Thea Skrevet 6. september 2004 #141 Del Skrevet 6. september 2004 Da jeg skulle flytte hit stod det mellom spisestue og sofa,og da ble det spisestue med 4 stoler og 2 Poang stoler fra Ikea.Fungerer greit egentlig,men savner muligheten til å ligge å sløve på sofaen.Men så venter det en splitter ny sofa på meg i NN også da Min snart sambo har kjøpt stoler i samme serie som jeg har spisebord og stoler i så vi får litt flere. Blir spennende å se hvordan det blir til slutt Natti natti Lillis.Selvfølgelig blir du ikke glemt her inne.Kos at du er tilbake igjen,litt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. september 2004 Forfatter #142 Del Skrevet 10. september 2004 Det er slitsomt å bo i rot og esker som er fulle, klare til å fraktes.. Men vi får ikke flytta mer i dag, så nå bor jeg halvveis her og halvveis i nykåken... Jaja, det går. Kjæresten har jobbet i dag da, så han er ferdig nå. Men så har han fått tilbud om spillejobb som han har sagt ja til, så det er rett hjem og skifte og videre avgårde på den jobben. Han vil jeg skal bli med, men jeg har ikke bestemt meg enda. Det er enda ca. 20 minutter til jeg må bestemme meg.. hehe.. Får se når det nærmer seg om jeg gidder eller ikke. Det er jo til klokka er undt 2 i natt, og det kan bli lenge og sent for meg som sto opp ganske tidlig i dag. Men som sagt, jeg får se. Ellers satser vi på å få flytta siste rest i løpet av helgen og senest på mandag. Vi hadde egentlig flyttehjelp i helgen, svigerfar. Men plutselig ombestemte han seg og skulle dra bort så da ble det ikke noe av likevel. :-? Så vi får se hvor langt vi kommer. Irriterende at han først lover at han skal hjelpe og så ombesemmer seg på torsdag kveld... Men, men, sånn er det. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. september 2004 #143 Del Skrevet 10. september 2004 Lykke til med flytting! psst, har dere bestemt dere? Barløsning er sikkert stiligst, men spisestue er kanskje mer praktisk? God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. september 2004 Forfatter #144 Del Skrevet 17. september 2004 Hei hei folkens! Takk for hilsninger! Nå sittter jeg i nykåk og koser meg! Digg å ha så god plass, og endelig (!!) har jeg plass til PCen på soverommet og slipper å ha den på stua. Det er kjempedigg å slippe å ha den i stua. Fikk internett tilbake i dag. Vel, har straks bodd her en uke. Dvs natt til søndag var min første natt i ny leilighet. Nå har det seg slik at ett eller annet har skjedd under flyttingen så ryggen min har blitt helt fucka opp, så jeg har vært sjukmeldt hele uka og hadde min første time hos fysioterapeut i går. Skal dit igjen på tirsdag, er aktivt sjukmeldt fra mandag. Typisk at dette skjer. Naturlig nok så står det da en del ting og tang i esker fortsatt siden jeg ikke tør å drive med så mye. Jeg går mange turer for å holde ryggen i aktivitet, men når jeg er hjemme tør jeg ikke gjøre så mye. Og jeg lar ikke kjærsten pakke ut alt mitt, jeg liker å ordne slikt selv.. Så dermed står det en del i esker fortsatt... Satser på å bli frisk og rask i ryggen igjen til over helgen :-) Ellers har jeg det bare fin fint! Koser meg og har det så fint atte! Ha en trevlig helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. september 2004 Forfatter #145 Del Skrevet 17. september 2004 Lykke til med flytting! psst, har dere bestemt dere? Barløsning er sikkert stiligst, men spisestue er kanskje mer praktisk? God natt! By the way; jepp vi har bestemt oss. Vi skal ha spisestue og ikke barløsning. Vi oppdaget at ikke nok med at spisestue er mest praktisk så var jammen et spisestuebord og 4 stoler billigere enn et barbord og 2 barstoler!! Så da sa det seg selv egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. september 2004 Forfatter #146 Del Skrevet 19. september 2004 Puh! Dagen i dag har flydd avgårde frem til nå. Vi ble vekket av telefonen rundt kl 10.15, det var faren til kjæresten som lurte på når de skulle komme på besøk i dag. (Vi visste de skulle komme, vi hadde invitert dem) Vi sa klokken 12, så var det å hive seg rundt i dusjen og ordne seg. Så lagde jeg en brownies mens kjæresten hengte opp klær som skulle til tørk. Presis klokken 12 omtrent fikk vi besøk, det var foreldrene til kjæresten, broren hans og hans samboer, og kjærestens søster med sine to sønner. Fullt hus! hehe.. Men det var veldig koselig, de likte kåken kjempegodt og vi hadde det hyggelig. Da de skulle reise rundt kl. 15 så fikk vi sitte på ned til Plantasjen. Der handlet vi for godt over 500kr! Potter og planter, koselig å få det inn. Blir liksom litt mer hjemmekoselig da. Så gikk vi hjem og det var tungt!! hehe.. Vi måtte låne med oss vognen fra Plantasjen fordi vi hadde så mye å bære på + 50l med jord.. Da vi kom hjem fikk vi plantet om de vi skulle og fikk satt det på plass i kåken. Så ryddet vi opp etter besøket og gikk over med støvsugeren her. Nå får jeg endelig sittet litt, men vi skal straks ut igjen fordi vi skal ned på Plantasjen igjen med vognen :oops: og vi skal på videobutikken og leie Kill Bill 2. Skal kose oss med film i kveld, vi har nesten ikke sittet rolig i helgen. Bare ordna masse i kåken og vært hit og dit + at gullet jobba til 20 i går kveld. Ha en aldeles nydelig kveld folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 19. september 2004 #147 Del Skrevet 19. september 2004 Der er du ja.Så fint at du har det bra :-) Men må se å få satt på plass den ryggen din altså.Når ryggen er gåen da fungerer man nesten ikke i det hele tatt :-? Hva slags spisestue skal dere ha da?? Få link,få link :-) Ha en strålende kveld dere også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. september 2004 Forfatter #148 Del Skrevet 19. september 2004 Link skal du få vettu, snuppa! Er noe feil med siden nå, så det kommer bare opp Error. Men det er iallfall en spisestue på Skeidar som heter "Charlotte". Kr. 1695 eller noe sånt. Nå er jeg rimelig irritert. Var på besøk hos ei venninne i stad, hun er også arbeidskollega av meg. Jeg var jo sjukmld forrige uke pga ryggen, og fredag hadde sjefen min sagt til min venninne at "Lillian burde gå til legen og få en helsjekk for jeg synes det feiler henne så mye." :o HVA FAEN?? sier jeg... For det første; feiler meg mye? Hva mener hun med det? For det andre; Jeg har nesten ikke vært borte fra jobb i år etter jeg var langtidssjukmeldt pga depresjon. For det tredje; Hva har hun med å gå rundt og si sånt til mine arbeidskolleger??? :evil: Hva skal man gjøre med slike ledere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. september 2004 Forfatter #149 Del Skrevet 24. september 2004 Nå har jeg vært og gjort opp depositumskontoen sammen med de gamle huseierne. Så da skulle man tro at jeg hadde 8000kr ekstra å bruke til hva jeg ville. Men nei - fordi de pengene skal rett over til depositum her hos de nye eierne :-? Surt, ja.. Men uansett, det er jo penger jeg ikke regner med i det store og hele likevel, da. Men kunne godt tenkt meg litt ekstra penger og ha det gøy for Mandag begynner jeg på jobb igjen etter å ha vært sjukmeldt pga ryggen. Den er mye bedre, men ikke helt bra. Var hos fysioterapeuten igjen i går og da blir det mye verre med en gang før det blir bedre. Men det skal bli godt å komme tilbake til jobb, for jeg begynner å bli riiimelig lei av å gå hjemme for å si det sånn.. Ellers har jeg det fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. september 2004 Forfatter #150 Del Skrevet 24. september 2004 Her er forresten link til den spisestuen vi skal kjøpe, på Skeidar. HER :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. september 2004 #151 Del Skrevet 24. september 2004 Veldig fin! Og jeg som trodde at jeg hadde funnet billig spisestue. Denne var jammen litt billigere. Vår kosta 1990 kr på Living. Skal hente i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 24. september 2004 #152 Del Skrevet 24. september 2004 Så fin.Smijern er stilig :-) Begynner å se for meg hva slags stil du liker nå.Er du glad i ting og tang fra Black design?? Skulle bare innom for å se om det var bra med deg jeg,og det ser da ut til å være bedre Og takke for innlegg i dagboka mi.Setter stor pris på deg venn :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. september 2004 Forfatter #153 Del Skrevet 24. september 2004 Tusen takk for besøk, Middis og Thea Stemmer Thea, jeg liker en del fra Black Design, ja. Det er min stil veldig det ja. Snakka akkurat med gullet mitt. Han er på jobb. Så hadde hans foreldre vært innom, og de hadde fortalt at de hadde funnet ut at de skulle sponse oss med halve spisestua som innflytningspresang! De syntes det var bedre enn å kjøpe blomster til oss, særlig siden vi akkurat hadde brukt over 500kr på Plantasjen selv. Vi synes også det var bedre enn å kjøpe blomster hihi... Sparer litt penger her og litt der, vi gitt! Kjekt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. september 2004 Forfatter #154 Del Skrevet 26. september 2004 Søndag allerde?? :o Denne helgen har gått ufattelig fort!! Jaja, jeg har vært sjukmeldt så det blir jammen meg godt å komme meg på jobb igjen i morra. Blir bare litt hardt siden jeg har tidligvakt og begynner kl 07.30!! *gjesp* Har ikke vært oppe mer enn en times tid nå. Det ble forferdelig sent i natt.. En av grunnene var fordi gutten min og jeg satt og kikka på nettet over fine bilder som vi kan ha på veggen her hjemme. Jeg har nemlig en veldig bra printer som printer ut bilder så det ser ut som de er fremkalt. Vi printa ut noen, blant annet et som vi skal ha på kjøkkenet som vi syntes var så utrolig nydelig og passa godt inn der. Så kjøper vi noen billige rammer til dem og jeg maler rammene. Kjekt, kjekt. Gleder meg til å få mer opp på veggen her, fordi vi har fortsatt litt ekko-lyd på stua pga at det er litt tomt der enda på det store rommet. Dessuten ser det så upersonlig ut og med helt lyse vegger så blir det så sterilt. Prøvde å ta bilder av kåken med et kamera jeg har, men det ble så ufattelig dårlige bilder at det er ikke noe å se engang. Skal få lånt meg et digitalt kamera og få tatt bilder her slik at jeg kan vise fram til noen personer I løpet av dagen i dag får jeg besøk av ei venninne og hennes skjønne datter. Kjærsten er helfrelst i datteren hennes, han forguder den ungen!! hehe.. (Hun er 4år gammel denne jenta, og verdens snilleste.) Vet ikke helt når de kommer, hun skulle sende en mld først så jeg rekker å sette på kaffe. Hun bor nemlig rett borti veien her omtrent, ikke langt unna iallfall. Ellers skal dagen brukes til å slappe av og henge opp klær, ta den lille oppvasken, og kose oss. Gå en tur i dette finværet er også ganske høyt på prioriteringslista. Håper alle sammen får en kjempefin dag!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. september 2004 #155 Del Skrevet 26. september 2004 Hva var mailadressen din da? Send på pm så kan jeg dele leilighetsalbumet. Har dere lyse vegger? Det har vi også og egentlig ikke så mye på de enda. Som du leste i boka mi har jeg veldig lyst på noe på veggen bak spisebordet, men det får komme etterhvert. Må fundere litt mer på akkurat hva jeg skal ha der. Slitsomt med svigermødre som blander seg ja. Finnes fler av de skjønner jeg. Huff.. Ha en fin søndag. Blir koselig med besøk. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. september 2004 Forfatter #156 Del Skrevet 26. september 2004 Takk for hilsen Middis! :-) Vi har også lyse vegger ja, og heller ikke så mye på dem enda. Fikk akkurat sms fra ei venninne, kl 08.45 i dag tidlig fødte hun en liten datter!! Alt vel med både mor og datter, men fødselen var tøff og varte i nesten 2 døgn så hun er rimelig sliten stakkars.. Men godt å høre at alt var vel. Gleder meg til å treffe dem, det blir stas! Enda en liten unge å skjemme bort Nu skal vi ned på Plantasjen en tur (igjen).. Vi får se om vi får svidd av litt mer penger der i dag også.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. september 2004 #157 Del Skrevet 26. september 2004 Du har mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. september 2004 Forfatter #158 Del Skrevet 29. september 2004 Gullet har fått lønn i dag så jeg skal kanskje bort på Jysk å kjøpe spisestue og romdeler! Men jeg må først finne noen som kan kjøre meg... For det blir litt for mye å få med seg på bussen.. hehe.. Men jeg vet ikke om jeg får det til enda. Har snakka med en kompis, han skulle prøve, men han måtte hjem og sjekke først. Hadde vært på jobb. Kommet en rar lys i Pcen min... Sånn during.. Litt skummelt, vet ikke hva det er jeg. Plutselig slutter det, så kommer det tilbake.. hmm.. Får sjekke det senere. På fredag skal jeg ha lønningspils med jobben, vi skal ha vorspiel hos meg. Det blir kos! Gleder meg, lenge siden jeg har tatt en fest nå. Jaja.. Nå skal jeg spise middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. september 2004 Forfatter #159 Del Skrevet 30. september 2004 Den lyden som var i PCen kom fra høytalerne oppdaget jeg etterhvert. Sikkert sprengt. hehe.. Det ble Jysk i går. Det ble spisestue og romdeler, og vi er særdeles fornøyde...og blakke... hehe.. Det ble dyrere enn beregnet, da spisestuen vi hadde sett oss ut til 1500kr dessverre ikke lenger var på tilbud. grrr... Fikk krangla ned prisen litt, men ikke så mye. Det var litt frustrende siden vi hadde beregnet osv. Men vi skulle ha den spisestua, så får vi heller leve på suppe en stund Vi har fått skrudd sammen alt og fått alt på plass, og nå synes vi endelig at kåken begynner å ta mer form slik vi vil ha den! Kjempedeilig, vi storkoser oss! Etter jobb i dag har jeg shina kåken og greier, for jeg rekker jo ikke gjøre noe etter jobb i morra før det kommer folk. Jobber til 17 og må bare løpe hjem og dusje og ordne meg, gjestene kommer fra ca 18.30 og utover. Gosh, det blir stress... Jaja, jeg overlever nok. Skal nok komme meg gjennom det. hehe.. Jeg har vært veldig gira og gledet meg skikkelig til denne kvelden en stund nå, men nå er liksom ikke iveren like stor lenger. Kanskje særlig fordi jeg har dårligere råd enn vi hadde tenkt og derfor har dårlig samvittighet overfor kjæresten for at jeg skal ut på byen når vi har så dårlig råd. Men han sier han unner meg det, da.. Men likevel.. Uansett, skal ikke bruke særlig med penger ute jeg. Det klarer jeg fint å la være om jeg bare bestemmer meg for det. Snart skal jeg se litt av Homsepatruljen før jeg slår over på Politiet. Det er veldig gøy å se, siden det er i området jeg bor i... hehe.. Det bor en kikker i oss alle Lurer på hva jeg skal ha på meg i morgen.. Blir vel dressjakke med en fancy overdel og høyhælte sko. Pleier å ende i noe slikt, men det er iallfall stilfullt da.. Nei, nå skal jeg ordne meg et par knekkebrød, har ikke spist siden lunsj så jeg er dritsulten... Ha en fin kveld og en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 30. september 2004 #160 Del Skrevet 30. september 2004 Hei *Lillian* Så godt at dere begynner å komme i orden.Det er da det er gøy å flytte,før det er det ikke no særlig Måtte innom en liten tur å se hvordan det stod til med deg,og det ser da bra ut må jeg si Håper du får ei fin helg selv.Kos deg masse i morgen.Og jeg er enig med samboeren din jeg,dette fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg