Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. mars 2012 #281 Del Skrevet 9. mars 2012 Kjempebra! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #282 Del Skrevet 10. mars 2012 Helgas første treningsøkt i dag - kombinasjonstime med Middels og bevegelighetstrening. God time, hadde mye energi! Nå har jeg imidlertid spist altfor mye til middag. Hvorfor må hvitløksbaguetter være så ALTFOR SINNSYKT godt??? But but. Blir trening igjen i morra, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #283 Del Skrevet 11. mars 2012 Aaah, hvitløksbaguetter, nam! Jeg kunne ha levd på det, og pasta, veldig lenge. Jeg gjorde det når jeg var liten og vi var i syden, to uker med hvitløksbrød til forrett og pasta til hovedrett Hva skal du trene i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 11. mars 2012 #284 Del Skrevet 11. mars 2012 Så flink du er Kose deg med hvitløksbaguetter! Jeg kan ALDRI spise deg igjen Ta en for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #285 Del Skrevet 11. mars 2012 Da var helgas siste og femte treningsøkt overstått. En time med en halvtime dans og en halvtime bevegelighetstrening. Ikke det tempoet jeg vanligvis trener i, men det gjorde ikke noe med litt roligere trening, var jo ute i går og var hjemme halv fire :gjeiper: Treningsfri i morgen nå. Har begynt å kjenne et bittelite ubehag på fremsiden av leggene, så jeg begynner jo allerede å småbekymre meg for beinhinnebetennelse. Bedre å "nip it in the bud" og heller ta det litt roligere allerede nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #286 Del Skrevet 11. mars 2012 Ja, ta det rolig allerede nå. Jeg fikk vondt på en langtur en mandag for noen uker siden, og prøvde å trene torsdagen - var bare å glemme det. Måtte vente to uker jeg på å jogge igjen Håper det gir seg fort for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #287 Del Skrevet 14. mars 2012 Endelig trening igjen i dag! Har jo ikke trent siden søndag ...! En time Middels i dag. Var bra, men var kanskje ikke helt DER energimessig. Har vært litt pjusk de siste dagene, så grunnen kan ligge der. Litt snufsete og litt øm i kroppen. Heller innpå med te med honning og C-vitaminer! Håper jeg kommer meg på trening i morgen også. Reiser hjem til hjembygda på fredag og blir til mandag, og jeg VET det blir mye god mat og lite trening! Muligens en vofsetur eller to, men blir nok ikke noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 14. mars 2012 #288 Del Skrevet 14. mars 2012 Det er noe som går nå tror jeg. Virker som alle er syke og pjuske. Godt du er bedre nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #289 Del Skrevet 15. mars 2012 Arg, dårlig treningsuke dette ... Bare en eneste økt jo. Buhu ... Fortsatt litt pjusk i formen, og etter en lang drittdag på jobb rakk jeg ikke (og orket jeg ikke) trening. Det gnager litt på samvittigheten kjenner jeg, men jeg må heller satse på en bedre uke neste uke. Målet er jo minst fire timer i uka, men om en uke ikke blir fullt så bra, så får jeg heller ta det igjen senere. Jeg vet jeg har mye trening i vente fremover i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #290 Del Skrevet 20. mars 2012 Egentlig ikke noe å rapportere her, da dette også har vært en rævva treningsuke. Ble ingen trening i helga, og har ikke blitt det ennå denne uka. Ett ord: OVERTID. Og det ser det ut til å bli hver eneste dag denne uka. I dag var det også bursdag, og jeg har spist sjokolade og middag og dessert på restaurant. Skal sies at jeg klarte godteriløftet mitt med glans da! Skulle få lov til å spise nå i helgen, siden jeg skulle på venninnemiddag med dessert og godis. Og ellers var det lov å spise på bursdagen. Så er stolt over at jeg har holdt ut så lenge! Nå skal det være lov å spise godis igjen, men med måte, det vil si ca. en gang i uka Håper jeg skal få trent på torsdag, men det avhenger av hvor mye overtid det blir. Krysser fingre og tær for at det blir roligere neste uke, i alle fall, da skal jeg få trent masse isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. mars 2012 #291 Del Skrevet 20. mars 2012 Overtid er utrolig kjipt noen ganger, greit med penga, men surt med alt man går glipp av. Flink du er med godteriløftet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 20. mars 2012 #292 Del Skrevet 20. mars 2012 Imponert over godis løftet ditt ass!!! Du er flinkere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 21. mars 2012 #293 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg er så imponert over viljestyrken din at jeg har ikke ord! Flinka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mars 2012 #294 Del Skrevet 21. mars 2012 Overtid er godkjent unnskyldning for å ikke kunne trene. Håper du får trent imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #295 Del Skrevet 23. mars 2012 Hurra, hei og hopp! Fikk trent både i går og i dag - WIN! Middels begge dagene. Fikk nesten litt krampe i låret i dag, har jeg ikke opplevd før. Var sånn at beinet nesten svikta, rar følelse. Men jeg bare blåste i det og fortsatte, så da gikk det bra. Godt å være tibake på treningssenteret igjen, kjenner jeg har sååå godt av det nå som det har blitt så mye overtid og "stresskuldre opptil øra". Ser imidlertid ikke ut til at det blir trening før på mandag igjen nå, i morgen skal jeg ha bursdagsfest, så da må det fikses og ordnes. Og jeg regner med litt alkoholinntak, så jeg regner nok ikke med trening på søndag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #296 Del Skrevet 26. mars 2012 Den nye uka, som skulle inneholde masse trening, begynte ikke så bra. Ble plutselig litt overtid i dag også, så jeg rakk først ikke den ene timen jeg hadde tenkt meg på, og heller ikke den som var alternativet. Så jeg dro litt surmulende hjemover, men tok meg heller en lang gåtur. Hadde egentlig tenkt å jogge, men da jeg kom dit som jeg hadde tenkt å begynne å jogge, skulle jeg bytte sang, og DER gikk batteriet på mp3-spilleren .. hater når det skjer! Så da mista jeg litt lysta, men tok meg heller en lengre gåtur i stedet for å jogge. Jeg merker også at jeg føler meg litt "på utstilling" hvis jeg skal jogge ut, selv om jeg veit det er skikkelig teit. Det er jo folk i alle aldre og alle fasonger som jogger, så hvorfor skal ikke jeg kunne gjøre det? Er nok kanskje bare noe jeg må jobbe med det der. Uansett, er da nokså fornøyd med at jeg fikk meg en tur på nesten en og en halv time på tross av overtid i dag. Føler jeg trenger treninga om dagen, og egentlig føler jeg ikke at jeg får opp pulsen nok til å kunne kalle det trening når jeg går en tur. Men det er jammen ikke usunt å gå seg en tur heller - all bevegelse er jo bra! Får ikke trent i morgen, da har jeg en middagsdate med mammaen min. Trolig ikke på onsdag heller, da skal jeg møte ei venninne. Men torsdag! TORSDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. mars 2012 #297 Del Skrevet 26. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 26. mars 2012 #298 Del Skrevet 26. mars 2012 Ikke stress med det. Av og til skjer det ting som er uforutsette og en får ikke trent. Et par dager uten trening er ingenting mot et helt liv med trening Har selv ligget innestengt i leiligheten på soffan i en uke med halsbetennelse. Fordelen med å ikke å ha trent på en stund er at det er så vannvittig digg når en da endelig får kommet i gang igjen. Masser overskudd og energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. mars 2012 #299 Del Skrevet 28. mars 2012 Som du sier jogger folk i alle fasonger ute. Jeg jogger ute uten sminke, rød og svett, og får ikke mange blikkene. Tidligere, før jeg startet å jogge selv, tenkte jeg jo "så flinke de er som jogger!". Så det er ikke noe å bekymre seg for syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #300 Del Skrevet 30. mars 2012 Fikk gudskjelov trent både i går og i dag, hvis ikke hadde jeg vel dævva. Middels både i går og i dag. Ble dausliten på den i dag, var nesten så det svartnet litt foran øya da vi begynte med uttøyingen. Sånn går det når man ikke får trent og dermed ikke får holdt formen ved like! Merker det så fort på formen når jeg har et lite opphold, selv om det er på under en uke. Har planer om å få trent i morgen og søndag også, må utnytte det som er igjen av måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå