone sin straff og gå videre, komme seg vekk fra miljøet.

Jeg kjenner to stk. som har vært dømt for vold og tatt sin straff. Idag har de begge lagt det bak seg. Man skal tilgi og gi folk ny sjanse.

Jeg synes Morten virker hyggelig. Håper han og HC kommer langt. De fortjener å vinne.

Endret av Dronning Sheba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at Morten har en kriminell fortid som voldsdømt bekymrer meg ikke. Han har sonet sin straff.

Jeg kjenner to stk. som har vært dømt for vold og tatt sin straff. Idag har de begge lagt det bak seg. Man skal tilgi og gi folk ny sjanse.

Jeg synes Morten virker hyggelig. Håper han og HC kommer langt. De fortjener å vinne.

Kunne ikke vært mer enig! Alle har en fortid og synes ikke man skal dømme folk pga sin fortid. Jeg synes Morten virker sympatisk og snill. Etter Even røyk ut, så har jeg virkelig fått sansen for han :)

Heia Morten sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Morten har en kriminell fortid som voldsdømt bekymrer meg ikke. Han har sonet sin straff.

Jeg kjenner to stk. som har vært dømt for vold og tatt sin straff. Idag har de begge lagt det bak seg. Man skal tilgi og gi folk ny sjanse.

Jeg synes Morten virker hyggelig. Håper han og HC kommer langt. De fortjener å vinne.

Han har nå vist sine dårlige sider i ekspedisjonen også. Jeg har aldri likt ham, det er bare noe så ubehagelig over ham. Og dette med at han er voldsdømt visste jeg ikke før i dag når jeg leste linken over her, så det er ikke det jeg baserer det på i det hele tatt. Men det forundret meg ikke i det hele tatt at han er det, og det sier kanskje litt om hvordan han har fremstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var jo ikke akkurat noen god deal for Nicolina (hvis det da ikke var en premie vi ikke hørte om hvis hun klarte oppdraget):

* Hvis hun takket nei til tilbudet, ville hun måtte trekke seg fra ekspedisjonen

* Hvis hun ble oppdaget, ville hun bli sendt hjem

* Hvis hun ikke ble oppdaget, ville de andre deltakerne mislike henne sterkt og sende henne hjem i første mulige øyråd

Det måtte jo uansett ha vært en twist. Hadde de sendt hjem 3 deltakere i går, hadde de sittet igjen med fire deltakere - og det er fremdeles bare oktober. Regner med at Robinson skal sendes i alle fall hver søndag i november, og da er det lite nok med seks personer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart alle fortjener en ny sjanse, men det faktum at han er dømt tidligere viser jo at han har fått ny(e) sjanse® allerede, derfor er jeg skeptisk. Det at han gråt da han så brevet fra datteren var jo rørende, men det er vel ikke SÅ spesielt at han gjorde det, alle er vel glad i barna sine.

Jeg heier fortsatt på Hans Olaf. :)

Jeg må igjen si at årets sesong er en av de beste noensinne. Veldig uforutsigbart med denne "merkingen", og mindre mas om allianser og konspirasjoner.

Tillegg: Hm...skulle ikke være registered trademark-symbol, men en R i parentes. :fnise:

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Nikolas vinner jeg. :fnise:

Han virker som en utrolig sympatisk person og i tillegg så har han vist at han klarer å overvinne mange av sine frykter¨, for i utgangspunktet så virker han jo redd for absolutt alt, men ikke én gang har han trukket seg fra noe... Han er en verdig vinner for meg, for han klager ikke og han sutrer aldri. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...