Gå til innhold

Sarahs hverdag i ny by


Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Var ikke mer spennende enn at han spurte hva jeg syntes om en aktuell sak, og spurte om jeg hadde lest en spesifikk kronikk om det i dagens NYT. Det hadde jeg jo ikke, men siden jeg hadde satt som krav i profilen at jeg ville ha en mann som leste MINST en avis om dagen kunne jeg jo ikke innrømme det. Så da var det rett inn på nyt.com og lese kronikk da. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, genialt! :ler:

Jeg sitter her i mørket og funderer.

Det må være noe galt med meg! :sukk: Hver gang en gutt viser interesse for meg, så liker jeg han ikke lenger. Det slår aldri feil. Fikk forresten svar på en av meldingene jeg sendte på sukker i går. Men da mistet jeg jo selvfølgelig all interesse for fyren.

Konklusjon: Da har jeg vel bare ikke møtt den rette enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er helt genial!

Må huske å screenshote mine autocorrecter.

Semesteroppgaven er nå levert! :bolledeig: Nå kan jeg konse på de andre fagene igjen, jippi!

Jakten på drømmemannen :hjerte:

Vet dere hva. I går fant jeg en kjekk gutt på sukker! Sendte han en melding, og fikk svar, weee! Jeg var pålogget da han svarte, så jeg gadd ikke late som jeg hadde et liv. Svarte med en gang jeg! Vi sendte en del frem og tilbake. Han virker såå hyggelig! Han er like gammel som meg, ferdig utdannet og er i jobb. Han skriver godt, og virker interessant. Må teste ut humoren hans en dag, for den er litt viktig. Jeg får skrive noe typisk Sarah, og se hvordan han reagerer :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med sukker! Nå har broren til samboeren min akkurat laget seg profil og avtalt noen dater, så jeg bare venter på at en av kg-jentene skal begynne å skrive her inne om en som passer til beskrivelsen :fnise:

Gratulerer med overstått semesteroppgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en lettet følelse det må være, å få levert semesteroppgaven :)

Oi oi oi, hørtes spennende ut! :) keep us updated! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, nå ble jeg nysgjerrig på hva han kaller seg på sukker!

Hehe, vi får følge med på singelforumet til riktig beskrivelse dukker opp :fnise:

I dag har jeg sittet med en annen innlevering, og er snart ferdig. Vil levere den inn før helgen!

En venninne kommer på middag i kveld, kos :)

Sukkerfyren er ivrig på meldinger, så vi sendte litt frem og tilbake i går kveld også. Tror jeg aldri kommer til å falle for en person, for jeg går jo lei etter et par dager :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sender vi meldinger igjen :sjenert:

Veldig koselig med besøk i kveld :) Vi lagde spaghetti. Og vi så på Big brother! Har aldri sett på det før, så vi ga det en sjanse. Vi fikk ledd litt i fra oss ja!

Har blitt skikkelig kvalm i løpet av de siste timene. Det bobler i magen, og jeg føler at noe kommer opp snart. Håper ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :)

Kikket på Big Brother et par ganger, men det skjedde liksom aldri noe spennende så det endte med at jeg kanal surfet litt i stedet ;)

Huff, nei og nei, du må jo ikke bli syk nå som helgen nærmer seg :( Masse God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg mye bedre i dag, herlig! :nigo:

Leverte akkurat en skoleoppgave, så nå har jeg tatt helg! :bolledeig:

Mamma ble lagt inn på sykehus i stad, så jeg har grått en del i dag. Venter på telefon nå. Er redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du er bedre, men forferdelig trist med mammaen din da :klem:

Håper det går bra, og at det ikke er noe å bekymre seg for :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å høre at det går bra! Kan tenke meg at det var en vond opplevelse! Du får bruke helgen på å komme deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp med en syk hodepine i dag. Gråt og tenkte så mye i går!

Mamma ringte meg i går kveld, Hun har det ganske så bra! Var så godt å høre stemmen hennes :hjerte:

I går var jeg forresten ute å spiste med noen venninner. Var halv pris på en restaurant i nærheten, så da benyttet vi oss av tilbudet :) Det ble biff og fløtegratinerte poteter :sikle: Så så vi resten av Idol og Senkveld. Eller, vi pratet alt for mye til å få det med oss. Er det flere som synes at Idol har blitt kjedelig?

I kveld skal jeg være sammen med en venninne. Bare slappe av hjemme hos henne med god middag :hoppe: Hun har akkurat flyttet hit, så vi skal ordne rommet hennes, det er så gøy å innrede!

Deilig med lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre, Sarah :)

Mm, det hørtes godt ut. Sender du meg en doggybag? :)

Idol har virkelig tapt seg, som de fleste andre programmer egentlig..

Innrede er alltid gøy, gjett om jeg gleder meg selv :)

Ha en kjempe flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, søndag. Det er en litt behagelig dag, men likevel liker jeg den ikke! Kanskje jeg skal begynne å gjøre mer på søndager :klo:

Jeg ligger på sofaen. Her har jeg ligget et par timer, og her har jeg planer om å ligge en god stund til. Har ingen planer i dag, bortsett fra å vaske kjøkkenet i kollektivet (min vaskeuke) :sur:

Var veldig hyggelig i går :) God mat, og rommet hennes ble såå koselig! Det var totalt kaos da der da jeg kom, men så fikk vi de store møblene på plass (klesskap, skrivebord, sofa og hylle), og da gikk alt det andre lekende lett :)

Jeg burde egentlig lese pensum i dag. Men det er ikke noe gøy!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...