Gå til innhold

Sarahs hverdag i ny by


Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Gjest -Sarah-

Åh, for tiden digger jeg kollektiv. I går ble det servert kake :Hehe: Men dette lover ikke godt for bikinisesongen.

Hadde avhørskveld i går, hehe! Det var litt gøy. Jeg spurte om masse teit (typ hvilken farge han hadde på sokkene). Han spurte bare om dirty spørsmål, som jeg ikke ville svare på.

Men i hvertfall. Han har nå flyttet til den andre byen, som ikke er så altfor langt unna. Eller jo, det er et stykke. Men overkommelig. Han skulle sjekke jobbvaktene i helgen, og hvis de passer så kommer jeg på helgebesøk.

Herreguuuud vet ikke om jeg tør. Dagsbesøk ok, men en hel helg. Da må jeg jo vise meg uten sminke. Og så må jeg vel bæsje i løpet av helgen :sjenert: Og morgenånden. Seriøst, hva gjør man med den?? Og hva om vi går helt tom for ting å prate om eller gjøre?

Burde jeg bare hoppe i det? Har jo litt lyst, men samtidig er det skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahh... Kake slår aldri feil :jepp:

Hehe! Hørtes egentlig veldig gøy ut, og jeg ble ikke sjokkert over at han spurte om slik type spørsmål :ler: Mannfolk :fnise:

Det husker jeg selv at det var det verste som kunne skje.. Morgenånde, sminkeløs og ikke minst at man må bæsje i løpet av en helg! Det er heeelt naturlig, men HALLO!! Ingen som har lyst å utsette noen for det fordi :skratte:

Du får laste ned en del filmer på pcen og ha de klar som en reserveløsning i verste fall, men jeg tror nok ikke det blir noe problem - fantastisk hvor mye lettere samtalen flyter når man ser hverandre :)

Hopp i det!! :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Tror jeg har blitt ditcha :klo:

Har ikke hørt fra K siden onsdag, og han skulle liksom si fra når han visste mer om jeg kunne besøke han i helgen. Nå har jo helgen nesten begynt, så det ser ikke ut til at jeg drar til han :sukk:

Vi var begge pålogget på facebook i stad, men han sa ingenting. Og jeg skal jo ikke si noe først, for det var jo han som sa at han skulle ta kontakt når han visste om jeg kunne komme til han! Det tar jo noen timer å dra dit, så jeg kan ikke ta det helt på sparket heller.

Egentlig like greit å droppe hele opplegget. Blir for dumt å ha et meldingsforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Høres jo utrolig rart ut! Syns du skal spørre ham neste gang han er pålogget facebook jeg, bare for å være sikker på at det ikke har vært noen misforståelser. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Spurte han ang helgen. Han sa det ikke passet. At det var jævlig kjipt, men sånn var det.

Jeg tenker at hvis han virkelig likte meg, så hadde det ikke vært noe problem.

Så nå gidder jeg ikke dette lenger. Hvor lenge skal vi liksom ha et meldingsforhold? Frem til sommeren? Hele mars er jeg opp tatt med prosjekter, prøver og kurs på skolen, i tillegg til at jeg får besøk i helgene. Så er det påske, da er jeg hjemme i 2 uker, mens han jobber i den andre byen sannsynligvis. Så er det prosjekt igjen på skolen i tillegg til eksamensperiode. Og vips er det sommer.

Er det sååå vanskelig for han å forstå at det var denne helgen som passet helt perfekt?

Nei jeg gir opp. Ikke vits å kaste bort tid og energi på noe jeg ikke vet hva er en gang. Får heller ta det som det kommer, hvis det passer slik f.eks i sommer. Men jeg vil ikke at han skal okkupere hjernen min hvert bidige sekund frem til det. Så nå blir det nedtrapping av kontakt.

Fornøyd? Nei. Men nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

ooook, litt drama i helgen.

Siden Sarah ikke fikk besøke K, skulle hun hvertfall ikke sitte hjemme og deppe i helgen. Så hun dro på fest på lørdag. Målet var å drikke seg full og hvertfall ikke tenke på K. La oss bare si at det ble en fylletelefon til K. K var edru og syntes Sarah overreagerte, og sa at hun måtte slutte å vri og vende på alt han sa.

Har ikke hørt fra han siden, og jeg kommer nok ikke til å gjøre det heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi.. Såpass ?

Hva snakket dere om på lørdag da? Skjønte han frustrasjonen din?

Er ikke enkelt når det blir slik.

Men om han bare "gir opp" så vet du med sikkerthet at du fortjener noen bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Litt drama i hverdagen liker jeg, men tydeligvis ikke han :fnise:

Altså, jeg ville jo besøke han i helgen. Og det hadde vi jo nesten avtalt. Så virker han ganske likegyldig og sier at jeg godt kan komme hvis jeg vil. Jeg følte at han ikke ville at jeg skulle komme, siden han sa det var opp til meg. Hallo, jeg vil at han skal si: 'kooom! jeg vil du skal komme!' Ikke: 'jo, du kan godt komme hvis du vil'

Så det var det jeg ringte for å si til han da. Og han påsto at jeg var sur. Men det var jeg ikke. Bare litt. Og han mente at jeg overreagerte skikkelig, at vi kunne møtes en annen helg det passet bedre. Jeg hadde jo fortalt dette til mine rommies, og han synes det var teit av meg å blande inn andre.

Jadda :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo vise litt interesse, og han må jo forstå at du vil føle deg ønsket til å komme.

Virker bare som en nærmest gnir seg innpå han når han sier det på den der måten, men for all del - enkelte er dårlig til å si de "rette" tingene.

Mr. Mann sier alltid det jeg vil høre, men han lager sin egen vri på ting og tang - men når jeg endelig lærte å kjenne hans måte å uttrykke seg på så forsto jeg jo dette. :fnise:

Typsik sitat fra Mr mann: Du er så pen når du pynter deg. Men det han egentlig mener er at jeg faktisk er pen ellers også, men liksom litt over the top akkurat da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hehe, 'du er så pen når du pynter deg' oppfatter jeg som: pen når jeg pynter meg, men ikke ellers?? :kjefte:

Tror jeg må lære meg at de fleste sier ting i beste mening, mens jeg vrir og vender det til noe negativt. Vet ikke hvorfor jeg gjør det.

Jeg sendte en melding til K i går, bare for å si sorry for at reagerte som jeg gjorde. Ville jo ikke lage dårlig stemning, men skjønner nå at det har jeg gjort. Han svarte på meldingen, men ikke sånn som før. Så ser egentlig ut til at jeg har ødelagt alt. Jeg skal holde lav profil fremover hvertfall, og håpe at han tar kontakt. Men jeg tviler.

Det er litt kjipt, for nå føler jeg at jeg liker han! Det er kanskje typisk at man føler det sånn når man har mistet noen? Han er en sånn person jeg trenger i livet mitt. Han er slækk, tar ting på sparket, har det gøy. Jeg gjør ikke så himla mye, planlegger alt, er altfor seriøs. Sarah må slappe av litt og nyte livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det var nettopp det jeg også tenkte, men etter en hel del omformuleringer klarte han å fortelle det han egentlig mente med det :fnise:

Jeg tror egentlig alle jenter gjør det der. Jeg vrir hvertfall alltid på ting, og skal alltid ha kommentarer etc til å virke negative, selv om de er ment i den beste mening (det var en rar setning:fnise: )

Det er først når du har mistet noen det går opp for deg at det kanskje ikke var så ille alikevel, men det er bare tull å tenke sånn. Se positivt på det, han har vel noen dårlige sider også? :fnise:

Jeg er en evig liste lager, alt skal planlegges helst ned til den minste detalj, men enkelte ganger kan jeg slå ut håret og heller ha taco i stedet for pizza :skratte: Neida, kanskje ikke fult så ille.. But you see my point? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Ja vi må nok bare slutte å tolke alt i verste mening :P Selvom det er vanskelig.

K og jeg har kontakt igjen nå da, så nå er alt som før. Aner ikke når vi kan møtes neste gang, men det blir i hvertfall ikke jeg som foreslår noe ;)

Jeg har sykt mye å gjøre på skolen for tiden. 3 prosjekter samtidig! :hakeslepp: Det er ikke noooooe gøy! Alt jeg gjør er å sove, spise og gjøre skole. Herlig liv!

Men nå kan jeg hvertfall roe ned hjernen i forhold til å tenke på K :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk sier jeg bare :fnise:

Gøy å høre at alt er tilbake til "normalen". La han ta initivativet om det skal skje noe, slipper du å sitte å skylde på deg selv om ting ikke ordner seg :)

Skjønner den trange timeplana ja, en føler seg jo helt utelatt og ikke minst innesluttet når man har det slik. Men tenk positivt, ikke lenge til sommerferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Sarah-

Er litt lei meg om dagen. Vi var visst ikke back on track likevel. Har nesten ikke hært fra han på 1,5 uke :sukk: Skjønner ingenting jeg! Vil ikke mase på han, men har sendt et par hva gjør du-hvordan går det-meldinger. Fikk jo svar, men de er korte og han virker bare uinteressert.

Er veldig glad for at jeg ikke åpnet meg og tillot meg selv å få følelser. Han har jo nevnt det - at jeg er litt lukket. Men det er jo ikke rart, når sånn som dette skjer (les silent treatment). Hadde vært helt knust nå dersom jeg hadde fått følelser for han.

Det er sykt mye skole for tiden. Leverte et prosjekt på mandag. Og nå holder jeg på med et annet. Det tredje får jeg begynne på i morgen. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal rekke alt. Har null fritid! En venninne spør hele tiden om vi skal finne på noe, og jeg må alltid si nei :(

Gleder meg til påske :) Selvom jeg må lese en del i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk altså... :klemmer:

Bra du var forsiktig da, Sarah. Så slapp du å bli knust.

Vanskelig å forstå hvorfor slike ting skjer.. Men håper du holder hodet høyt, og tenker at du fortjener bedre enn det :)

Skolearbeid i fleng her også, null sosialt liv.. Hater det! :sukk:

Gleder meg til mai er ferdig og at det er sommerferie :jepp:

Hva er planen for helgen? Skolearbeid eller slå løs håret? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...