Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra meg rundt!!!!

Jeg har blitt dårlig :tristbla:

Så kvalm, vondt i magen, uggen i hele meg.

Ikke kasta opp enda da, men orker ingen ting. Bare sitte i ro, må passe på å spise jevnlig kjennes det ut som.

Men jeg tar det som et godt tegn.

Mandag skal jeg på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna og var uggen. Fikk stått opp og spist mat men fremdeles litt uggen. Men nå er kvalmen vekk så nå går jeg å kjenner på puppene i stedet. :P

Aldri fornøyd :P liker ikke kvalme, men ble nervøs nÅr den forsvant og. Blir jo da usikker. Ul i morra. Godt å få noe svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hva du mener. Håper du er passe uggen i dag, uggen nok til at du ikke blir usikker og redd, men ikke så uggen at det ødelegger dagen.

Men har du UL på søndag? Eller bare litt døgnvill? :gjeiper:

Speeeeeent på svaret jeg også. Gleder meg til å bli tante igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom uke 7-8 og alt ser veldig bra ut.

En liten bamsemums på 12,8mm og et flott bankende hjerte. *lettet*

Har egentlig hatt en god følelse, men så deilig å få det bekrefta.

Så at jeg skal være 7+3 i dag stemmer nok veldig bra :)

Weeee!

Tror jeg skal lage meg en ticker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, får du også en bamsemums? Akkurat det samme som jeg har bilde av det, fra jeg var ni uker på vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, får du også en bamsemums? Akkurat det samme som jeg har bilde av det, fra jeg var ni uker på vei ;)

Snodig det der ;)

Og nå har det startet....tror jeg....jeg kaster opp. Gjort det to ganger nå ganske kjapt etterhverandre. Har ikke følt meg topp i det hele tatt i dag, men har da fungert som nogenlunde. Har jo klart å ta av senga, og støvsuga litt, men thats it.

Tror ikke vi drar på noe tur i helga som vi egentlig hadde lyst til gitt. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra ja :P for alt.

I dag er formen egentlig veldig bra igjen. Litt trøtt og slapp, men ikke noe voldsom kvalme. Litt etter frokost bare. Puppene er ikke så ømme lengre heller. Blir sprø av mindre. Kvalm - fin - kvalm - fin. Gleder meg til å skal kjenne liv, da er det liksom ikke tvil ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

i dag oppdaget jeg noe med tidspunket å få barn på....i forhold til barnehageplass.

Vi kan ikke komme inn på søskenprioritering. IIIIIIIIIIIKKKK! Vet det har vært veldig fult i barnehagen der nå de siste årene.

Og når lille frø skal begynne i barnehagen så skal N begynne på skolen.

Er det mulig at lille gutten min blir så stor? :grine:

Ulempen med så stor aldersforskjell. Men men.....sånn er det nå bare. Ikke så mye å gjøre med det.

Men merkelig å tenke på syns jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært skikkelig dårlig. Konstant kvalm, nesten ikke spist noe, men ikke kasta opp.

Sov til kl 12...så lå jeg på sofaen til det var middag i 5-tia.

Føler meg litt bedre men fremdeles veldig sliten i kroppen...av ingenting :sukk:

Så håper morgendagen blir MYE bedre.

I morra kommer svigermor på besøk og skal være her til onsdag. Så vi har snakket om at vi kanskje må si noe til henne. For er jeg sånn mens hun er her vil hun jo tro at jeg er superlat :P

Og vi snakka om å si det til største og, av samme grunn. Han skal være her i to uker til, og disse to dagene han har vært her har jeg vært superslapp. Og han er så stor at han vil ha forståelse for hvorfor om vi sier grunnen.

Men da tenker jeg i mitt hode at skal svigermor og størstemann vite, så kan vel minste få vite det og??? Han er jo tross alt 4 år og skjønner en god del. Og kanskje han og vil forstå hvorfor mamman hans ikke har så mye overskudd for tia om vi forklarer hva som skjer med en gravid kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de vil forstå alle tre jeg. Snuppa har ingen problemer med å forstå at det er slitsomt å lage en baby inni magen som hun sier. Og hun er jo bare (nesten) tre år.

Hurra for snart ni uker og hipp hurra for å fortelle det!

Og takk for en superkoselig dag i "utlandet" her om dagen, kosa meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sagt noe enda :closedeyes:

Jeg fikk meg liksom ikke helt til det. Men men.....

I dag har jeg vært litt kvalm og uggen igjen, i går kveld brakk jeg meg skikkelig. Svigermor skulle ha meg til å helle salt på store ekle snegler i hagen, og jeg måtte bare si "skal på do" og løpe inn.

Noe så kvalmt og ekkelt.....isj.

Så har jeg snakka med helsestasjonen :) Har fått time 12. september. Syns nesten det var litt lenge til jeg. Men tenkte at jeg kanskje kunne bestilt legetime før det så jeg får fylt ut helsekort og tatt disse blodprøvene.

Da blir det vel passe tid i mellom tenkte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...