Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest uAnonymBruker

aah...hehe...kanskje jeg glemte noen ord :fnise: jeg mente at jeg gleder meg til å følge med fordi lillebroren til min tidligere kjæreste er deltaker ;)

Haha, er ikke lett å få med seg alt hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også fælt på dette med klippingen, men jeg skrudde akkurat på nå, da så jeg at de to lagene drev og konkurrerte om å få noen ned fra to kors. Da så man jo alle deltakerne på begge lag, kanskje han fyren kom inn senere? Han var i hvert fall ikke på noen av de lagene.

Eller er det noen som har gått ut allerede, i tillegg til hun jenta som gikk ut nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig nysgjerrig på han der som ble klippt bort... Men merker at det bare er 3 menn av de gamle som blir vist (han tykke, bergenseren og han med hatten), så det mangler vel en?

Han må vel bli vist på utstemmingen`?

Var hn 70 år foressten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og var spent på åssen de ville løse det med bortklippinga, spesielt i forbindelse med robinsonkamper og øyråd. Trodde han hadde røket siden vi fikk se alle og oversiktsbilde under kampen, men synes det var VELDIG rare kameravinkler under øyrådet nå, spesielt når alle var i bildet. Akkurat som om de har kuttet bort venstresiden i bildet.

Men da skjønner jeg ikke hvordan de gjorde det med kampen.. HMM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når i ekspedisjonen gamlingen røk ut? Leste ett sted at han hadde røket ut rimelig kjapt, men et annet at de hadde en enorm jobb med klipping siden han fyren hadde gjort mye ut av seg og vært med nesten hele veien.

Ang. hvordan de klipper så har de nok noen triks for å viske ut ting de ikke vil ha med. Når de stod i buret før kampen for eksempel, var det på en måte et tomrom mellom to av deltakerne. Aner ikke om det er sånn de gjør det da, men teknologien på sånne ting er jo ganske bra nå til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva gjør de når det er han tur til å bli stemt ut...

Mer spennende å følge med på klippingen enn selve Robinson :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det dere sier om øyrådet, de hadde nok kuttet vekk venstre side der. Heldig for Tv3 da, at han fyren har sittet på enden under øyrådet. Men ja, jeg lurer fortsatt på dette med kappestriden og robinsonkampen.

Han fyren som ble klippet vekk er veldig gjenkjennelig, hadde langt, nesten hvitt hår i hestehale. (Jeg bryter vel ingen regler om jeg sier det? :klo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men det kan være at gamlingene skulle la en stå over sånn at de var like mange som kjempe i robinson kampen? pleier de ikke det? husker ikke. men isåfall kan han ha blitt valgt til å stå på sidelinjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge med. Synes egentlig det var ganske lurt å ta med boblejakke jeg. Som hun sa, du kan ligge på den, ha den over deg, det kan jo bli kaldt om natten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Blir spennende å følge med. Synes egentlig det var ganske lurt å ta med boblejakke jeg. Som hun sa, du kan ligge på den, ha den over deg, det kan jo bli kaldt om natten også :)

Enig. det var jo litt smart.

Jeg synes Morten var kjekk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dere skulle være med på Robinson, hvilken personlig eiendel ville dere ha tatt med?

Jeg ville tatt med enten:

Deodorant

Baeberhøvel

Tannkrem og tannbørste.

Deodorant pga svettelukt.

Barberhøvel pga det er nasty å gå rundt med hårete legger, hår under armene osv.

Tannkrem og tannbørste pga dårlig ånde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg lurte på en ting jeg. Får jentene lov til å ta med ob/bind eller må man ha det som personlig eiendel i såfall? Tenker på når man får mensen der nede for det kan jo skje med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker engang for noen sesonger siden hvor de måtte være innestengt i ett sånt bur. Da var det hvertfall snakk om at en av jentene hadde mensen og at det vistnok var super ekkelt for hun måtte bruke sokkene sine, og til de andre deltakerene. De var jo innelåst der noen døgn. Men kan være at dette var pga av at det var en utfordring og jeg renger egentlig med at de får det til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt med meg solkrem kanskje. Blir så fort solbrent jeg :sukk: Eller så hadde jeg tatt med barberhøvel. Tanken på å måtte gå rundt i bikini med hårete legger og ikke ha fått tatt bikinilinjen osv er utrolg kvalmt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...