Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger vel egentlig ikke si så mye ;)

Var på sykehuset litt før ti, men fikk ikke kommet inn før 11.20....var lenge å vente når man er sulten og utmattet fordi man ikke har spist.

Men kl 11.30 sov jeg nok godt. Og når jeg våknet opp var det ei der med en gang for å se til meg. Måtte spørre hva klokka var og da var den 11.50, så det gikk kjapt gitt. Men var så deilig å våkne opp der egentlig. Merkelig egentlig.

Alle der var så søte og hyggelige så det her gikk veldig greit syns jeg. Merker jeg er litt trøtt og redusert på en måte, så nå ligger jeg i sofaen med pc i fanget og halvveis ser på tv.

Deilig. Og når jeg får mensen er vi klare for å prøve på nytt :sengekos:

Så langt ingen smerter :) Hadde litt menssmerter etter at jeg våkna, men borte nå. Så satser på at dette går helt knall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i en sånn situasjon så har nok litt vanskelig for å forestille meg hvor tøft det kan være... men :klem: legger jeg igjen. Og håper du og mannen tar vare på hverandre i desse dagene...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i en sånn situasjon så har nok litt vanskelig for å forestille meg hvor tøft det kan være... men :klem: legger jeg igjen. Og håper du og mannen tar vare på hverandre i desse dagene...

:klemmer:

Takk for det :klemmer:

Denne dagen har vel egentlig vært den letteste av de alle. Nå er vi jo snart klare til å prøve på nytt.

Så nå er ihvertfall jeg veldig fornøyd. Og mannen blir nok fornøyd og fordi nå begynner jeg å få lysten litt tilbake. Har ikke orka tanken når jeg har følt noe er galt. Men nå har jeg karantene mot sånt ihvertfall i 10 dager, kanskje lengre om jeg blør enda da.

Og legen sa at siden jeg faktisk har barn fra før blir nok barn igjen. Ingen ting som tilsier at det her skjer igjen, men selvfølgelig kan man oppleve det fordi det er veldig mange svangerskap som faktisk går til grunne. Men han håpa at han slapp å se meg der igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det litt tristhet.

Er invitert på fest i slutten av mnd, og det ble spurt i dag igjen om vi kom. Jeg klarte bare å svare "vet dessverre ikke enda". Sa det var p.g.a. barnevakt.

Barnevakt har vi fått, men jeg kjente jeg ble trist fordi planen var egentlig den dagen at jeg skulle kjøre, for jeg kunne jo ikke drikke uansett. For jeg ville jo da vært 12 uker på vei. *sukk*

At man skal la seg påvirke så mye. Men tror nok det blir lettere etterhvert uansett.

Men så er jeg veeeldig utålmodig nå og kjenner jeg, vil helst prøve NÅ, ikke om en mnd.

Irriterer meg at jeg må vente med sex, irriterer meg at jeg må vente med å prøve, irriterer meg at det er sånn her.

Blæ! Det var dagens utblåsning.

Så til noe fint. :)

Mannen har vaska gulvet og rydda litt her helt uten at jeg har sagt at nå må du. Altså jeg sa vi måtte rydde litt i dag fordi i morra får vi besøk. Og da liker jeg ikke at det er så rotete. For besøket skal være litt barnevakt mens vi er på møte.

Så nå burde vel jeg har rydda min del og, men syns det var mye bedre å se på sko på nett. For jeg skal nemlig få sko i bursdagsgave :rodmer: loooove shoes. Love Love Love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :)

Ingen hyggelig lesing her i det siste da, det er så vondt :(

Håper det klaffer igjen kjapt for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å hilser på :)

Ingen hyggelig lesing her i det siste da, det er så vondt :(

Håper det klaffer igjen kjapt for dere :klemmer:

Takk for det :klemmer:

Og det klaffer nok igjen, akkurat nå vet man jo ikke. Men selv om jeg blir litt nedstemt innimellom enda er jeg utrolig takknemlig for det jeg faktisk har.

Den fantastiske gutten med all den kjærligheten. :rodmer:

Og jeg gleeeeder meg til å gå gravid igjen. Det må bare skje. Kan ikke se for meg at det ikke skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere er jo heldige som har en liten tass fra før da, hjelper nok på det :)

Man har jo ingen garanti for at det blir klaff fort igjen, de sier jo at det gjør det etter en abort, men det stemte jo overhode ikke på meg :sukk: Håper du er heldigere ;)

Ha en fin dag, er jo meldt fint vær her i byen i dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen her inne også :) Håper du fikk pakke av snuppa mi. Fortjener litt kos når du passer ungen min på bursdagen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ønsker jeg meg en fabruarbaby.

Det hadde vært fint det.

Herregud så kjipt det er å vente på at kroppen skal funke igjen.

Tok el-test i dag, negativ, men også veldig forventet. Tenkte jeg kunne begynne å teste nå for å se om jeg har fått el tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god :klem: til deg! Du er sterk. Forstår godt at det er kjedelig å vente på at kroppen skal fungere igjen.

Februarbaby hadde vært toppers!! :rodmer: Det satser vi på!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det faktisk en litt trist dag. I dag skulle være dagen som hadde vært den magiske grensa. Men nå er det ikke noe :(

Dritkjipt.

Og jeg tenker enda mer på det når jeg sitter alene. Sønn sover og mann er borte på andre ærender.

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Ikke noe moro med slike dager som minner om det som skulle vært :sukk:

Det er det mange som vet mye om ja :( På ett vis er de barna vi aldri fikk med oss videre... samme hvor tidlig jeg har mistet så hender de de dukker opp i tankene mine. Og særlig på sånne "merkedager". Men så kommer vi oss videre, og tenker på de fine barna vi allerede har. N og C er jo verdens beste ikkesant Wanita? Og så tenker vi på de barna som skal komme, etterhvert både til deg og meg.

Glad i deg vennen min! Masse masse klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk kjeksen.

I dag er det litt kjipt igjen. I dag er det nemlig 3, TRE, stk som har annonsert på face at de skal ha i oktober. Altså kjenner jeg 4 som skal ha da.

Akkurat nå er det bare blodig urettferdig. Bare en som er unnskyldt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei :(

Det der er så dårlig gjort. Også klumper det seg sammen sånn at det føles ekstra fælt og urettferdig. Det var et sånt rush før jul også, måtte rett og slett sette noen på FB som ignorerte jeg.

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Håper dere koser dere på "hytta" . Det så ut som om minsten var fornøyd på bildet i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deeeilig med hyttetur :)

Slapper av å koser oss max. Var på fest i går med noen jenter, det var hyggelig og veldig nødvendig kjente jeg :P føler meg sååå mye bedre i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...