Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

Da blir det 60% jobbing på meg. Får håpe det hjelper....hvis ikke får jeg redusere mer. Men håper det holder. Liker ikke å ikke skal jobbe, men kan jo ikke la det gå ut over helsa heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så du hadde oppdatert, ble et øyeblikk helt gira før jeg innså at neste mandag er jo ikke før om ei uke... :ler:

Men uansett er det jo topp at du får jobbe, men redusert. Det gjelder å finne balansen mellom å bli utslitt og å kjede seg hjemme. Som ei god venninne (hehe) sa til meg, vi skal jo være mamma også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du ha hørt. Smart venninne det der :P

Tror du ikke at du får en SMS altså kvist? Du får vel vite det først av alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du ha hørt. Smart venninne det der :P

Tror du ikke at du får en SMS altså kvist? Du får vel vite det først av alle ;)

Smarte folk har smarte venner :)

Og joda, jeg tror jo at jeg får sms eller telefon. Men sånn i stappmettåka etter middag tenkte jeg litt for fort eller litt for sakte.

Blir det torsdager som hjemmedager på deg fremover? Isåfall vil jeg booke en av dem til venninnelunsj med sushi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smarte folk har smarte venner :)

Og joda, jeg tror jo at jeg får sms eller telefon. Men sånn i stappmettåka etter middag tenkte jeg litt for fort eller litt for sakte.

Blir det torsdager som hjemmedager på deg fremover? Isåfall vil jeg booke en av dem til venninnelunsj med sushi.

Dessverre. Onsdag og fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok godt for bekkenet å ha et par fridager i uka, tenker jeg! :jepp:

Satser på at det skal hjelpe :jepp:

Var litt vanskelig å tilrettelegge for korte dager så da prøver vi dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre. Onsdag og fredag

Woho. Det er jo bedre :) Så for meg tirsdag og torsdag sånn som vi snakka om jeg.

Jeg har jo onsdag, torsdag og fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!:) Må bare titte innom en tur! Tror det blir deilig med 2 fridager i uka der du kan ta det litt med ro. Og fri på en fredag er jo deilig da! Skikkelig lang helg:D

Ellers ser jeg at du snart skal på ordinær ultralyd?! Det blir spennende! Har du en følelse av om det blir en gutt eller jente? Jeg har ingen følelse.. men jeg skal prøve å tenke litt på om jeg får noen tanker hos deg:P Jeg pleier å være flink til å gjette ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å gjette ja ;)

Jeg har ingen følelse, men ser for meg gutt, men det er jo bare fordi N er gutt. :P

Så har jeg fått beskjed at Kvist å lage gjetteliste.

:babygutt:

Wanita

Mannen

N

:babyjente:

Kvist

Mamma

Stefar

Størstebror

Vi har vedda en kjærlighet i familien :P De som har rett får en kjærlighet på pinne så de må nesten få være med på lista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forklart N hva som skjer på en ultralyd, og han ville veldig gjerne være med på det. Men jeg måtte si som sant var at det kunne han dessverre ikke, og at det bare var for mammaer og pappaer, så han ville nok ikke få lovt til å komme inn å se. Men han skulle ikke se, han lovte at han skulle lukke øya!

:grinele:

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, vil være med jeg også. Og jeg kan love at jeg hadde ikke lukka øya :ler:

Hadde ikke mannen kunne vært med hadde jeg vel spurt deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...