Gå til innhold

Vofsens trening og kosthold


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Middels i dag! :) Glemte beltet til pulsklokka da, det var litt irriterende.

Blir Middels på fredag nå, så tar jeg helga. Bare to økter denne uka, men ble mye trening forrige uke, så jeg sørger ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny Middels-time i går!

Får ikke tid til å trene i dag eller i morgen, men satser på ny økt på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det Basis, og i dag har jeg jogget :) Gjorde som forrige gang: fant joggerunden min og gikk og jogget sånn cirka annenhver sang. Fikk opp pulsen godt ja!

Inkludert uttøying osv. ble det ca 1 time og 20 min, og ifølge pulsklokka 800 kcals forbrent. Ikkje dårlig! Kjenner disse turene tar veldig på beina, så kan nok ikke gjøre det altfor ofte, men jeg tror jeg vil prøve å få til en slik joggetur to til tre dager i uka. Da bør beina klare å komme seg mellom hver gang.

Har hatt litt vondt i ankelen de siste ukene, også før jeg dro på kurs. Det har imidlertid ikke blitt noe verre, men det blir kanskje litt vondere akkurat mens jeg trener. Kan ikke huske å ha tråkket over heller, så jeg vet ikke helt hva det kan komme av. Jaja, så lenge det ikke gjør så veldig vondt, kan jeg vel kanskje bare fortsette?

Kjennes ut som jeg ble litt småtett i nesa etter joggeturen ute - god unnskyldning for te med honning senere i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny joggeøkt i dag, denne gangen i regnet.

Da det regnet i dag tidlig, vurderte jeg heller å ta en økt på senteret, men så tenkte jeg "Shit au, jeg blir jo bare litt våt", så jeg droppet å ta med treningsbagen på jobb.

Angret litt på det da jeg så at det regnet hele dagen.

Men som sagt, så gjort. Ikke ti ville hester kunne fått meg fra å jogge i dag, jeg SKULLE jogge! Bare litt synd at jeg ikke har noen tett jakke, og heller ingen med hette. Så jeg ble klissvåt ja, og der joggerunden min var jo gjørmete til de grader, derfor ble det bare én runde i dag. Var jo nesten ikke forsvarlig en gang, skled hit og dit. Hele økten ble på rundt 45 min, men ifølge klokka forsvant allikevel 450 kcals, og det er jo veldig bra på en kort økt!

Og siden jeg trosset både regnvær og hodepine for å jogge, er jeg tross litt småproblemer fornøyd med dagens økt :)

Og: dusjen etterpå var herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middels i dag igjen. Bra økt! Nå venter en Basis-time i morgen (kanskje mer hvis jeg orker, ser an formen) før jeg tar ordentlig helg :)

Fornøyd med treninga denne uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har vel kanskje ikke vært like flink de siste dagene nå ... :sjenert:

Fikk meg en time Basis på lørdag, men etter det gikk det ganske nedenom og hjem. Kan nesten ikke huske sist jeg presset i meg så mye mat! Siden jeg bakte kanelboller på fredag, ble det en del av disse gjennom helga, i tillegg til vanlig mat. Var fylla på lørdag, etterfulgt av nattmat på Mc Donalds. Skal sies at det er sånn cirka to år siden sist jeg spiste på Burger King / Mc Donalds da ...

Så dro vi på hyttetur i går, med blant annet pannekaker, alkohol og diverse kjeks og godteri. Gikk en tur på snaue to og en halv time for å komme til hytta, i ulendt terreng riktignok. Tilbaketuren i dag gikk nedover og i mindre ulendt terreng, og så dro jeg rett i 60-årslag, med diverse spekemat og ikke minst KAKER. Ikkje braaaa! Føler jeg har eeeeeest ut de siste dagene, men det er nok snarere en følelse av å være oppblåst.

Håper at noen dager med sunn mat og trening stabiliserer ting igjen! Det hjelper ikke at det begynner å bli varmere i været og man etter hvert vil ha mindre klær på seg ... Da må man bli mer fornøyd med kroppen sin!

Planen er i alle fall å jogge en tur etter jobb i morgen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggetur i sola i dag!

Det var mange folk der jeg pleier å jogge, egentlig altfor mange ... Føler meg så på utstilling da, der jeg puster og peser av gårde. Høres jo ut som et lokomotiv omtrent ...

Var ute i en snau time til sammen og klokka viste ca 550 kcals forbrent. Jogging er jo fab til å forbrenne kalorier! Det ble veldig varmt etter hvert, og jeg hadde jo en tynn vindjakke på.

Men tross alt fornøyd med økten, selv om jeg tror jeg kunne tatt en lenger økt!

Satser på en time Middels i morgen, er vel ikke spådd like bra vær da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middels i dag!

Litt skuff at det ikke var den instruktøren som sto på nett - hun er flinkere enn hun som var i dag. Men men, trening er trening, og jeg svidde av 500 kcals ifølge klokka :)

Nettopp spist middag med kokte grønnsaker, sweet chili saus, cottage cheese, fiskekaker og pitabrød nå! Sunt, og slettes ikke så galt :)

Tipper det blir en Middels i morgen også, litt avhengig av åssen beina kjennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble Middels i går også! I dag kjennes kroppen støl og sliten ut, så jeg tar nok treningsfri i dag. Trolig også i morgen, siden jeg skal ut i kveld :gjeiper: Kommer sterkere tilbake på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middels i dag! Svett og flott time :)

Ellers driver jeg og lurer på om jeg kanskje skal prøve meg på litt morgentrening snart. Jeg får snart en ny stilling på jobb, der det kan være en fordel å jobbe 9-17 fremfor 8-16, som jeg gjør nå, derfor lurer jeg på om jeg kanskje skal teste ut dette litt. Kanskje ikke fullt og helt, men litt stykkevis og delt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en slitsom dag på jobb dro jeg like godt på dobbelttime :)

En time Middels og deretter dans. Sliten nå ja!

Blir ikke trening i morgen og trolig heller ikke fredag, så da måtte jeg ta litt ekstra i dag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er fortsatt kjempeflink, ser jeg! :) Heier på deg, jeg. Blir spennende med ny jobb, da -og morgentrening. Av og til skulle jeg ønske at jeg kunne "flekse" arbeidstiden sånn at jeg også kunne trene om morgenen. Men å trene hardt så jeg er ferdig før jobbstart klokken åtte ligger ikke helt for meg, dessverre. Har prøvd, til og med :sjenert:

Nyt helgen, Vofsen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggetur unnagjort! Var ikke mange på ruta mi, tenker flesteparten driver med Holmenkollstafetten :gjeiper:

Synes jeg merker at joggeformen forbedrer seg. I dag jogget jeg to sanger og gikk én i stedet for å jogge én og gå én. Tror teknikken begynner å bli bedre, sånn at jeg slapper mer av og ikke synes det er et kostant slit hele tiden. Det går jo absolutt ikke fort, men satser på at farten kommer mer etter hvert, i tråd med kondisen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lete etter dagboka her nå, det betyr at det er en stund siden forrige oppdatering. Ikkje bra!

Det har uansett vært en veldig hektisk uke, med mye nytt og mye stress i ny jobb, så det har blitt noe labert på treningsfronten. Ble en time Basis på mandag, og i dag fikk jeg meg en god joggetur. Ellers har dagene vært fulle av alt mulig annet, så det har retten og sletten ikke blitt tid! Men nå er det helg, så jeg satser på en økt i morgen, så skal jeg på tur med venninner på søndag i marka, så noe trim blir det der også.

Kanskje det blir greiere neste uke? Jeg tror vel egentlig ikke det, siden jeg både har sosiale planer og mye å gjøre på jobb ... Kanskje på tide å sette i gang med disse morgentreningene jeg i utgangspunktet hadde planer om? Da ødelegges ikke treningen om jeg må jobbe overtid ... Det må vurderes i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...