Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul

helenaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg ferdig med Level 1 av "30 day shred", så neste gang er det klart for level 2! Har mensen nå, så er vel ikke vits i å veie seg på en stund.

Men merker allerede at det hjelper å spise sunnere og holde godteriet til helga. I tillegg til treninga, da. Har bestemt meg på å ta turen til Løplabbet og få meg ordentlige sko, sånn at jeg kan begynne å jogge når jeg har kommet i litt bedre form! Kjenner jeg får vondt i knæra av flere av video-øvelsene, og mistenker at det har litt med skoa å gjøre.

Tenk om jeg kommer meg ned til 60!

Eller, jeg mener...jeg gleder meg til jeg kommer ned til 60! :-)

Grattis som tante og med lavere vekt, Heddi!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at ditt bilde av deg selv kan bli litt feil i en slankeprosess. Kanskje ville du ønsket deg den magen for ett år siden!

Det du sier nå er heelt riktig! For ett år siden gikk jeg i vide topper og skjulte alt jeg kunne. Og nå går jeg i akkurat det jeg føler for :) Takk for ett godt innblikk i fakta ;) Jeg har ikke tenkt på det slik før. Jeg antar at max 5 kg til så er jeg "ferdig" med slanking og da jobbe med å holde kroppen slik. Jeg er kun 161 og har en relativt liten kropp som "tåler" å gå ned mer før det ser sykt ut :) Som sagt, jeg har enda mage og litt lår som jeg vil ha vekk, men jeg stresser ikke like mye lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proppen har løsna: nå blir jeg ikke superstøl av trening lenger = kan trene oftere. Og vekta har sakte men sikkert begynt å løsne - tipper det er snakk om en halvkilo på et par uker, og det er helt normalt for meg.

3 to go!

(Dagens råd: Ikke jogg på wienerpølser. Auau magen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra, Annikken!

Jeg hadde gått ned 200 gram denn uka. Det er jo ikke særlig mye, men det er i alle fall ned. Det skal også sies at jeg ikke ammet før jeg gikk på vekta, og det pleier jeg jo å gjøre.

Men likevel: I dag fikk jeg på meg en av de gamle buksene mine. (Det er 8 mnd siden fødsel, så det var jo på tide) Det betyr i alle fall at jeg har mistet cm, om ikke kiloene akkurat renner av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser er det beste målemiddelet! Jeg er på tredje "målebuksa" nå (startet på en 31-tommer, så en 30-tommer, nå en liten str 38), som forøvrig er den minste par jeansen jeg har - og kunne nå gått med den med en litt vid genser til. Men de siste små håndtakene skal bort først ;) Så kan absolutt anbefale målebukser framfor vekta. Langt mer inspirerende å kjenne at man klarer å dra buksa litt lenger opp over ræva enn å stå og dille med sprikende tall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp på fjellet! :) Egentlig ikke en så tung tur, men siden jeg har så dårlig kondis var den vell god trim. Så skal jeg snart spise kyllinggryte :)

Har klart å holde meg unna søtsaker, men jeg startet først med blanke ark på Tirsdag :fnise: Så jeg gleder meg til veiedag på mandag! Håper på at jeg har gått ned noen gram..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel gått ned rundt 2,5 på 4 1/2 uke. Har ikke gjort noe med kostholdet, men går mye mer, og har så smått startet med dansetrening. Unner meg det jeg vil ha, men er ikke så glad i sjokolade, og har alltid ment at godter er for helgene, så klarer ikke så mye på en gang heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer tutteliten!

I dag har jeg begynt på Jillian Michaels 30 day shred LEVEL 2! Det var hardere enn de ti dagene jeg hadde med level 1, gitt!! Men det var gøy også, og jeg syns det er morsommere å trene nå enn det var da jeg begynte på level 1. Nesten så jeg gleder meg til neste runde!

Fredag var det godtedag, og da var vi også ute og spiste, så har ikke turt å veie meg siden før det, hehe! Men skal fortsette å være sunn og flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, tutteliten. Hvor mye skal du ned?

Lilltleme1: Jeg trodde dealen var at du ikke skulle gå ned, bare legge om til litt sunnere vaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur ikke jeg skal veie meg i morgen :-/ Har vært syk i en uke og har spist loff hele uken. Er enda syk så blir nok ikke trening eller full fokus på å være sunn de neste dagene heller. Så flinke dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Trener fire ganger i uken, begynte igjen nå etter sommeren, men har ikke gått ned noe ennå på grunn av at jeg har slurvet med kosthold, og kanskje ikke trent hardt nok? Oh well, får bare fortsette å prøve. Skjerpe kostholdet.

Trente 75 min i går.

Fri i dag.

Plana er en skikkelig økt i morgen også. Må vel få trent litt styrke.

Edit: veier 61 kg, vil ned til 55-56, der tror jeg trivselen ligger og lurer!

Endret av Viljaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...