Gå til innhold

Sarahs hverdag i ny by

Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Hehe, du når jo ikke målene om du aldri har noen mål :)

Så det er bedre å begynne med mål, og i allefall prøve :jepp:

Å så spennende :) Gleder meg til å høre mer :jepp:

Regn og slaps her også.. Gi meg syden vær,snarest! :sjenert:

Snu døgnet er aldri moro, hvertfall ikke godt - kjennes ut som en er fyllesyk rett og slett.. Jeg pleier å ha det slik :fnise:

Ikke shoppe bort budsjettet nå da, knekkebrød og vann er ikke godt!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Sarah-

Helt utslitt etter nesten 7 timer på kjøpesenter! :sjokkert: Men veldig koselig :)

Ble ikke mye handling, egentlig greit for jeg har ikke så mye penger. Men ble en fin kosebukse (de jeg har er så slaskete) og armbånd. Så stakk vi innom IKEA, og der finner man jo seff masse fint :sjenert:

Vi spiste på restaurant og. Ikke helt planlagt ettersom jeg prøver å gå ned 4 kg. Men jeg valgte kebab med salat, uten dressing. Så det tror jeg jaggu meg var ok!

Nå skal jeg ordne litt på rommet. Burde vaske gulvet for der gror det store hybelkaniner. Men orker jeg i dag mon tro? Trokke det ass.

Venter med å svare dyret til i morgen :P Han må jo tro at jeg har et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Slaske bukser :rodmer:

De er grunnen til at kiloene har ramlet på her, ikke noe som strammer, før en dag du skal ha på deg jeans :kjefte:

Så flink du var alikevel da, er jo ikke masse shopping det da!

Kebab uten saus er ikke sååå ille nei, er jo nesten den som står for alt fettet :fnise:

Hybelkaninene mine skal få vokse til torsdag, grei dag å gjøre det på - da får man "fri" fra husarbeid hele helgen :)

Må jo alltids være litt hard to get - vi kommer jo ikke servert på et sølvfat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

åå, det er så typisk at man ikke merker at man har gått opp i vekt før jeansen skal på :sjokkert: Men vi går ikke i den fella lenger nå ;)

Hybelkaninene mine skal også få leve livet litt til. Får se om jeg orker å vaske i morgen. Rommet mitt er kjempelite, men likevel er det så tiltak :sjenert:

Jeg er veldig dårlig på å være hard to get når det er en fyr jeg liker. Er jo så vanskelig å holde seg unna! Så får se om jeg ikke svarer i kveld :sjenert: Var du hard to get med din kjæreste? Hvordan møttes dere? (Fikk plutselig en følelse av å ha spurt om det før?)

Har plapra med en jeg bor med i hele kveld. Kooooselig. Kollektiv :hjerte: (som regel, ikke alltid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg svarte han nå jeg. Stilte ikke noe spørsmål, sånn for å sjekke om han holder liv i samtalen likevel :sjenert: Var det dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det skjerpings, om jeg så skal sitte i den strammeste jeansen utover kvelden :fnise:

Ikke tenk på hybelkaninene, de danner seg nok en egen koloni i verste fall – og kan være litt vanskeligere å bli kvitt! :)

Ja, jeg vet det.. Jeg var dårlig på det jeg også, var helt fortapt etter de første dagene med meldinger som fløy fram og tilbake.

Prøvde å være hard to get, men fikk det liksom ikke til, var jo så redd for å miste fisken jeg hadde fått på kroken.

Vi møttes på firmafest faktisk! :rodmer:

Koselig å ha noen en kan prate med i samme hus da, hjelper på både gode og vonde dager. Ikke minst så får en slått i hjel litt tid sammen med noen :jepp:

Neida, det er viktig at han også tar litt initiativ. Så du slipper å hele tiden virke pågående, og han bare sitter å tar i mot :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Sarah-

Ved midnatt tikket det inn en melding på face, jippi! Han svarte selvom jeg ikke spurte om noe :)

Meeeen, nå skjer det som jeg frykter: et face-forhold! Han stilte et spørsmål, og da må jeg svare. Så må jo jeg stille spørsmål, for ellers virker jeg uinteressert. Og sånn skal vi vel holde på, helt til jeg skal hjem neste gang, som sikkert ikke blir før påske. Og da er det ikke sikkert vi har kjemi i det hele tatt, og det er såå kleint når vi har sendt face-meldinger i mange måneder.

Såå, what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt hverandre på halvveien ;)

Eller dra hjem på vinterferie i begynnelsen av februar :) Må jo sjekke ut typen vel ;) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hehe, vi kjenner hverandre ikke så godt at vi kunne dratt på helgetur sammen. Tenk om det er full kræsj. Men bra forslag :tommelsmil:

Jeg svarte han, og stile spørsmål tilbake :) Drar trolig hjem i slutten av januar/begynnelsen av februar, så hvis han har tid, så kunne vi jo møtes og sjekke ut om det er noe sprakle :)

Jeg fikk en kjip beskjed tidligere i dag, så da ble det fotbad og skrubb her i gården. Digg! Det er seriøst sykt deilig å ordne føttene :Hehe: Så har jeg vasket gulvet på rommet. Det var skittent!! Hybelkaninene har hatt fest i juleferien. I tillegg har jeg vasket klær, og ordnet en del praktiske ting angående skole, lån osv. Så begynner to-do-listen å bli kort ;)

Altså, jeg har også en del ikke fullt så nyttige ting:

-Lastet ned sanger og serier

-Spilt aaaaltfor mye wordfeud. Fler som er avhengig?

-Lest blader

Den kjipe beskjeden jeg fikk ordnet seg heldigvis, så da ble jeg glad. Tenkte å feire med risgrøt senere i dag. Toro mikro-grøt selvsagt :sjenert: Har enda ikke giddet å dra på butikken :fy_fy:

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Herregud, jeg har ligget på sofaen i hele kveld :sjenert: Skikkelig daff! Har skypa i 3 timer med en venninne. Skype :hjerte:

Sliter veldig med matlysten for tiden. Klarte nesten ikke spise opp risgrøten. Men må få i meg litt næring. Men i dette tempoet kommer de 4 kiloene å forsvinner fort som fy :lur:

Fikk svar av fyren! Bla bla bla, og så spurte han om nr mitt :bolledeig: (Venter med å svare til i morgen, jeg har jo så mye å gjøre om dagen) Nå må jeg bare satse på å møte han om noen uker, slik at vi ikke får et meldingsforhold, for så å oppdage at vi ikke har noen kjemi :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid greit å få avklart om det er noe der, i slike tilfeller. Ellers klarer en ikke glemme og tenker hele tiden "hva om"? :) Wow, han er jo mer som interessert når han ville ha nr ditt :) Spennende!! :)

I går ble risengrynsgrøt fra Fjordland til middag, orker rett og slett ikke å sta å røre i en dum kasserolle i en time for å få en spisende grøt. Wordfeud - er rett og slett farlig det der, blir helt hengt oppi det :jepp:

Var vel godt å få ut hybelkaninene, i dag skal jeg ta en kjapp runde har jeg bestemt.. Spørs om jeg har tid/ ork da :sukk:

Ha en fin torsdag :) Det er snart helg, Sarah! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Ja, må få det avklart. Han virker som en herlig fyr, så må få sjekket det ut :) Hva burde jeg svare i meldingen? Bare bla bla bla og så nr mitt. Noe mer etter nr mitt liksom?

Har bestilt tur hjem om et par uker :) Burde kanskje nevne det for han, så han ikke reiser bort den helgen.

Regn/haggel/sol i Bergen i dag. Digg. Men må til byen. Hardt liv! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Nok en digg dag! Var en tur i byen. Kjøpte tre gensere og hotpants. Grei fangst.

De siste 4 timene har jeg hengt på stua med halve kollektivet mitt, koselig :) Greit å bo i kollektiv når man ikke kjenner så mange i byen.

Jeg svarte på facemeldingen hans tidligere i dag. Han svarte med en gang, så da sendte vi litt frem og tilbake :) Han avsluttet med at jeg kanskje får en melding (på mobilen) i kveld, haha! Meeen, han er bortreist når jeg er hjemme. Typisk! :sukk: Så nå vet jeg ikke helt hva det blir til. Litt teit å holde meldingskontakt i det uendelige? Da er det ekstra kleint hvis det ikke klaffer. Driit.

Hadde gledet meg skikkelig til å dra ut med en venninne på lørdag. Lasta ned partysanger og gått til innkjøp av sprit. Men så måtte hun reise bort :sukk: Jaja, blir vel flere anledninger. Hater at jeg ikke har så mange venner i denne byen! Alle er på østlandet :(

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Sarah-

Tidlig oppe :sove:

Følte meg så ensom i går at jeg rett og slett bestilte Oslotur i helgen! Så om et par timer drar jeg :hoppe: Sjelden jeg er såå spontan altså.

Fikk melding (på mobilen) i går kveld. Virket som han kjedet seg, for han ville ikke avslutte meldingsutvekslingen. Så vi skrev litt frem og tilbake :) Meeen som sagt er jeg litt i mot å sende så mye meldinger før man kjenner hverandre. Virker ikke som han er enig i det :fnise:

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Skikkelig bra helg! Vi dro ut både fredag og lørdag, og resten av tiden gikk med til plapring. Helt herlig! :)

Litt fremskritt på guttefronten: Vi har pratet sammen på telefon! I edru tilstand ;) Jeg er ikke spesielt glad i å prate i telefonen, men det gikk ganske så bra. Så nå ser det positivt ut :)

I dag begynner skolen. Egentlig greit å komme i gang, men det var jo sykt digg å ha ferie :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vært borte hele helgen jeg, og ikke mulighet til å sjekke KG.

Men jaggu, her skjer det ting :) Så spennende :)

Hva snakket dere om da? Fant dere tonen pr tlf eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest -Sarah-

Synes samtalen gikk bra jeg! Litt kleint innimellom da, men det er vel forventet. Liker dårlig å snakke i telefon, for da må man jo si noe hele tiden så det ikke blir flaut. Og man aner ikke hva den andre gjør. Åh, vrient. Så tror det blir skyping fra nå av :)

Vi bare snakket om helgene våre, jobben hans, studiene mine osv. Hehe, litt seriøs samtale :P

Vet fortsatt ikke når vi får sett han neste gang. Han reiser samme dag som jeg kommer hjem :sukk: Så kan jo hende vi kan spise lunsj sammen eller noe før han drar.

Typisk at vi ikke bor i samme by da :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal jo være vanskeligst mulig til tider, en kan hvertfall føle det sånn :)

Virker veldig lovende da, men en måååå jo bare møte personen i real life etter en liten stund - ellers blir forventningene så høye :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Altså, vi har møttes in real life noen ganger over flere år, så vi vet begge at det ikke er total kræsj :) Men ja, forventningene bygges opp hos oss begge vil jeg tro, så vi må møtes snart.

Første skoledag overstått. Godt å komme i gang!

I dag blir det tacosalat til middag :) Sunnhet here i come!

(lettere å slanke seg når jeg (forhåpentligvis) snart skal møte fyren :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...