Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2

Wanita

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg meg gravid nå!!!

Jeg har nemlig stått opp etter å ha lagt meg fordi jeg var sulten. Så nå knasker jeg på knekkebrød.

Har ikke spist så mye i dag så egentlig ikke så rart, men trodde jeg skulle klare meg til i morra, det kjentes nemlig sånn ut når jeg gikk å la meg.

I dag har jeg bare slappet av egentlig, mannen og største kjørte svigermor videre etter å ha vært her, og jeg og N slappa av frem til bursdagsfeiring for ei nydelig jente som ble 3 år i dag.

Etterpå var det bare rett hjem å slappa av igjen.

I morra skal mannen og gutta på tur til en kompis og bygge hytte i skogen, noe som viste seg å være bare for gutta, så da blir jeg hjemme....alene :)

Har en del ærend jeg skal gjøre det, men det blir deilig å kunne gjøre det alene, å bare tenke på meg selv. Så får gutta styre de når ikke jeg får være meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vet de kommende storebrødrene det :)

Begge syns det var veldig stas :)

Minste skal kjenne og høre om babyen gråter. Spørr masse om den, så det syns jeg er gøy :hjerter:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :)

Sa minsten noe om at han hadde gjettet det eller? Hihi, synsk fireåring :ler:

Gleder meg til fine trilleturer med deg og babyer jeg nå. Hipp hurra så fantastisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tickeren din sier under 200 dager igjen :hoppe::hoppendeglad:

Og straks er du tolv uker også :tommelsmil:

Nå savner jeg deg veldig, er jo en hel evighet siden sist jo. Dere har jo så busy ferier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :)

Sa minsten noe om at han hadde gjettet det eller? Hihi, synsk fireåring :ler:

Gleder meg til fine trilleturer med deg og babyer jeg nå. Hipp hurra så fantastisk.

Nei, han sa egentlig ikke så mye på det at han hadde gjetta det. Men syns det er veldig stas. Spørr hver dag om jeg har baby i magen :)

Tickeren din sier under 200 dager igjen :hoppe::hoppendeglad:

Og straks er du tolv uker også :tommelsmil:

Nå savner jeg deg veldig, er jo en hel evighet siden sist jo. Dere har jo så busy ferier...

Weeee. :hoppe: under 200 dager.

Ikke så busy...bare innholdsrik ;)

Finne på noe snart da :)

Bekkenet har begynt å gjøre vondt :(

Så i dag har jeg vært hos legen for å få henvisning, regna nesten med at det ble bare fort inn og ut. Men neeeida, blodtrykk, vekt, helsekort, urin- og blodprøve tatt.

Så nå føler jeg meg skikkelig gravid når jeg har fått helsekort :hjerter_rundt:

Utrolig hva en grønn lapp kan gjøre med følelsene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kjenner følelsen. Man blir mer virkelig gravid når man har papir på det :) Og lille frø blir større for hver dag.

Vi må definitivt finne på noe snart ja. Noe uten sol :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi klarte jo å finne på noe. Men med sol ;)

Åååå nå går jeg å venter på time til ul fra sykehuset. Det har nettopp blitt søkt så vet jo at det kan ta noen dager, men jeg er bare så forferdelig spent :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeee!

I dag kom brevet fra sykehuset.

Mandag 17. September skal jeg få se min lille skapning. Åååå som jeg gleder meg.

Bare 39 dager igjen :D

I dag har jeg og vært hos fysioterapaut, helt klart at jeg har bekkenløsning. Trykka og sjekka som bare det, så nå har jeg møkkavondt og ligger bare på sofaen. Skal ikke støvsuge, og det syns jeg ikke gjør noe ;)

Har også hatt vondt i hode store deler av dagen, og bare blitt verre, så nå har jeg tatt en hodepinetab. og satser på at det går over.

Tipper der har litt med lite søvn å gjøre. N våkna nemlig kl 4 i natt og nesten ikke sovet etter det, noe som gjør at vi foreldre ikke sover så godt heller. Men men...sånn er det jo dessverre noen ganger. Kan jo ikke klage når jeg vet vi egentlig har en skikkelig sovegris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått flytta dagboka.

Det føles litt rart. Jeg har jo kjent meg gravid lengre, ser gravid ut, men likevel ligger det en liten nervøsitet der, så vil egentlig holde meg på den trygge "prøve" siden.

Jeg er skremt etter å ha mista, og jeg kjenner det godt på meg selv.

Håper det vil hjelpe litt når jeg får kjenne liv, og høre hjertelyd, og selvfølgelig få se etterhvert.

Stakkars mannen min har ikke fått seg noe på evigheter siden jeg føler som jeg gjør. Er på en måte redd for å ødelegge det nå som det går så bra, enda jeg vet at det skjer jo ikke, og om noe galt skulle skje så hadde det ikke vært p.g.a at vi har vært intim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Måtte legge igjen et lite spor her :) kjenner meg veldig igjen i det med helsekortet! :ler:

Så hyggelig :)

Hehe....ja...det helsekortet er flott å ha. nå har jeg jo fått svar på blodprøvene som også skal være med til føden så jeg. Så da er jeg vel enda mer gravid :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Legen min skulle gi meg mine blodprøvesvar på neste legetime i uke 18, kanskje jeg kan ringe og spørre etter dem tidligere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Legen min skulle gi meg mine blodprøvesvar på neste legetime i uke 18, kanskje jeg kan ringe og spørre etter dem tidligere?

Hehe....ja om du ønsker å bli mer gravid så :P

Jeg fikk mine i posten, men skal heller ikke tilbake til lege før uke 22.

Jeg skjønte jo ikke et pøkk da av resultatene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du ikke med referanseverdiene også?

Jeg måtte hente mine papirer på legekontoret jeg, men da fikk jeg da med referanseverdiene.

Det hjelper jo noe i hvertfall. :)

Og du, nå ser tickeren din virkelig ut som en tynn liten baby, lenge siden rekestadiet nå :)

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er jo referanseverdier og, men hva MVC er vet jo ikke jeg.

Eller om jeg faktisk burde ta noen jerntabelletter.

Har sett at tickeren til og med er noen dager feil, men jeg har ikke orka å rette på det.

Babyen ser ut som den er sulta stakkars, godt den skal bli feitere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, sånn du mente ja. PÅ mitt ark sto det med vanlige ord i tilegg til sånne legeord tror jeg.

Og du må endre tickeren altså. Jeg må jo kunne følge med, og da trengs ticker...

Var på biblioteket og leverte bøker i dag, hadde glemt en hjemme. Dama spurte om hun skulle fornye, eller om det holdt å ha den til den 31. Da spurte jeg "Er det i morgen?" Hun så bare forskrekket på meg og flira.

Tenkte på det etterpå at hun sikkert hadde fødselsdatoen min på skjermen også, hehe, litt gravidsløv når man ikke vet om bursdagen har vært eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg endra tickeren, men jeg klarte ikke å få skrevet sånn linketekst som jeg ville :(

Blitt helt forvirra etter at forumet forandret seg :P

Men men....det får bare være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å merke teksten du vil ha klikkbar, og så trykke på den linkeknappen :)

Og takk! Tenk snart 14 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når jeg trykker på linkeknappen blir den bare en link, jeg får ikke skrevet sånn som du har "på vei til å bli..." for det hadde jeg jo før.

Men får se på det en annen gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...