Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #161 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. oktober 2004 #162 Del Skrevet 1. oktober 2004 GOOOOOOOOOOOD HEEEEEEEEEEEEEEEEELG fra meg å.Få høre hvordan det var i går da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #163 Del Skrevet 3. oktober 2004 Takk for hilsninger alle sammen! Fredag var KNALL! Vi hadde det helt sinnsykt gøy, folk var mer eller mindre elleville.. Og på jobben mandag blir det mobb mobb Hehe, har ikke hatt det så gøy på lenge jeg! Ler bare jeg tenker på kvelden.. Jeg kvelda allerede rundt 02.00, da hadde jeg blitt dårlig så jeg reiste hjem.. Ville ikke være ute mer fordi jeg spydde ved baren :oops: Vi var som en gjeng fjortiser, selv om gjennomsnittsalderen er over 25.. hehe.. I går var en veeeldig sløvedag på sofaen og i senga, og i dag begynner jeg å fungere igjen.. hehe.. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #164 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tirsdag allerede! Jeg avspaserte halvannen time i dag fordi jeg skulle ordne depositumet med huseierne her. Men så var ikke kona i huset hjemme og det er hun som skal ordne det så da ble det ikke noe likevel. Jaja, uansett digg å slutte på jobb så tidlig da! :-) Dagene flyr for tiden. Er sliten så jeg legger meg ganske tidlig og er likevel kjempetrøtt når jeg står opp om morgenen. Sikkert været som har en innvirkning også, det er jo så grått og trist ute. Snakka med mamma i går, det går så mye bedre med henne og hun har det ganske bra hørtes det ut som, det var godt å høre. Mamma har nemlig strevd en del med diverse som jeg ikke vil gå inn på her. Iallfall så hørtes hun mye mer lystig ut i telefonen i går enn hun har vært på leeeeeenge, og dessuten lo hun også flere ganger. Lo skikkelig godt. Det var utrolig godt, det lettet hjertet mitt mye. Har vært mye bekymra for henne. Men nå ser det ut til at det går framover endelig, og da kan jeg også slappe av litt mer. Bra.. Hun kommer kanskje nedover hit til helgen, da kommer hun innom på besøk. Gleder meg!! Om hun ikke får det til så skal iallfall kjæresten og jeg hjemover til min familie rundt lønningsdager, dvs i månedsskiftet. Har ikke vært hjemme mer enn en gang siden mamma kom hjem fra Spania i mai... Begynner jo å bli en stund siden. Blir kos å se familien igjen, mine to nevøer vokser jo altfor fort da... I dag skal jeg lage grøt til middag. Ikke så lenge før jeg begynner med det tenker jeg. Gullet må varme opp igjen når han kommer hjem, han jobber til 22.00 i kveld så derfor venter ikke jeg så lenge med middagen. Han varmer seg opp igjen om han er sulten, det er iallfall altfor sent for meg å spise så sent. Har sendt mail til der jeg har kredittkort for å få høyne kredittgrensen litt. Det sto 2 ukers behandlingstid, men når har det gått snart 4 og jeg har ikke fått noe svar. Irriterende. Tror ikke det skal være noen grunn for at jeg ikke får høyne kreditten, men man vet jo aldri. Har jo kjempelav kredittgrense sånn jeg har nå, så det hjelper meg liksom ikke i det hele tatt. Den er nemlig for å hjelpe meg om det skulle skorte veldig på pengene en måned. Nå er jeg føre var siden jeg vet vi skal til London igjen i november. Kommer til å bli ganske blakke da, særlig siden vi akkurat har kjøpt spisestue og greier også. Derfor plager det meg litt at jeg ikke har fått svar. Tenk om jeg ikke får innvilget økt kredittgrense?! Sukk, da blir jeg lei meg for da må vi kanskje droppe Englandsturen.. Og vi har jo allerede betalt billettene, det er overnattingen og lommepengene vi trenger litt ekstra av.. Typisk min uflaks om jeg ikke får innvilget.. Jaja.. Skulle gjerne hatt en digitalt kamera så jeg snart fikk tatt bilder av kåken og puttet inn hos Fotoknudsen. Slik at de som jeg har kontakt med kunne fått sett... Men jeg har ikke digitalt kamera, og det jeg kunne lånt fra jobben er borte vekk.. Sikkert noen andre som har lånt og glemt å ta med tilbake. Men det er ansvarsløst.. Det såkalte digital kameraet jeg har er så dårlig at bildene blir så groggy når jeg tar innendørs.. Vises ikke skikkelig fargene osv fordi det blir så uklart. Klart, dårlige bilder kan være bedre enn ingen bilder, men jeg vil gjerne ha skikkelige bilder da... :-? Begynner å bli sulten så jeg får sette på grøten. Godt engang iblant. Spiser det sjelden, kanskje 3-4 ganger i året. Da er det godt nå og da. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. oktober 2004 #165 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ordner seg sikkert med den London-turen. :trøste: Har kjempelyst til å dra til London igjen jeg også. Kanskje til neste år. Fint å lese om moren din som er i bedre humør. Det er bra. Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #166 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gjeeeesp.... Trøtt ja.. Men begynner ikke på jobb før om en halvtime og jeg bruker max 10 min å gå så jeg trenger ikke stikke enda. Derfor setter jeg mer her siden jeg har rukket å ordne meg og spise frokost allerede. Flink jente de få dagene jeg orker å spise frokost.. hehe.. Jeg sjekka mailen min i stad, jeg har akkurat mottatt mail om at jeg fikk økt kredittgrensen min!!! Jippi!! Det betyr at det er større sjanse for at det ordner seg med Londonturen og at vi faktisk får reist!! Ellers har det ikke skjedd stort siden i går.. hehe.. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #167 Del Skrevet 8. oktober 2004 Heeeelg! Deilig!! Det har ordnet seg med Londonturen i november!! :-) Vi har funnet et helt OK hotell/b&b som koster oss 3700kr for en uke, vi har ikke booket det enda men vi skal gjøre det. Så digg at det ordner seg!! Gledelig for både meg og kjæresten!! I morgen skal jeg lage en romantisk middag for to, vi skal kose oss skikkelig hjemme når gullet kommer hjem fra jobb ca kl 21. Jeg skal lage maten, vi skal slå av mobiltelefoner og lukke hele verden ute. Så skal vi ha ordne oss litt ekstra og lage romantisk middag og kose oss skikkelig hjemme... Det blir koselig, bare jeg klarer å finne på noe lurt vi kan lage.. hehe.. Synes ikke hjemmelagd pizza er så veldig romantisk mat.. hehe.. Må ha noe som passer til vin - hvitvin. Nå skal jeg slenge meg ned på sofaen og se på noen teite såpeserier mens jeg nyyyter at det er helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #168 Del Skrevet 9. oktober 2004 I kveld skal jeg lage biff middag til gullet og meg. Siden ingen av oss er veldig glad i rødvin blir det ikke vin til maten, men vi har en deilig hvitvin vi skal ha til desserten. :-) Har ikke lagd biff i mitt liv før, så dette blir spennende.. hehe.. Svigers var innom i dag tidlig og kikket på spisestuen. Svigermor hadde ikke sett den. Synes den var rålekker! Men det vet vi jo.. I morgen skal vi stå modeller! hihi.. Ikke noen avanserte greier da, det er exen som skal ta bilder av oss. Vi skal gi bort bilder av oss i julegave til våre foreldre. Han skal også ta bilder av kåken slik at jeg får lagt ut på Fotoknudsen, og kjæresten min skal stå modell for noen spesielle bilder. Det blir spennende. Bortsett fra bildene av kåken skal det tas bilder i svart/hvitt. Bildene av oss to skal sannsynligvis tas på Asker museum, men vi vet ikke sikkert enda. Vi skal se an i morgen. I går kveld så vi film. Philadelphia. Nesten grinefilm, den var sinnsykt bra og anbefales virkelig! Jeg har fått vondt i halsen, er det ikke typisk... Skal snart gå i dusjen og rydde litt her, ta den lille oppvasken som er og pynte opp til gullet kommer fra jobb i kveld. Han begynte 11.00 så han er ferdig 19.00. En time tidligere enn planlagt, og det er digg! :-) Håper alle har en kjempefin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. oktober 2004 #169 Del Skrevet 9. oktober 2004 Åååhhh,bilder Så morro Må se å få tatt noen nye bilder å legge ut i albumet mitt snart jeg også.Skal jo en tur til snupp om en mnd tid så jeg regner med det blir knipset en del da Hvis det er mulig å se no resultat sånn etterhvert så vil jeg gjærne det alteså Også håper jeg dere får en kjempe fin helg.Det tror jeg dere får for denne kvelden høres spikra ut Også er jeg glad i deg okso vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #170 Del Skrevet 10. oktober 2004 Bilder fra kåken er lagt ut i albumet mitt på Fotoknudsen.no. Send pm med mailadresse om dere vil se. Har sendt ti ldeg Thea og Midnattsol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. oktober 2004 #171 Del Skrevet 10. oktober 2004 Takk så mye Lillis.Jeg måtte jo ile til med en gang og leiligheta er kjempe fin den.Drittlekker spisestue :hjerter2: Akkurat passe til deg å snuppen Er litt spent på hvordan det gikk med biffen i går jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #172 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har tatt bilder av kjæresten og meg i dag også, i svart/hvitt. Men vi klarer ikke bestemme oss for hvilket vi skal bruke.. Vi har plukket oss ned til 7 bilder, men vi klarer ikke utelukke flere enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #173 Del Skrevet 10. oktober 2004 Aaah, biffen ja! Den ble PERFEKT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #174 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg er så utrolig sliten om dagene.. Det er nok litt med været, men også jobben. Har vært travelt der en stund nå for å si det sånn. På mandag og tirsdag var alle pedlederne på kurs og dermed var alle assistene alene på jobb. Det var gøy nok det å slippe pedlederne, men det var rimelig slitsomt å være bare 2-3 mennesker på avdelingen. Var lenge alene både på morgenen og ettermiddagen også. Men det gikk. Men som sagt så er jeg rimelig sliten. Klar for ferie.. Men det er enda 5 uker og 3 dager til jeg starter ferien min.. Da skal jeg ha en uke i London og jeg gleeeeder meg vilt. Både til London og til ferien! Men som sagt, 5 uker og 3 dager igjen.. Det er leeenge føles det nå. Selv om det går fort. Har ikke orket å ta noen særlige dagbokrunder de siste dagene, men jeg følger med Sover mye om dagene. Må bare slappe av og få hvilt ut, tydelig at jeg trenger det. Det går nok over, bare jeg venner meg til høsten og stresset på jobb..hehe.. Har også litt å tenke på. Skal snart bestille meg legetime, snakke med han ang. antidepressiva jeg går på. Ønsker å slutte, iallfall trappe ned. Føler ikke jeg trenger dem lenger. Dessuten; skulle man ønske å få barn så er det ikke noe lurt å gå på antidepressiva tenker jeg. Må være oppegående av seg selv da..... Ellers har jeg det fint asså. Veldig fint. Kjempebra. Er som sagt bare sliten om dagene. Latmanssuke denne uken på fritiden. Lov det innimellom, siden jeg er veldig aktiv ellers. Men jeg har det fiiiint! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #175 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. oktober 2004 #176 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hva betydde den ???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. oktober 2004 #177 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hyggelig å se at det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #178 Del Skrevet 16. oktober 2004 Thea: Måtte bare få dagboka mi opp igjen Fakse: Så koselig å få en hilsen! Har du hatt et annet nick før? Klarer ikke helt dra kjensel på deg Nå har jeg hatt en deeeilig start på dagen, til tross for at gutten min er på jobb. Han begynte kl 14 og skal jobbe til 20. Jeg sto ikke opp før nærmere 13.. hehe.. Så satt jeg i morgenkåpa leeenge og kosa meg foran skjermen her med en God Morgen Yoghurt. Var flink og satte på en klesvask slik at det bli litt mindre i skittentøysdunken. Så tok jeg en skikkelig "egenpleietime" på badet med peeling, shaving her og der og maske. Digg!! Så dusja jeg og nå har jeg kledd på meg klær og holder på å la håret lufttørke. Ikke alltid jeg har tid å la det lufttørke, men jeg får litt mer i fall i det når jeg gjør det. Skal sitte her bittelitt og kose meg med musikk og kikke på noen bilder, så skal jeg støvsuge, ta den lille oppvasken som er og lage pizzadeig til i kveld. Tror det blir pølsepizza i kveld på gullet og meg DET er lenge siden jeg har spist, det! namnam.. Håper alle får en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #179 Del Skrevet 18. oktober 2004 Helgen går så altfor fort - men jeg har hatt en fin helg, da. :-) Nå er det bare 4 uker og 5 dager til jeg reiser til London igjen! Jippi!! Nedtelling for fullt her.. hehe I kveld er det personalmøte på jobben, så det er ikke mye fritid i dag.. Benytter sjansen nå til å slappe av før jegm å tusle ned på jobben igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. oktober 2004 #180 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ja, jeg er gammel bruker i ny drakt, følte for å være litt mer anonym kan du si. Kos deg i London, mye bra å se der. Men bruk tid før du reiser på å sette deg inn i hva du vil bruke tid på, det er så mye å ta av at om man orienterer seg først når man kommer dit blir det gjerne litt tilfeldig hva man får med seg. Har hørt at tusenårshjulet skal være veldig bra, men det er mye kø så det er lurt å dra dit med en gang det åpner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg