Gå til innhold

Sarahs hverdag i ny by


Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Gjest -Sarah-

Jeg føler at samtalene våre alltid er ganske seriøse. Han skal bytte jobb, så vi pratet en del om det, litt om studiet mitt, og om jeg skulle hjem i helgen. Ja, litt sånn småting.

Jeg klarer enda ikke å si: ååå herreguuuuud, vet du hva jeg så i dag eller?? :fnise:

Håper det kommer med tiden. Lurer på om jeg må ha et bilde av en venninne foran meg når jeg prater med han, sånn at jeg later som jeg prater med henne. For da er jeg jo helt meg selv, med tull og tøys, tanker og fjas. Jeg vil ha det sånn med han også! Fortelle om kule ting jeg har sett, hørt og opplevd i løpet av dagen, rare tanker jeg tenker, noe morsomt en venninne skal/har gjort, kule nettsider jeg har kommet over osv. Men hvorfor klarer jeg ikke dette med han? :klo: Er det noe som kommer etterhvert, eller er det et dårlig tegn at jeg ikke klarer dette nå? Vil jo le og ha det gøy med han liksom :sjenert:

Nå er det ikke lenge igjen til friheten, herregud! Har litt blandete følelser rundt det. Skulle ønske jeg hadde en uke til. for det er altfor mye å lære, men samtidig vil jeg bare bli ferdig.

Har veldig lyst å dra hjem i helgen og møte K. Men det vil koste meg nesten 3000 kr :( Og ikke minst vil mamma og pappa begynne å lure på hvorfor jeg kommer hjem allerede nå, når jeg var hjemme for 3 uker siden :fnise: Ja, jeg er fjortiss og forteller dem ikke om K før det eventuelt blir seriøst. Er det verdt 3000 kr å dra hjem i helgen? Om jeg ikke ser han i helgen, møtes vi kanskje om 3 uker. Dilemma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Sarah-

Eksamen er i overimorgen! :sjokkert: Tiden går alt for fort. Og det er neimen ikke lett å lese når K dukker opp i hodet mitt omtrent hvert 2. minutt :sur: Den dusten! Kan han forsvinne et par dager bare?

Vi chattet på face i går, og jeg fortalte han at jeg kommer hjem i helgen. Vi avtalte filmkveld :) Håper det blir bra! Er litt nervøs da. Føler at det er mye press og forventninger. Men skal prøve å slappe av og kose meg sammen med han, og da blir det forhåpentligvis koselig.

Men hva skal jeg ha på meg? Hvilken film skal vi se? Skal jeg fundere på samtaleemner på forhånd? Skal jeg sitte inntil han når vi ser film? Skal jeg ha på fint undertøy i tilfelle det blir noe mer? Hvordan blir det å møte han? Blir det kleint? Vil det føles helt herlig? Blir det kyssing? Kommer han til å være nervøs? ææææ! Har aldri møtt han bare oss to før. Vi har alltid vært sammen med andre. Så dette blir megarart!

La merke til i dag at jeg har gått en del ned i vekt siden jul. Har ikke vekt her jeg bor nå, men jeg ser det. Har jo spist veldig lite de siste ukene, både pga mindre matlyst, stress med skolen og altfor mye tenking på K. Jeg VET at mamma kommer til å kommentere det. Hun sier alltid at jeg har blitt tynnere siden sist jeg var hjemme. Om hun hadde hatt rett, så hadde det ikke vært mer igjen av meg, så det er vel bare sånt mødre sier. Er absolutt ikke supertynn altså, bare slank vil jeg si :) Så fremover får jeg prøve å fokusere på å trene, slik at jeg ikke blir så dvask.

Nå må jeg tilbake til lesingen. Skal ikke logge på facechatten noe mer før etter eksamen, og håpe at K ikke sender melding eller ringer. Hallo distraheringer liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarah!

Her har jeg gått glipp av masse ser jeg :fnise:

Så spennende at du skal hjem å møte K, velg en romantisk komedie.

Selv om guttene hater det, er det en grei type film til første date :fnise:

Kjenner jeg trekker på smilebåndet over alle de spørsmålene du stiller, og kjenner meg skikkelig godt igjen! En blir liksom aldri klok eller helt sikkert på noe som helst :)

Lykke til med eksamen i dag!

Hvordan føler du at det har gått?? :)

Ha en fin og spennende helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

En liten oppdatering fra iPhonen.

Møtte K i går. Det gikk bra! Jeg dro til han på kvelden. Vi så film og spiste snæks. Chill stemning. Litt kleint innimellom, men ikke så ille! Etter filmen snakket vi bare, gikk over til klining i en evighet og så ble det sex. Hehe. Bra jeg hadde shava, smurt meg med digg krem fra topp til tå og hadde fint undertøy ;)

Han reiste bort i dag tidlig og kommer ikke hjem før jeg drar i kveld. Men vi fikk hvertfall møtt hverandre på tomannshånd da.

Nå skal jeg og familien kose oss med fastelavnsboller:D

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooooow! Så spennende :)

Ble det kjemi mellom dere, selv om det ble litt pinlig innimellom?

Oooo... Bra du tenker såpass langt at det kan føre til mer enn klinings.. Så du slipper å havne på soverommet med "pels", bestemor truser osv :ler:

Hvordan har du hatt det i helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Trenger litt mer oppdatering altså, hva du syns nå i ettertid osv. :fnise:

Jeg hadde IKKE forberedt meg på sex da jeg var hjemme hos A på andre date, for å si det sånn! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hei! Nå er jeg hjemme fra skolen. Seriøst drittvær i Bergen i dag. Pøsregn, masse vind, klissvåt fra topp til tå. Da paraplyen min vrengte seg hadde jeg bare lyst å legge meg ned å grine. Men var 2 min hjemmefra, så bet det i meg. Hater Bergensvær!! :kjefte:

Nå kan jeg utdype litt mer :)

Når jeg kom til han var det heldigvis ikke kleint. Vi ga hverandre klem, han viste meg rundt i leiligheten, og så så vi film i sengen hans. Da lå vi med en halvmeter mellom oss :fnise: Komisk film, så vi lo litt av den da. Etter filmen lå vi der og pratet, og etterhvert sa han at han hadde lyst å kysse meg. Det var et litt kleint for jeg ble satt ut av at han sa det. Men så kysset jeg han. Som gikk over til heftig klining. Kliningen varte sikkert i seriøst en halvtime i strekk. Det var digg. Jeg liker å kline. Så var hendene hans litt overalt, så da ble det som det ble.

Angående det å være forberedt på mer enn klining. Jeg tenkte at det kunne skje, og visste at det kom til å være opp til meg. Vi har jo møtt hverandre noen ganger før, så for meg var ikke dette første date med en fremmed. Ellers hadde jeg aldri gjort det!

Det var utrolig hyggelig hos han. Veldig avslappende stemning. Han er en veldig ærlig og direkte person, så da følte jeg at jeg også kunne være det. Ok, ikke like direkte som han. Han spurte litt om følelser og sånt, så da sa jeg det som det var at jeg er elendig på følelser og lukker det ute. Det hadde han merket.

Det jeg tenker om filmkvelden var at det var koselig. Ikke noe stress eller nervøsitet. Vi snakket greit sammen. han er ekstremt snill. Men det var lite flørting og tulling. Jeg vet fortsatt ikke om vi har samme humor. Vi lo jo begge av filmen da, som kanskje er et bra tegn. Vi var begge veeeeldig slitne på lørdag, så det kan jo ha spilt sin rolle. Jeg føler at man skal tulle og fjase? Det var ikke noe tull og fjas. Er det dumt? Jeg kjente ikke sommerfugler i magen heller. Jeg elsket å ligge der med han da, og kysse og sånt. Men tror ikke jeg kjente sommerfugler. Heller ingenting da vi hadde sex. jeg tror jeg var helt følelsesløs på lørdag egentlig. Jada, dette er Sarah i et nøtteskall :sukk:

Hørte fra han i går kveld. Og han kommer på besøk til meg snart. Jeg blir jo glad når han sender melding, og tenker myyeee på han. Jeg tror rett og slett jeg trenger veldig lang tid med han før jeg eventuelt får følelser. Håper virkelig humoren kommer etterhvert. At vi kan tulle og sånt. Og at jeg tør å si alt jeg tenker på. Men det kommer vel uansett etter hvert? At det ikke gikk heelt perfekt på første date, betyr det at det ikke er håp?

Hvordan var det med dere da dere ble kjent med deres kjærester?

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg må jo like han. Tenker på han HELE tiden, og vil være hos han HELE tiden :sjenert:

Vi hadde ikke noe kontakt i går, men i dag sendte han melding igjen :) Og han skal ringe meg etterpå. Det blir første gang vi prater på tlf siden vi møttes. Kanskje det går bedre i dag? :)

Ikke lett å gjøre skole og andre ting når K okkuperer hele hjernen min :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarah

Så gøy å høre at du og K fortsatt har god kontakt :)

Irriterende når noen opptar hodet ditt så masse, at all konsetnrasjon forsvinner. :fnise:

Hvordan føler du at ting er da? Synes du at det er greit at dere er på forskjellige steder osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

God morgen! Sov litt lenge i dag :sjenert:

Vi har jo bare møtt hverandre alene 1 gang, så jeg vet enda ikke hva jeg føler for han. Må bare fortsette å møtes og bli kjent, så kanskje foreleskelsen kommer luskende :)

Angående at vi ikke bor på samme sted. Jeg skulle jo ønske at han bodde her, for da kunne vi hengt masse sammen og sånt. Men nå skal han flytte til en by ikke så langt unna, så da får vi sett hverandre masse vil jeg tro :) Og så er vi jo fra samme by, så i alle ferier og sånt er vi jo på samme sted :) Og det er der vi begge vil bo når vi skal slå oss til ro (enten sammen eller hver for oss), så det er egentlig ikke et problem :)

Søren, hadde tenkt å gå tur i dag, men det regner! Sjokk Bergen a!! Hater Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sove lenge er godt :)

Du sier noe der.. Forelskelsen kan komme luskende sakte men sikkert, uten at en selv er klar over det. Men som du selv sier, er jo litt vanskelig å vite siden dere kun har møttes en gang ennå.. :)

Så bra at han flytter nærmere da, gjør jo ting en hel del lettere om dere finner ut at det er verd å satse på. Og at dere kommer fra samme plass er jo også et stort pluss, siden det slipper å bli noe diskutering av hvem en skal hjem til i ferier og lignende :fnise:

Og om det blir dere så slipper dere å komme frem til en felles løsning om hvor dere vil bo :)

Regner i ett sett her også, er så lei av tjukke jakker og skjerf!

Gi oss en skikkelig sommer, NÅ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hei!

Jeg tror ikke jeg kan bli forelsket med en gang. Tror følelsene må komme litt etterhvert. Det håper jeg hvertfall.

I dag har vært en digg dag! Sob til 10.30 Lå i sengen i en time. Spiste så frokost med to av de jeg bor med. Så gikk jeg og en venninne opp Fløyen :) Middag sammen med kollektivet. Nå gjør jeg meg klar for vors :hoppe: Det pøsregner, så skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ordne håret mitt :roll:

Nå spiller de mongomusikk i naborommet :kjefte: Jeg hører ikke min Katy Perry! Ikke alltid gøy med kollektiv.

Pratet med K igjen i går, nå snakker vi nesten hver dag. Har en del spørsmål jeg vil stille han, både seriøse og rare. Så nå har jeg skrevet ned alt, og regner med det blir en del spørring i neste samtale :fnise: Håper jeg får se han igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er nok bare å vente å se hva som skjer :)

For en koselig dag du har hatt da! :) Sjelden en rekker å ta seg tid til sånt, når man alltid har så masse en skulle gjort..

Ingen Katy Perry - ingen fest! :ler:

Regn er så kjedelig når man skal ut, står å fikser seg lenge og vel og er endelig fornøyd.

Så går man ut døra og så ser man ut som en druknet katt! :fnise:

Greit å skrive ned spørsmålene da, en glemmer alltid hva man skal spørre om når en endelig har mulighet. Det var ikke dumt :) Du får bare advare han på forhånd at i kveld er det avhørskveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -Sarah-

Hehe, avhørskveld :fnise:

Hørte nesten ikke noe fra han i helgen. Han var på besøk hos en kamerat i en annen by. Jeg sendte et par meldinger, men fikk korte svar dødslenge etterpå. Sååå vet ikke helt hva han har drevet med i helgen. Men han ringte meg i stad da :)

Jeg vet ikke om vi egentlig har noe å satse på, at jeg bare prøver å finne noe som ikke er der. Men vi får se. Vanskelig ass.

Helgen var bra hvertfall.

Fredag: Fjelltur og ut på byen

Lørdag: Potetgull, kanelboller, is, kjeks, filmkveld

Søndag: Pizza til frokost, lunsj og middag. Kjeks. Fjelltur. Kosekveld med kollektivet

I dag har jeg prøvd å lese. Gikk en times tur. Og nå er det pizza :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han pltselig skal prøve å være litt hard to get, når kompisen(e) er rundt :)

Det er jo liksom såååå logisk :fnise:

Hørtes ut som en innholdsrik helg, det er viktig å kose seg litt ekstra i helgene. Setter mye mer pris på de "få" gangene det er helg :ler:

Skal du til K denne helgen? :) Wow! Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...