Gå til innhold

Sarahs hverdag i ny by


Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Litt pinlig at eg har lest heile dagboka di :) Men måtte få me meg frå begynnelse til slutt korleis guttejakten har gått :)

Lykke til med mannebeinet ;) Kjekt å sjå at det e muligheta for å treffe noen på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Sarah-

Hei! Haha, veldig spennende er det nok ikke.

Nettdating funket ikke for meg. Han jeg holder på med nå har jeg ikke møtt på nett :) Vi er fra samme by, og har virret rundt hverandre i noen år. Først i julen tok vi litt ordentlig kontakt :)

Har du dagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hehe!

Note to self: spesifisere mer!

Tenker liksom at visse ting er obvious, men det er det jo bare for meg selv :sjenert: Vi har ikke hatt kontakt på et par dager nå. Det synes jeg er greit egentlig, kan jo ikke ha daglig kontakt heller. Men lurer på hvem som blir den første til å gi lyd fra seg. Håper virkelig jeg får møtt han hjemme før han reiser bort. Kan jo invitere han på frokost :fnise:

Denne dagen ass. Stod opp 6.30. Sminke, klær, frokost. Forelesning 8.15-|0.00. Sarah er DØDStrøtt. Dro til byen for å titte i butikker, men klarte ikke holde meg våken. Tusla hjem igjen, og sov fra 11-14! Ærre mulig. Hva gjør man med sånt da? Gjett om jeg ikke får sove i kveld da :sur:

Nå ligger jeg på sofaen og nettshopper. Skal i bursdag om et par uker, og vil ha på noe fiiiint.

Blir vel tacosalat til middag i dag og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Sånn går det, gjør det samme selv til tider - forventer at alle skal vite hva jeg tenker :fnise:

Altså å møte han må du bare gjøre, ellers kommer du til å angre grenseløst.. I allefall de gangene du tenker tilbake på det. Been there, done that :jepp:

Godt med slike dager enkelte ganger, bare være slapp og ikke løfte en finger. Vi trenger alle slike dager, og i allefall rett etter ferie :jepp:

Har faktisk holdt meg kun til å kikke i nettbutikkene jeg, ikke kjøpt noe ennååååå :P Men har sååååå lyst på noe nytt, men vil alikevel vente til kiloene er forsvunnet :sukk:

I dag ble det ris og kylling kjøttdeig (omgjort til boller) i karri saus :) Yum yum yum! Men tok alt for lang tid, holdt jo på å sulte ihjel mens jeg laget mat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Ja, må prøve å møte han før han drar. Maks uflaks da: den uken jeg er hjemme, reiser han bort. Men hvis han ikke reiser kjempetidlig dagen etter at jeg kommer, så får vi jo til å møtes bittelitt :jepp:

Jeg bestilte en kjole bare. Håper den rekker frem før bursdagen :) Får vel ha en plan B i tilfelle. Den må jo gjennom tollen og slikt :sur:

Ååååh, karrisaus og ris! Den er digg det. Får se om det blir noe sånt til middag i løpet av uken :)

I morgen skal jeg til gynekologen. Gruer meg så sykt! Har aldri gjort det før, har bare utsatt og utsatt. Men nå er det ingen kjære mor lenger. Må jo vite alt er som det skal. Håper det ikke blir en alt for ubehagelig opplevelse :sjenert:

Pratet med en venninne i stad (også singel). Vi kom innpå temaet om kjærestekilo. Og vi synes dette er et rart fenomen. Vi spiser alltid mindre godis sammen med andre, for blir så oppblåst og kvalm. Og det er hvertfall ubehagelig å føle at magen sprenger når man ligger i samme seng som noen. Er det bare vi som tenker slik? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo få møtt mannen! :-) krysser fingrene for at dere rekker det!

Gynekologen er ikke kjekt, var der for en stund siden selv og det er ikke å anbefale, men det er nødvendig. Fant ut at jeg hadde nokså hissig celledeling og at jeg måtte inn å konisere (fjerne en del av livmorhalsen). Gjett om jeg var redd i begynnelsen? Men det gikk kjempe bra, men fikk meg virkelig en vekker, en kan jo ikke se eller kjenne det..

De kjæreste kiloene er noe for seg selv, og veldig vanskelig å få bort :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Oi! Kan skjønne at det ikke var en hyggelig beskjed å få. Men så bra det ble oppdaget :) Er det ufarlig nå?

Undersøkelsen er overstått, phu! Det gikk faktisk overraskende bra, etter omstendighetene hvertfall. Følte meg ikke særlig høy i hatten da jeg lå der å sprikte med beina. Men legen var kjempesnill. Hun mente alt så og kjentes bra ut. Greit å få bekreftet at man ikke er helt unormal der nede :fnise:

Det er et helsikes vær ute, så jeg skal holde meg inne helt til jeg skal sitte barnevakt i ettermiddag. Må prøve å lese. Hvorfor er det så vanskelig å komme i gang? Skulle jo lese jevnt og trutt dette semesteret :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De oppdaget det, og fikk operert det bort, så jeg skal på etterkontroll i mars - men regner med at alt er bra nå. Men det var godt at de fant det, og jeg tror ikke jeg gruer meg like mye til neste gang, selv om en ikke er høy i hatten når en ligger med føttene i været :fnise:

Huff, alltid like vanskelig det der altså.. Skjønner ikke hvor motivasjonen tar veien i midten og i slutten av januar.

Men jeg skal jaggu meg passe på at den ikke forsvinner, om jeg så må ligge i sofaen og holde fast i den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Så bra at det ble oppdaget og operert før det ble alvorlig :)

Skjønner ikke hva som er galt med meg! Ble akutt trøtt i stad og sov i 3 timer! Jaggu godt at jeg 'bare' er student :sjenert:

Nå må jeg prøve å få opp energinivået litt. Spise middag, og passe en liten jente. Men det er ikke bare bare å passe en 2-åring altså! Hun kan seriøst ikke sitte stille mer enn 5 sekunder :sjokkert: Merker at jeg IKKE er klar for barn :gjeiper:

Blir nok fjordland eller toro mikromiddag i dag. Er altfor trøtt til å lage noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat likedan tidligere jeg også. trøtt til alle døgnets tider, men det bedrer seg nok når våren og lyset kommer tilbake :) Tenk deg å hatt energinivået til unger? Da hadde jeg hatt mange jobber og en fet lønnskonto :)

Ble thai wok med grønnsaker,ris og svinekjøtt her.. Kan virkelig anbefale det! Nam nam nam :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Sov til 12 i dag :sjenert: Ingen forelesninger, så tenkte å sove ut. Har tydeligvis veldig mangel på søvn :klo:

Passet ungen til 23-tiden i går, bra med litt kæsh :) Hun var ganske rolig i går faktisk. Vi så Donald, lekte litt og jeg la henne. Så så jeg på TV til foreldrene kom hjem. Grei jobb :fnise:

Fyren (han har et navn: K) sendte melding i går. Hadde på følelsen at han kom til å sende først :fnise: Han spurte bare hvordan det gikk og sånt, og at han ville møte meg igjen snart. Koselig :) Vi sendte litt frem og tilbake, og når jeg kom hjem ringte han. Herreguuud som jeg hater telefoner! Håper virkelig praten går bedre når vi møtes. Tenkte å foreslå skype neste gang. Da ser vi hverandre i det minste.

I dag skal jeg ikke gjøre stort. Må rydde rommet (bomba her!), vaske klær og slikt. Og så barnevakt igjen i kveld. Jippi penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarah - så gøy å se deg igjen! Du hadde falt ut av mine innlegg, så derfor fant jeg deg ikke før nå. :goodbye:

Virker som om du har det bra for tiden, morsomt med en flørt. :rodmer: Og nyt studietiden og det å kunne sove til 12 på en torsdag så lenge du kan, for jeg lover deg at arbeidslivet med grytidlig vekking kommer altfor fort. Det eneste postive er at man faktisk har bedre råd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå... Sove til klokken 12 på en torsdag hørtes herlig ut! Misunnelig ! :fnise:

Skype er bedre ja, da er det lettere å forstå personen, en får liksom kroppsspråket med på kjøpet da :fnise:

Så blir ikke den pinlige stillheten så ille heller, siden en ser personen.

Rydding er kjedelig, men tar du nå så slipper du å brette opp armene skikkelig neste gang :)

Penger er virkelig undervurdert! Hadde jeg bare vunnet de millionene som var i potten i går i VikingLotto...

Kanskje litt større sjans om en faktisk tipper da :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hei Juliane! Så hyggelig at du stakk innom :)

Jeg vet at jeg er bortskjemt nå med tanke på soving. Gruer meg til arbeidslivet! I dag sov jeg til 11 :Hehe: Hadde nok kunnet sovet lenger, men ble vekket av at en av roomiene støvsuget :sur: Men så sovner jeg ikke før 2-3 på natten heller :sjenert:

Passet kiden til 23 i går. Hun var litt mer urolig i går, og brukte en halv evighet på å sovne. For et slit. Men da tjente jeg 600 kr i går kveld, ikke verst :tommelsmil:

I dag har jeg dusjet, vasket håret, shavet, skrubbet og smurt inn hele meg med fuktighetskrem. Snart skal håret rettes ut, og så rotes tilfeldig til (pappa himler alltid med øynene når jeg gjør dette hjemme. Hvorfor rette ut og så rote det til liksom? Men det er jo nødvendig!), partysminke på og få på meg noe fint. Vi skal ha vors i kollektivet i dag :hoppe:

Hva skal jeg ha på da. Det store spørsmålet. Alltid. Kjole? Skjørt? Bukse? Ankelstøvlettene er bestemt hvertfall :tommelsmil: Har mest lyst å ha på en trang jeans og en slækk topp. Men virker som de andre skal ha på kjoler. Skal ikke være lett nei :sukk: (haha, føler jeg har sykt alvorlige problemstillinger om dagen!)

Tror jeg får sende melding til K i dag, så han ikke alltid sender først :gjeiper: (Dette problemet har jeg ikke hatt før. Altså at gutten er mer ivrig enn meg!) Håper vi kan skype i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

ååå, den dusten reiser i dag og blir borte hele neste uke :sur: Trodde jeg skulle få møte han før har reiste, men neeeeida. da blir det heller ikke noe skype :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe vikitg å snu døgnrytmen litt, og når du er student er det hvertfall lov :-)

Alltid typisk at unger skal være litt vrange, fungerer som et perfekt prevansjonsmiddel det der :fnise: var selv i bursdag i dag til en unge, jiiises... Burde gitt henne oppdragelse som gave. Verste jeg vet er unger uten oppdragelse og høffelighet... Ja, det er ikke alltid like lett :-\

Å neeei, kjenner nesten at jeg ble skuffa selv, hehe! Jeg som hadde gledet meg sånn til å se om det "klikket" for dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Vi hadde vors her i går, og det var god stemning :) Jeg drakk ikke så mye, så formen er god i dag! Stod opp tidlig, og ryddet og vasket stua og kjøkkenet før de andre stod opp. Noen glade, trøtte, fyllesyke ansikter da ja :Hehe:

Pratet med en jente i går og vi kom innpå temaet med meg og K. Hun mente at han ikke virket så interessert siden han alltid reiser bort når jeg kan møte han. Men jeg føler virkelig at det er uheldige sammentreff. Han sender mange meldinger, ringer og skriver fine ting, så jeg tror virkelig han er interessert. Eller hva tror dere?

Herregud, klokken er halv tre! Og jeg sitter i joggisen. Får vel gå på butikken og handle inn noe digg til i kveld. Har skypedate med en venninne :) Må virkelig få meg noen venner i denne byen :fnise:

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Søndager ass! Hadde som nyttårsforsett å ha mer innholdsrike søndager. Men det dropper jeg. Er så tiltak :sjenert:

Har likevel ikke kun ligget på sofaen i dag. Har vasket leiligheten (min vaskeuke), og har byttet sengetøy :Hehe: Elsker rent sengetøy! Har pratet masse med de jeg bor med. I dag var faktisk hele kollektivet samlet til frokost, koselig!

Dette har vært en spisehelg. Helt sykt!

Fredag: Havregrøt, middag. Popcorn og potetgull på vors

Lørdag: Knekkebrød, en hel kake (350 g), potetgull og kjeks

Søndag: Knekkebrød, popcorn

Ikke mye næring å hente der akkurat. Det får bli lenge til neste gang jeg tar sånn av.

K har reist på fjellet og blir borte en uke, så spørs om jeg hører noe fra han. Tenkte å spørre når på søndag han kommer hjem, så kanskje jeg rekker å se han før jeg reiser tilbake :) Men tror jeg må vente noen dager, vil ikke være altfor ivrig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg med andre ord :)

Jeg tror det nok er tilfeldigheter som gjør til at han ikke er hjemme når du kommer. Ellers hadde han jo ikke orket å "ledet" deg an i utgangspunktet, tror jeg. Men det er jo hva jeg tror selvsagt, men synes egentlig det hørtes nokså logisk ut :fnise:

Endelig fått matlysten tilbake, eller var det kun for helgen?

Det er mandag :kjefte::snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...