Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet...det er bare ikke så lett alltid. Nå lager mannen noe eggeting til meg. Får se om jeg orker å spise det når han er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, noen ganger har man ikke noe matlyst. Min matlyst er stor, men jeg må spise i flere omganger fordi det plutselig blir helt fullt i magen, og hvis jeg spiser mer da kjennes det ut som alt skal komme opp igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner til det med at matlysten ikke er tilstede, sånn har jeg det faktisk ganske ofte, masse i svangerskapet også :/

kanskje du kan spise litt frukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går så fort nå! Jeg føler at jula er en ekstra tidsboost, den går alltid fortere enn vanlige dager (dessverre, for det er så koselig med jul). Snart ligger vi der og føder! :ler:

Når fødte du i forhold til termin sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så fort nå! Jeg føler at jula er en ekstra tidsboost, den går alltid fortere enn vanlige dager (dessverre, for det er så koselig med jul). Snart ligger vi der og føder! :ler:

Når fødte du i forhold til termin sist?

I know :)

Men det er egentlig litt deilig og. For jeg er litt lei. Ikke selve graviditeten, men at jeg har så mye vondt i bekkenet.

Sist føda jeg 17 dager før termin, så jeg er spent på når nestemann kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er nok ikke noe godt. Jeg har ikke merket noenting i bekkenet, men det blir nok litt godt å få være alene i kroppen sin igjen :ler:

Oi, kanskje du ikke trenger å vente så lenge da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tenk det at har jeg bare 1/4 igjen av svangerskapet.

Føles fantastisk :)

Magen vokser, frø er aktiv. Men bekkenet blir ikke bedre, men jeg syns heller ikke det har blitt så mye verre.

Merker at det var nok lurt å ikke jobbe, selv om jeg får dårlig samvittighet.

Men det er lettere å komme over vondter nå når jeg ikke jobber.

I dag skal jeg til frisøren....gleder meg. Så skal jeg på julebord med jobben. Det skal bli deilig å komme seg ut å gjøre noe annet.

Og i morgen skal jeg en tur til søss!

Da blir det nok noen gravidbilder vil jeg tro :)

Kan bli spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har skrevet her nå.

Men det er liksom ikke noe å skrive om...bekkenet er det samme og formen ellers er egentlig ganske grei.

Nå har jeg fått kjøpt madrass til sprinkelsenga da, og jeg har tatt første klesvask, aner ikke hvordan størrelser det er da, bare slengte inn hvitt tøy først, så får jeg sortere det etterpå.

Var på kontroll på onsdag, og jordmor var faktisk litt usikker på hvordan vei han lå....og da blir jeg jo litt smånervøs, Men ordner seg vel alltids....håper jeg ;)

I dag skal jeg på siste julebord for 2012 :P

Gleder meg, er sånn rolig greie med et styre som mannen sitter i. Og jeg kjenner jeg gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

HAAAAAT!

Bilen min holder på å dø!!!!!

Og jeg har ikke råd til ny :(

Passer så sinnsykt dårlig nå når jeg skal ut i permisjon med mindre lønn.

Skikkelig dårlig gjort av bilen syns jeg....kunne venta et år eller to så hadde jeg i det minste hatt en større mulighet til å kjøpe ny.

Kanskje jeg bare må sitte hjemme i permisjontiden jeg da??!! :( :(

Kan jo gå i nærområdet...men om man vil være sosial andre steder enn sentrum og her jeg bor blir det brått vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, så kjipt! Veldig dårlig timing av den bilen :(

Driiiit irriterende. Og skal vi ha ny bil må vi ha lån og da må vi jo ut med ca 3500kr i mnd, men når jeg da får ca 4000kr ned i lønn så er jo ikke det noe særlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...