Gå til innhold

Ga beskjed om at eg var elskerinnen til mannen hennes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MorAase

Hva i alle dager er dette for slags svar :klo:

Det er da ikke elskerinnen som er drittsekken, det er mannen som burde vite bedre enn å bedra sin kone og barn.

Forreste, uff, stakkars din X som angret som en hund å har måtte lide for det :ironi:

Mens den "drittkjerringa" ødela livene til dere alle sammen...

Det er ett svar som krever at en setter seg ned og tenker. Det er ett svar som krever at en ser ting på en tidslinje. Det er ett svar som belyser hva motivet tl "samvittighetsfulle" elskere7elskerinner er. Det er ett svar som krever evnen til å sette andre sine behov og ønsker fremfor sine egne. Det er ett svar som viser at å bedrive ukritisk fordømmelse av utroskap ofte gjør vondt verre og er den dråpen som skal til for å ødelegge ett forhold fullstendig.

Hadde jeg vært denne mannen og kvinnens barn hadde jeg lagt elskerinnen for hat til evig tid. forholdet var avsluttet og hun hadde ingenting å vinne utover å ruinere ett hjem. Ondskap heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ett svar som krever at en setter seg ned og tenker. Det er ett svar som krever at en ser ting på en tidslinje. Det er ett svar som belyser hva motivet tl "samvittighetsfulle" elskere7elskerinner er. Det er ett svar som krever evnen til å sette andre sine behov og ønsker fremfor sine egne. Det er ett svar som viser at å bedrive ukritisk fordømmelse av utroskap ofte gjør vondt verre og er den dråpen som skal til for å ødelegge ett forhold fullstendig.

Hadde jeg vært denne mannen og kvinnens barn hadde jeg lagt elskerinnen for hat til evig tid. forholdet var avsluttet og hun hadde ingenting å vinne utover å ruinere ett hjem. Ondskap heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom det nå barn inn i bildet? Ingen av oss 3 har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke rettferdiggjort hans handlinger. Men kvinner som av ren og skjær hevnlyst ødelegger familier er det ikke synd på en plass. Slike kvinner trenger ingen respekt og medfølelse. De er crap i mine øyne.

Hva du mener er din sak. Den kvinnen kommer jeg til å hate så lenge jeg lever uansett. Og ikke kom og si at det bare er den gifte som er kjeltringen. Personen som er sammen med en gift person er akkurat like skyldig i utroskapet.

Det er vel først og fremst mannen som skal klandres.

Er enig i at ingen burde innlede et forhold til en person som er opptatt, både kvinner og menn, men det er den utro partner som har hovedansvar. Det er h*n som burde klandres og "hates".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Kontaktet elskeren min sin samboer å fortalte henne at vi har hatt et forhold i 2 år.Var det veldig slemt gjort ?

Jeg syns at det var bra at du sa det til henne så hun får vite hvilken dritt hun er gift med.

Ikke det at du er noe bedre men...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett svar som krever at en setter seg ned og tenker. Det er ett svar som krever at en ser ting på en tidslinje. Det er ett svar som belyser hva motivet tl "samvittighetsfulle" elskere7elskerinner er. Det er ett svar som krever evnen til å sette andre sine behov og ønsker fremfor sine egne. Det er ett svar som viser at å bedrive ukritisk fordømmelse av utroskap ofte gjør vondt verre og er den dråpen som skal til for å ødelegge ett forhold fullstendig.

Hadde jeg vært denne mannen og kvinnens barn hadde jeg lagt elskerinnen for hat til evig tid. forholdet var avsluttet og hun hadde ingenting å vinne utover å ruinere ett hjem. Ondskap heter det.

Nå er det vel mannen i dette tilfellet som burde satt seg ned og tenkt seg om både en og 10 ganger før han innledet et forhold uten å gjøre slutt på det forholdet han allerede var i.

Hans forhold - hans ansvar...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Du gjorde det fordi du håpet han ville dumpe henne dersom sannheten endelig kom for en dag??

Er du forelska i denne mannen eller har du bare hatt deg med han fordi det fikk deg til å føle deg bra fordi han begjærte deg mer enn kona si?

Uansett, det finnes mange elskerinner og elskere der ute, så du er ikke alene. Synes det var lite gjennomtenkt av deg å fortelle det til henne sånn plutselig, men det er bra at sannheten kom fram selv om det ikke var fra han selv. Jeg håper du har lært nå at gifte menn, eller opptatta menn generelt, ikke er til å satse på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Hvordan kom det nå barn inn i bildet? Ingen av oss 3 har barn.

Petronella bukte ordet familie. Og det er det sidesporet vi her på i dette svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg syns at det var bra at du sa det til henne så hun får vite hvilken dritt hun er gift med.

Ikke det at du er noe bedre men...

Jeg må si meg litt uenig. Hun er faktisk bedre, selv om hun ikke akkurat er moralens vokter. Hun er ikke gift, det var det han som var/er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Nå er det vel mannen i dette tilfellet som burde satt seg ned og tenkt seg om både en og 10 ganger før han innledet et forhold uten å gjøre slutt på det forholdet han allerede var i.

Hans forhold - hans ansvar...

Ja klart han skulle, men det gir ikek elskerinenn noen rett til å spre ren og pur ondskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart han skulle, men det gir ikek elskerinenn noen rett til å spre ren og pur ondskap.

Noen vil kalle det ondskap noen vil kalle det brutal ærlighet.Syns det var riktig å la kona få vite det men det skulle skjedd så mye tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

HL: Hun viste at han var gift men knullet han alikevell, i to lange år.

Mens kona satt hjemme og ante fred og ingen fare koste hun seg i sengen med en annen kvinnes mann. Jo, jeg vil påstå at hun er like ille som mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke les hele tråden og har strengt tatt ikke tid akkurat nå (kanskje senere). Men har det kommet fram at TS ikke har følelser for mannen og at hun kun har gjort det for å skape splid?

Tidligere i tråden så har ts sagt at de har prøvd å gjøre det slutt flere ganger, men har ikke klart det pga følelser.

Kan ikke huske å ha lest at ts var i dette forholdet for å skape splid og ødelegge en hel familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linnea 5

Kontaktet elskeren min sin samboer å fortalte henne at vi har hatt et forhold i 2 år.Var det veldig slemt gjort ?

Synes det var bra at du gjorde det fordi ellers kunne hun kanskje aldri ha fått vite om det. Men du burde kanskje først prøvd å få han til å si det? Det må ha vært veldig ekkelt for damen å få høre det fra elskeren :S Hva sa hun da du fortalte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest realdoll

Om min mann var utro hadde jeg ville vite det, og det spiller ingen rolle om han hadde sakt det selv eller om det var elskerinnen som sa ifra. Det er sikkert veldig smertefullt uansett. Men man fortjener å vite hva slaks svin man kaster bort tiden på, så man har muligheten til å finne seg noe bedre. Det må da være mye værre å leve i et forhold basert på løgn og ha brukt masse tid av livet på noe uekte, da ville jeg heller valgt å høre den smertefulle sannhet så fort som svinnt. Så det var noen som komenterte at det var slemt gjort og si fra. Men det er da faen meg den grisen som er utro som er slem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

HL: Hun viste at han var gift men knullet han alikevell, i to lange år.

Mens kona satt hjemme og ante fred og ingen fare koste hun seg i sengen med en annen kvinnes mann. Jo, jeg vil påstå at hun er like ille som mannen.

Jeg mener ikke at hun er en engel selv, men det går faktisk an å få følelser for gifte menn. Det er dumt og naivt, men likevel kan det være svært vanskelig å avslutte forholdet. Det er skrevet bøker om temaet, blant annet av ei som var elskerinne i mange år (husker ikke navnet hennes, men hun er amerikansk), og idag hjelper hun andre elskerinner til å forstå at de aldri vil få den gifte mannen for seg selv og at det de gjør er galt. Men likevel dømmer hun de ikke, fordi hun vet selv hvor komplisert det kan være.

Mannen er ikke eid av kvinnen han er gift med, og utroskap skjer veldig ofte. En person som er utro trenger ikke å være et ondskapsfullt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Tidligere i tråden så har ts sagt at de har prøvd å gjøre det slutt flere ganger, men har ikke klart det pga følelser.

Kan ikke huske å ha lest at ts var i dette forholdet for å skape splid og ødelegge en hel familie.

Var det jeg tenkte. Tåpelig av andre å komme med påstander som om de vet hva hun føler og har tenkt.

Jeg forsvarer ikke elskerinner, men det går an å se på det i andre nyanser enn at hun er et dårlig menneske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at hun er en engel selv, men det går faktisk an å få følelser for gifte menn. Det er dumt og naivt, men likevel kan det være svært vanskelig å avslutte forholdet. Det er skrevet bøker om temaet, blant annet av ei som var elskerinne i mange år (husker ikke navnet hennes, men hun er amerikansk), og idag hjelper hun andre elskerinner til å forstå at de aldri vil få den gifte mannen for seg selv og at det de gjør er galt. Men likevel dømmer hun de ikke, fordi hun vet selv hvor komplisert det kan være.

Mannen er ikke eid av kvinnen han er gift med, og utroskap skjer veldig ofte. En person som er utro trenger ikke å være et ondskapsfullt menneske.

Tenker du på Anne Enright, "The forgotten Waltz"?

http://www.guardian.co.uk/books/2011/may/01/forgotten-waltz-anne-enright-review

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som deg har ødelagt mitt ekteskap og meg som menneske. Jeg er en ressurssterk kvinne med alt mulig gods og gull, men mannen jeg elsket hadde et utenomekteskapelig forhold. Dette fikk jeg vite etter at han kuttet henne ut - da sendte hun meg et brev og fortalte om forholdet deres. Hun var ikke engang kvinne nok til å si det var hun som hadde hatt forhold til ham, hun skrev om seg selv i tredje person. Har i ettertid fått vite at det var hun selv.

Jeg prøvde å stable ekteskapet på bena etterpå. Vi prøvde i flere år faktisk, men det lot seg ikke redde. Dermed opplevde to barn den traumen det faktisk er å se vårt ekteskap gå i knas. De har måttet leve med en mor som aldri helt har klart å komme utav det sjokket det er å få en sånn beskjed. Og en far som har angret som en hund for det han ødelagt og som han aldri vil få tilbake.

Sånne mennesker som gjør noe sånt fortjener rett og slett ikke noe godt.

Skjønner at det sikkert har vært fryktelig tøft,men ærlig talt,synes du ikke at det var bra du fikk vite hva slags mann du var gift med da???

Jeg hadde ihvertfall likt å visst at mannen gikk bak ryggen min.

Det er han som har ødelagt ekteskapet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...