Gjest -Sarah- Skrevet 7. oktober 2011 #101 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Heeeelg Plan: Fredag: En venninne kommer til meg i kveld. Vi skal spise og se gullrekka Lørdag: Skal sitte barnevakt på formiddagen. Møte en venninne på ettermiddagen. Så blir det vel filmkveld Søndag: Filmmaraton? Men burde lese Lampe: Det er neimen ikke lett. -Han ene virker veldig lik meg, vi har god kjemi og lik humor, han skriver mye, og ikke så altfor sent. Men jeg begynner å bli lei, fordi han virker ivrig (Jeg har et problem!) -Han andre virker mer uoppnåelig, svarer sent, skriver ikke så mye, og han er veldig pen (på bildene hvertfall). Derfor vil jeg kapre han Jeg har begynt på julegavene! Strikker og strikker. Det er såå koselig Endret 7. oktober 2011 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. oktober 2011 #102 Del Skrevet 8. oktober 2011 For et herlig vær det har vært i dag Dagen startet alt for tidlig med barnepass :sleeping: Så dro jeg til byen med en venninne. Jeg kjøpte garn (i kategorien nødvendig), og hun kjøpte en jakke. Så møtte jeg en annen venninne, og vi gikk tur i det nydelige høstværet Nå ser det ut til at valget har blitt tatt for meg. Han jeg er mest nysgjerrig på skal trolig reise bort neste helg Om det er en unnskyldning eller om han virkelig skal bort vet jeg ikke. For noen dager siden sa han at han skulle sørge for å være hjemme neste helg, men sånn ble det altså ikke Vel, jeg prøvde hvertfall. Nå er det bare noen dager til medlemskapet mitt avsluttes, så da er det tilbake til sjekking i den virkelige verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 10. oktober 2011 #103 Del Skrevet 10. oktober 2011 Heeeei Sarah Jaja, da er ikke valget like vanskelig alikevel da, men kjipt da siden du egentlig hadde bestemt deg! Men kan jo bli spennende uansett da Hørtes ut som du har hatt en kjempe fin helg Totalt avslapping på meg i helga, og det var godt Har så lyst å læremeg å strikke, men tror ikke jeg eier tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. oktober 2011 #104 Del Skrevet 10. oktober 2011 Du burde lære deg å strikke, det er kjempekoselig Det eneste jeg har spist i dag er potetgull. Venter egentlig bare på at kroppen streiker mot kostholdet mitt Ja, det var kjempeteit at han liksom skal bort da! Han sa at det ikke var helt bestemt enda, så får vel vite mer i løpet av uken. Om 2 dager drar jeg hjem til det vakre østlandet, kan nesten ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. oktober 2011 #105 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nå fikk jeg melding av han at han reiser bort i helgen. Men at han gjerne vil møte meg en annen gang. Ja særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 11. oktober 2011 #106 Del Skrevet 11. oktober 2011 Du burde holde strikke kurs så kunne vi slarvet i vei Kosthold ja... Hører folk snakker om dette, men har liksom ikke skjønt greia der ennå Lærer aldri Åååååhhh.. Så kjedelig... Men da satser du på andre gutten/mannen, så håper du at han tar deg med storm Så kan han andre bare ha det så godt, eller du kan be han komme å besøke deg der du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 11. oktober 2011 #107 Del Skrevet 11. oktober 2011 Nå har jeg vært barnevakt i hele ettermiddag! Slitsomt å løpe etter en toåring i mange timer, men godt å få litt penger da Hehe, vet jo hva som er sunt og ikke. Men det sunne er jo ikke noe godt Får se om han interessante tar noe mer kontakt. Jeg må leke litt hard to get nå hvertfall Vet ikke med han andre, tar det som det kommer Hjem i morgen! Åh, gleder meg maks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 12. oktober 2011 #108 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hehe det kan jeg tenke meg. Men da kan du jo kaste bort litt penger på shopping da! Morsomt å spille litt også da Litt av sjarmen liksom God tur, kos deg masse masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 12. oktober 2011 #109 Del Skrevet 12. oktober 2011 God tur hjem! Kommer du fra selve Oslo, eller skal du bare innom i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 17. oktober 2011 #110 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tilbake i Bergen. Her er det uvær. Jeg klarte å bli syk hjemme! Fikk et par veldig koselige dager med mamma og pappa før jeg måtte tilbringe helgen under dyna. Har holdt sengen i dag også, men håper jeg slipper det i morgen. For dette har jeg ikke tid til! Har jo deleksamen om under to uker Som dere skjønner så ble det ingen Oslotur, og fikk da heller ikke møtt han fyren. Egentlig like greit, for det var jo ikke han jeg ville møte. Skriver litt med han andre, men han er ikke så ivrig på skrivingen. Vet ikke om det er en indikasjon på at han er lite interessert. Men han virker gira på å møte meg da. Noen venninner prøver å tvinge meg til Oslo om noen uker, så kanskje det blir tur da Juliane: Jeg er fra Vestfold Så det er ikke så langt inn til hovedstaden Får vel legge meg, selvom jeg har sovet hele dagen, heh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 19. oktober 2011 #111 Del Skrevet 19. oktober 2011 Stakkars deg God bedring Hvorfor ikke dra til hovedstaden nok engang, er jo verdt ett forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 24. oktober 2011 #112 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan er formen, Sarah? Forhåpentligvis mye bedre, håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. oktober 2011 #113 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har lungebetennelse. Går på antibiotika, så blir nok bedre i løpet av uken håper jeg Ligger på sofaen og ser romantiske filmer Men herregud, jeg blir jo helt deppa av det. Hva er greia med at alt funker på film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. oktober 2011 #114 Del Skrevet 29. oktober 2011 Leste et sted at det var fryktelig mange som fikk lungebetennelse for tiden. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 31. oktober 2011 #115 Del Skrevet 31. oktober 2011 Huff, ikke se for mye på film Livet er dessverre ikke alltid sånn, selv om vi mener det burde være det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. januar 2012 #116 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Nytt år! Jeg tror dette året blir bra. Har en god følelse. Er tilbake i studiebyen. Har fått resultater på eksamenene. Gikk overraskende bra, hvem skulle trodd det! Skippertakmetoden er tydeligvis grei. Møtte en gutt i ferien Altså, vi er fra samme sted, så har visst om han de siste årene. Så møttes vi på byen og fikk hengt litt sammen. Ikke noe flørtings og klinings, bare litt prat, og så ble vi revet bort fra hverandre. Liker han litt. Men prøver å ikke vise det, for vi bor i hver vår by. Men vi sender litt meldinger på face. Håper å møte han neste gang jeg drar hjem, men må se på responsen på face først Målene for 2012: -Få meg kjæreste -Gå ned 4 kg (da veier jeg 50 kg og er fornøyd) -Gjøre søndager til en innholdsrik dag -Bli flinkere til å ta bilder -Lage middag! Mikromat er forbudt. Bortsett fra i dag -Gjøre det bra på skolen. Lese jevnt og trutt! SKAL klare det denne gangen Endret 9. januar 2012 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. januar 2012 #117 Del Skrevet 9. januar 2012 Seriøst! Kan han svare snart! Jeg sendte facemelding for mange timer siden! Tenker gutter like mye som det vi gjør? Han dukker opp i hodet mitt omtrent annenhvert minutt. Booort med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. januar 2012 #118 Del Skrevet 9. januar 2012 Jippi! Fikk svar Skal vente et par dager med å svare Åh, for et slit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 10. januar 2012 #119 Del Skrevet 10. januar 2012 Så flink du er til å sette deg mål! Jeg burde lære av deg Hvordan går det med kjærligheten, noe interessant pågang kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. januar 2012 #120 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei Lampe! Jeg er veldig flink til å sette meg mål, men er ikke like flink til å oppnå dem Kjærligheten ja, vi får se! Vet at han liker meg. Og liker han litt. Kjenner hverandre egentlig ikke da. Men vi får se Holder deg oppdatert Skolen har ikke begynt enda, men jeg må likevel prøve å snu om døgnet. Så i dag stod jeg opp kl 9. Det var vondt. I dag regner det, sjoookkkk!! Skal til byen med en venninne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå