*Lillian* Skrevet 24. november 2003 #1 Del Skrevet 24. november 2003 En epoke er over En ny verden åpner seg For meg Mitt nye liv Der jeg har kun Meg selv Kan gjøre som jeg vil Slippe å spørre Om lov først En epoke er over Og jeg er klar Til å erobre verden Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. november 2003 #2 Del Skrevet 24. november 2003 Heisan?! Er det på sin plass å gratuelere for det er slutt med typen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. november 2003 #3 Del Skrevet 24. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 24. november 2003 Heisan?! Er det på sin plass å gratuelere for det er slutt med typen? Du ligger litt etter, Anafugia... Det har vært slutt med typen i over en måned nå - og jeg flyttet ut for over en uke siden Men for all del! Gratulasjoner er på sin plass :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 24. november 2003 #5 Del Skrevet 24. november 2003 Godt og viktig å være HELT singel i perioder. Er først da man kan finne fram til seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 24. november 2003 #6 Del Skrevet 24. november 2003 Innom og sier gratulerer med ny start jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 24. november 2003 Takk for opplysningen, Lasse....... Jeg er singel og jeg nyyyyyter singellivet jeg Takk for hilsen, *Meg* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. november 2003 #8 Del Skrevet 24. november 2003 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 24. november 2003 #9 Del Skrevet 24. november 2003 ...... :blunke: ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2003 #10 Del Skrevet 24. november 2003 Det er en glede å gratulere deg med single-tilværelsen! Nyt det - for det er sider ved den som er verdt å nyte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. november 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 24. november 2003 Herlige er dere! Og, ja, Lasse, jeg veeeet hva du tenker Men jeg skrev det som det var i sms'ene til deg, gjorde jeg ikke? Du tror meg jo ikke du Lillian *vet hvor hun står* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #12 Del Skrevet 24. november 2003 Gratulerer med nytt husvære Ønsker deg lykke til videre med alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. november 2003 #13 Del Skrevet 24. november 2003 Heisann, der var du jo igjen. Så bra. Velkommen tilbake. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 24. november 2003 #14 Del Skrevet 24. november 2003 Godt å se at du har ordnet deg dagbok igjen :D Håper du koser deg i nyleiligheten! Klem fra Chica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 24. november 2003 #15 Del Skrevet 24. november 2003 Godt å se deg igjen og gratulere med singel tilværelsen :D Ønsker deg alt godt Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2003 #16 Del Skrevet 24. november 2003 Grattis med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 24. november 2003 #17 Del Skrevet 24. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. november 2003 #18 Del Skrevet 24. november 2003 Du har jo fått ny dagbok jo !!! Så bra da Lillian !!! kommer til å titte innom sånn av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. november 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 24. november 2003 Tusen takk for de hyggelig hilsningene! :D I dag har jeg og en kamerat av meg vært og shoppa litt. Han skal være min kavaler på et julebord vi skal på om et par uker, og derfor har vi handlet antrekk sammen - vi skal stå i stil. Det er litt typisk oss å være opptatt av å stå i stil på ting og tang og siden vi da skal være hverandres "date" for kvelden så er det kult å være stilfullt begge to da! Gleder meg - men de jeg skal på julebord med kommer til å få hakeslepp når de ser meg....hehe.... For jeg skal nemlig ha en dypt utringet overdel (i sånn "krøllstoff"), skjørt og lårhøye svarte lakkstøvletter Har allerede fått respons på at jeg er rålekker i antrekket Det er ikke akkurat slik folk er vant til å se meg, men endelig tør jeg å kle meg slik jeg vil Surprise :blunke: Nu skal jeg straks gå og finne senga - i morgen er en ny dag og da skal jeg vaske opp det lille som er og jeg skal støvsuge og så skal jeg ut og shoppe litt mer...hehe Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. november 2003 #20 Del Skrevet 24. november 2003 Yeeeeyh! :klem2: Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg