Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem er Ellen? Har sett flere nevne dette navnet, men det er da ingen som heter det?

Sikker på at du ikke har hørt feil og at de har sagt "Even"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem tror dere er buddleren(?) er? Jeg tror ikke det er Cathrine eller HC, men kanskje Nicko eller Bård. Spennende! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var Jon, men når det viste seg å ikke være det, da ble jeg usikker.. Bård kanskje, tror han kan være i stand til å ta en slikt valg. Nicolina også. De eneste jeg er sikker på at det ikke er, er HC og Cathrine. De ville aldri ha merka Morten, tror jeg..

Meen, er iallefall kvitt Jon og godt er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Jeg har en følelse av at det er Cathrine...

Jeg og. Hun virker så uskyldig. Tror nok det er den vi tror minst kunne gjøre det, som faktisk er bøddelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett hvem som er bøddelen, er i hvert fall den personen en god skuespiller! Det skal h*n ha.

Jeg tror det kan være Nicolina eller kanskje Bård. Egentlig så kan det være hvem som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var Morten trygg i øyrådet, kunne de ikke teoretisk sett velge å stemme han hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Hvorfor var Morten trygg i øyrådet, kunne de ikke teoretisk sett velge å stemme han hjem?

I dag og de neste episodene er de merkede trygge, da de skal finne ut hvem de tror er bøddelen. Så ja, han er nok trygg de neste ukene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele episoden var veldig rar synes jeg. Hvorfor skal en egentlig ville ha ut bøddelen? Hvis en har en teori på hvem bøddelen er, så er det jo ikke automatisk slik at en bør få han ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag og de neste episodene er de merkede trygge, da de skal finne ut hvem de tror er bøddelen. Så ja, han er nok trygg de neste ukene

Fikk ikke det med meg, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele episoden var veldig rar synes jeg. Hvorfor skal en egentlig ville ha ut bøddelen? Hvis en har en teori på hvem bøddelen er, så er det jo ikke automatisk slik at en bør få han ut?

Sagt på en annen måte: Når 3 av dem er merket, og de 3 har en teori, må de da få alle de andre til å stemme på bøddelen, eller holder det at de sier til christer hvem bøddelen er? De andre vil jo miste masse konkurranse hvis bøddelen klarer oppdraget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det Anita jeg så i reklamen for neste ukes Hellstrøm rydder opp hjemme?

Ganske sikker på at det var hun ja.. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er Jon ute.

Jeg hadde aldri klart å holde masken som bøddel.

Klarer heller ikke å bestemme meg for hvem jeg tror det er.

Men tror ikke det er HC, Cathrine eller Lillan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Men hva skjer med de merkede? Det fikk jeg ikke helt med meg.

Hvis de ikke klarer å finne ut hvem bøddelen er, ryker de hjem tror jeg. Dersom de klarer det er det derimot bøddelen som ryker.

Det var vel sånn, eller mistolket jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at det er Cathrine...

Jag tror også det kan være Cathrine. Hun har vært så stille under alt dette og i øyrådet så det litt ut som om hun hadde dårlig samvittighet eller noe? Kan jo være at de har fått beskjed om å si hvem de mener er den sterkeste på øya, så har den de har nevnt blitt merket. Er ikke sikkert hun viste om det skulle bli negative eller positive følger av å si at Morten er den sterkeste spilleren? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...