Gå til innhold

Vofsens trening og kosthold


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Auda, det hørtes ikke behagelig ut! :troest:

Kan ikke akkurat si at det er godt, nei, men det er jo godt å kjenne at musklene har jobbet :) Regner med det er likar i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middels i dag også - no shit :gjeiper:

Nå skal jeg kose meg med fiskegrateng til middag. Nam nam!

I morgen venter mer trening, gleder meg veldig til den timen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så flink! Var fiskegratengen hjemmelaget også, eller? ;)

Jeg er nok dessverre ikke så flink at jeg får til å lage First Price-fiskegrateng, nei! Den som klarer det, må være utrooolig flink :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det gøy på timen idag!!! Synd jeg ikke får vært med!!

Takk det samme, Missy! Kos deg masse på Nike Blast - synes vi begge er flinke som trener på en lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig trening i dag! Kjente jeg hadde masse å gi - er så digg å trene når man kan kjenne på det!

Jeg spiste en god frokost i dag da, kanskje jeg skal huske det til senere, siden den kanskje var med på å gi energien? Spiste eggerøre av to egg og to skiver med makrell i tomat, samt kaffe og appelsinjuice. Godt, sunt og mye energi! :)

Tviler på jeg trener i morgen nå. Kjenner gårsdagens og dagens økt godt på kroppen, kanskje spesielt i hofteleddsbøyerne. Det blir også øl med venner i kveld, så det er fare for en slapp søndag sånn sett også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tviler på at det blir trening idag mens jeg tviler på om jeg skal droppe trening imorgen. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens første og trolig lengste og beste treningsøkt unnagjort!

Hadde egentlig planer med ei venninne, så da tenkte jeg å ta den timen som går kl. 16. Ikke favoritten, for den går kl. 17. Så avlyste venninna mi, og jeg drev og lurte på om jeg heller skulle gå på den kl. 17. Nå skal vi imidlertid holde overtid på et minimum, og siden jeg var på jobb tidlig i dag, kunne jeg uansett ikke sitte lenger enn halv fire. Så jeg tro på den timen jeg først hadde tenkt, men vurderte å ta favoritten kl. 17 i tillegg. Så tenkt, så gjort! Ble passe sliten etter første timen og var litt spent på hvordan jeg ville takle den andre timen (også tatt i betraktning at jeg hadde en hard økt på lørdag, som jeg virkelig kjente i leggene i dag), men det gikk kjempefint!

Hadde jeg vært litt lurere, hadde jeg nok spist litt mer før jeg dro fra jobb, samt spist litt mellom timene eller i alle fall rett etterpå (jeg pleier jo å være så flink til å ha litt mandler og rosiner i treningsbagen, men det glemte jeg i dag). Men energien holdt seg faktisk på et greit nivå, og jeg fikk godt utbytte av begge timene. Nå har jeg i alle fall spist en sunn og næringsrik middag med tunfisk, grønnsaker og ris, så skal ikke klage :)

I morgen blir det ikke trening, da skal jeg møte noen venninner etter jobb. Med god samvittighet, tatt i betraktning den gode økta jeg hadde i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ny Middels-time i dag :) Godt med energi, men har vondt i leggene om dagen. Skyldes nok litt for mye Middels-timer = mye hopping = vonde legger.

Nå reiser jeg imidlertid til Bergen i morgen og blir til mandag, så da blir det lang treningspause! Blir nok noen hundeturer og litt diverse, men ingen ordentlig trening. Tenker leggene mine vil takke meg for det :P

Back on track på tirsdag, satser jeg på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det trening idag?

Var det et retorisk spørsmål? ;)

Selvfølgelig ble det trening! Ny Middels-time. Godt å få trent igjen! Satser på en Middels i morgen ettermiddag også, før jeg skal ut med venninner og spise tex-mex :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...