Gå til innhold

Sarahs hverdag i ny by


Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Hehe søndag er jo som sagt hviledag, bruk den til det :)

Pensum er aldri gøy på en søndag, søndag = hviledag (foran tven) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du har rett Lampe :)

Har fått vasket kjøkkenet og gulvet på rommet mitt da, så har gjort noe fornuftig :hoppe:

I dag har jeg spist: 4 rosinboller, 1 hel potetgullpose og en stor porsjon havregrøt. Er det mulig?? Et under at jeg ikke legger på meg av all denne drittspisingen :Hehe: Men fra og med i morgen er det bare sunn mat som gjelder!

Har tenkt litt i dag at jeg gjerne vil møte han sukkerfyren :sjenert: Vi har absolutt ikke pratet om det, og jeg skal ikke være først ute med å foreslå det :eeeh: Greia er at om 3 uker skal jeg hjem til østlandet, og tenkte at jeg kunne ta turen innom hovedstaden og besøke en venninne. Så kunne vi dra på byen og møte han, hehe. Jeg spurte venninnen min om hun var klar for besøk, men selvfølgelig er hun bortreist den ene helgen. Så da gikk jo den planen i vasken! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka! :)

Hehe skal ikke skryte av ett bedre kosthold her heller, sjokolade pudding, gulrotkake, panna cotta, huff jeg skjemmes når jeg ser det nå :fnise:

Hadde jeg bodd der så skulle jeg vært med deg og vært din "wing woman" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bra det ikke bare er meg som tar helt av i helgene!

Kjenner jo flere som bor der, men føler ikke at jeg kan invitere meg selv på besøk til dem :vetikke:

Nå har jeg fått ny melding av han :blush: Jeg sendte siste melding før jeg skulle legge meg på fredag. Han skulle reise bort i helgen, så regnet ikke med å få svar før nå. Men jeg kan jo ikke lese meldingen nå, for da ser han at jeg har lest den, og jeg vil ikke svare med en gang, for jeg svarer alltid med en gang, og jeg vil at han skal tro at jeg har andre ting å finne på :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig klarte jeg ikke å la være å svare :klaske:

Han svarer sikkert i kveld, og da skal jeg ikke svare før i morgen!!

I dag har det regnet så ekstremt! Trodde paraplyen skulle knekke sammen.

Nå skal jeg se på film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte han noen timer etter at jeg fikk melding :P

Og nå har vi sendt noen mailer, veldig koselig!

Men nå må jeg ikke danne meg et perfekt bilde av han i hodet mitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke klarer å holde deg, der er jo så spennende :)

Vanskelig å prøve og ikke forestille seg hvordan noen ser ut, men det er verd forsøket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip dag i dag.

Satt å leste litt. Men så ville jeg ikke det lenger, og dro til byen i steden :sjenert: Har seriøst ikke vært i byen på sikkert en uke! Kjøpte en varm og god svart cardigan, et skjerf og en ring. Nå trenger jeg ikke flere ringer! Jeg trenger egentlig ikke noe som helst, så må prøve å holde meg unna byen de neste ukene.

Har sett gjennom denne ukens innlevering, og den virker ok. Setter i gang i morgen, og prøver å levere før helgen :)

Sendte meldinger med sukkerfyren (M) til midnatt i går. Men jeg sender alltid siste meldingen, og det irriterer meg. Han leser meldingen, og så svarer han etter jobb neste dag. Så i dag skal jeg være superstrong, og ikke svare på en melding, slik at han skal få vente en dag på svar! Moahahah!! :gjeiper:

Den helgen jeg skal hjem, har jeg avtalt å dra på byen i Oslo med noen venninner. Har ikke sagt noe til M enda. Det er fortsatt et par uker til, så jeg ser det an når det nærmer seg. Aner ikke om jeg vil møte han. Har aldri møtt noen fra nettet før, og det virker skummelt. Hva om han ikke er slik jeg trodde? Hva om det bare kræsjer totalt? Og jeg som er så utsendefokusert, hva om han ikke er så kjekk som på bildene?

Men uansett skal vi på byen i selveste hovedstaden, og det kommer til å bli knallgøy :bolledeig:

Nå må jeg vaske håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping er aldri feil, du trenger å unne deg såpass ;)

Hehe, hold on - be strong :) Men det er jo så spennende også at en klarer jo ikke å la være, regner med det klør i fingrene?? :)

Kanskje litt skummelt, men i verste fall finner du ut at han ikke passer for deg. Spør om blir med ut på byen sammen med noen venner, så har du allrede masse god hjelp :)

Misunnelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte du å la være å sende siste meldingen i går, eller? :fnise:

Hvis det kræsjer totalt er du sikkert uansett glad for at du møtte ham, så slipper du å bruke mer tid på ham på nettet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sendte siste melding, jippi! Så nå skal jeg svare før sent i kveld! Jepp, jeg har et liv jeg og :jepp:

Det er to uker til vi er i samme by, så jeg får se hva som skjer frem til det :)

Jeg er så ufattelig trøtt i dag. Har brukt 45 min bare på å åpne øynene :sove: Sove er virkelig det beste som finnes! Gleder meg til å sove i kveld, og jeg skal legge meg tidlig!!

Nå må jeg prøve å sminke det trøtte trynet mitt, og komme meg på skolen. Vil ha helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, Sarah! Så klart har du noe annet å gjøre på, enn å sitte å vente på svar fra han :fnise:

Jeg hater å stå opp, i allefall når jeg vet det venter 8 timer med jobb, deretter rett hjem å lese pensum..

Ahh, helg :rodmer: Bare 2 dager igjen når denne er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, leste meldingen fra han nå. Han ga meg facebooken sin, så nå har jeg snoket litt. Får bare se profilbildene, men det er bedre enn ingenting. Han er ikke helt som jeg trodde utsendemessig, men absolutt ikke så verst. Nå må jeg slutte å være så overfladisk :sjenert:

Nå må jeg løpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk gjort halve innleveringen idag! :Hehe: Så satser på å gjøre den ferdig innen fredag.

Nå holder jeg egentlig på med en oppgave til i morgen. Eller, jeg prøver å gjøre den :sjenert: Endte med å nappe øyenbrynene i steden. Nå begynner de virkelig å bli fine! Ganske så symmetrisk om jeg skal få si det selv.

Nei, får komme meg tilbake til oppgaven før jeg finner noe annet som er heeelt nødvendig å gjøre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoking er gøy :jepp:

Rart hvor forskjellige folk kan være fra bilde til virkelighet også. :)

Hehe alltid noe mer spennende å gjøre enn skolearbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynner jeg ikke på skolen før kl 14! Hadde jeg vært flittig student, så hadde jeg vært på lesesalen allerede. Men det er jeg ikke :klaske:

Vi sendte maaange meldinger i går, går liksom aldri tom for ting å skrive om. Jeg nevnte at jeg skulle til Oslo snart, og han var kin på å møtes :) Men det er fortsatt et par uker til, så jeg har god tid på å backe ut :P

Rart dette med nettdating. Man lager seg et bilde av hvordan personen er, og begynner kanskje å like vedkommende uten å ha møtt han. Og det er jo litt skummelt, for man kan bli så utrolig skuffet når/hvis man møtes. Man er jo litt anderledes på nett enn i virkeligheten. Men på den annen side, så kan det jo faktisk klaffe også. Har jo sett mange her inne som har møttes via nettet, så det er fullt mulig at nettdating får en lykkelig slutt også :)

Nå hyler magen, så jeg får lage meg frokost. Snart helg! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe flittig student er ikke alltid enkelt å være, snakker av erfaring :)

Kjenner jeg gleder meg på dine vegne, så spennende :)

Det er fult mulig, det har jo skjedd mange ganger før så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...