Gå til innhold

Ga beskjed om at eg var elskerinnen til mannen hennes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med de fleste andre her inne. To år er to år for mye. Dette skulle ha skjedd fra første stund, og aller helst skulle drittsekken fortalt dette selv. Så jeg er enig i at hun fortjente å få vite sannheten, men etter all denne tiden, på denne måten.. dette er ikke bra. I det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontaktet elskeren min sin samboer å fortalte henne at vi har hatt et forhold i 2 år.Var det veldig slemt gjort ?

Det første det var slemt gjort av deg og du viste om det i 2 år. Så du kunne ha funet en annen som du kunne elske. Det er mange fisker i havet.

Men også elskeren din,skjønner ikke hvordan du kan egentlig klare å være med den elskeren du er med. Og om du kan da stole på han nor han gjør son?

Tenk lit om du var i hennes siuasjon, ja hun trengte å høre san heten men ikke fra deg, men fra din elskede.

Det værste er at du har vert med elskeren i 2 år og så sier du det wtf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for alle del. Fraskriv deg alt ansvar for dine hanldinger og din ondskap. Du er jo ett fantastisk menneske...

Fraskriver meg ingen ting.Prøver bare å forklare.Mitt i din agresjon mot meg husk at denne saken her har minst 3 sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Fraskriver meg ingen ting.Prøver bare å forklare.Mitt i din agresjon mot meg husk at denne saken her har minst 3 sider.

Denne tråden har bare én, din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har bare én, din.

At du mener at denne tråden har bare en side er ditt problem,at jeg er tvers gjennom ond kan være,men det jeg har villet er at sannheten skulle komme fram.Ingen problemer med å stå for det jeg har gjort men at jeg liker det jeg har gjort er noe helt annet.Nå ble det sånn at jeg ville at hun skulle vite hvordan tingene var har ingen ting med at jeg vil ha han for det vil jeg ikke.Har selv erfart hvem han er å syns hun å burde vite,at det er i seineste laget alt sammen vet jeg.Ærlig talt syns du hun skulle leve uvitende om hvordan mannen driver på?Er heller overhodet ikke sånn at hun har vært lykkelig i ekteskapet men av forskjellige grunner har hun ikke kommet seg ut av det.Så enden på visa håper eg blir at hun kommer seg videre på egne bein å får det bra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det smarteste du har gjort i ditt liv, men du er ikke ond. Det er så lett å sitte her på andre siden av skjermen og dømme noen man ikke kjenner. Det er ikke så forbandet lett å styre følelser, og jeg synes det er MANNEN som er svinet her, det er han som har vært utro, ikke du.

Klem til deg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kontaktet elskeren min sin samboer å fortalte henne at vi har hatt et forhold i 2 år.Var det veldig slemt gjort ?

Ja, fordi det ikke var på sin plass at du skulle fortelle henne det. Da kunne du heller ha sluttet å treffe din elsker...

Samtidig som at jeg ser på sånt som ikke ens eget ansvar å passe på at andre ikke er "utro". Det er alltid den som er i ett forhold/gift/forlovet osv sitt ansvar, ansvar for sine handlinger og sånt. Men det at det er du som fortalte det blir for meg at du skulle lette din egen byrde. Det blir det samme som de som forteller at de har vært utro, at det kun har skjedd én gang osv, lette egen skyldfølelse. Hadde noen skulle fortalt noe her hadde det vært mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christie

Kanskje ikke det smarteste du har gjort i ditt liv, men du er ikke ond. Det er så lett å sitte her på andre siden av skjermen og dømme noen man ikke kjenner. Det er ikke så forbandet lett å styre følelser, og jeg synes det er MANNEN som er svinet her, det er han som har vært utro, ikke du.

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christie

Hun er vel ikke ond! Det er mannen som er den onde her - hvorfor i all verden skal han absolutt beholde konen i sitt liv når han har truffet en ny????

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petronella

Folk som meg trenger også å få snakket om ting,du aner ikke hvor blind du kan bli av forelskelse og hvor mye dumt du kan gjøre i en sånn tilstand.Her går det mye på å bli lurt trill rundt av elsker.At det jeg har vært med på er en grusom ting har jeg ingen problemer med å se men hadde det vært bedre å fortsette forholdet å la henne leve i uvitenhet ?For vi hadde ikke klart å avslutte det uten at jeg gjorde som jeg nå gjorde.Akkurat det er prøvd utallige ganger.

Mennesker som deg har ødelagt mitt ekteskap og meg som menneske. Jeg er en ressurssterk kvinne med alt mulig gods og gull, men mannen jeg elsket hadde et utenomekteskapelig forhold. Dette fikk jeg vite etter at han kuttet henne ut - da sendte hun meg et brev og fortalte om forholdet deres. Hun var ikke engang kvinne nok til å si det var hun som hadde hatt forhold til ham, hun skrev om seg selv i tredje person. Har i ettertid fått vite at det var hun selv.

Jeg prøvde å stable ekteskapet på bena etterpå. Vi prøvde i flere år faktisk, men det lot seg ikke redde. Dermed opplevde to barn den traumen det faktisk er å se vårt ekteskap gå i knas. De har måttet leve med en mor som aldri helt har klart å komme utav det sjokket det er å få en sånn beskjed. Og en far som har angret som en hund for det han ødelagt og som han aldri vil få tilbake.

Sånne mennesker som gjør noe sånt fortjener rett og slett ikke noe godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Poenget er ikke fått frem før det er slutt på at elskere og elskerinner bedriver ødeleggelse over en lav sko i selvforherligens navn.

Og utro partnere får lov til å gå uten noen form for reaksjon i følge deg?

TS, jeg vet ærlig talt ikke om det du har gjort er riktig eller galt. Hadde jeg vært konen hadde jeg hatt et ønske om å vite det, men om du er riktig person til å si det...vel ja. Jeg syns du skal holde deg unna, ikke tenk mer på dette nå. Du har sagt ifra, han vil ikke ha noe med deg å gjøre, og det kan jeg garantere deg at hun heller ikke vil. Så mitt råd er, slikk sårene dine, tenk over hva du har gjort (dvs. ved å være en elskerinne) og lev videre, og ja prøv å finne deg en som er singel neste gang? Du vet jo hva du selv har gått gjennom nå, og hva du har utsatt en annen for - så det beste er å finne noen som er singel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir matt av dere jenter. Drittsekken her er jo mannen som har elskerinne på si som han har ført bak lyset. Samtidig lever han et fint familie liv med kone. Hvorfor ikke henge mannen først. Før dere tar elskerinnen?

Det er mannen som er skyld i at kona helt sikkert har det jævlig nå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen min hadde løyet og vært utro i 2 år, og antakeligvis ikke kommet på å fortelle meg dette selv, ja da hadde jeg forsåvidt vært glad for at elskerinna hadde sagt det. Bedre å vite enn å ikke vite, hadde jeg tenkt. Men det forutsetter at mannen selv hadde fått sjansen til å si det først. Og selvfølgelig hadde jeg blitt såret og sint, men det hadde jeg først og fremst rettet mot han som var utro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise

Kontaktet elskeren min sin samboer å fortalte henne at vi har hatt et forhold i 2 år.Var det veldig slemt gjort ?

Tja.. Så lenge det er sant så er det vel helt greit. Så kan hun bli kvitt dritten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Så lenge det er sant så er det vel helt greit. Så kan hun bli kvitt dritten.

Helt enig med Heloise. Jeg ville takket deg når sjokket hadde lagt seg og vært glad for at jeg var kvitt søpla.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de som sier at mannen nok bærer størsteparten av skylden her, og syns det er merkelig hvor fort elskerinnen blir den som må ta alt ansvar hos de som har opplevd en utro mann selv... for jeg husker vitterlig at JEG bebreidet mannen den gangen for nesten 20 år siden når jeg sto i denne situasjonen fordi det var HAN som hadde sviktet meg mest og såret meg dypest..

At hun valgte si fra (igjen) etter to år kan jo være som TS sier en måte å komme ut av det hele på for uten å si fra ville det nok bare fortsatt og fortsatt - følelser er rare slik, nå derimot vil han nok ikke ha mer med henne å gjøre og hun kan gå videre..

Og så tror jeg konemor vil ta ham inni varmen og legge all skyld på elskerinnen - de gjør ofte det, de som har blitt bedratt; skylder på den andre og finner unnskyldninger for partneren...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mennesker som deg har ødelagt mitt ekteskap og meg som menneske. Jeg er en ressurssterk kvinne med alt mulig gods og gull, men mannen jeg elsket hadde et utenomekteskapelig forhold. Dette fikk jeg vite etter at han kuttet henne ut - da sendte hun meg et brev og fortalte om forholdet deres. Hun var ikke engang kvinne nok til å si det var hun som hadde hatt forhold til ham, hun skrev om seg selv i tredje person. Har i ettertid fått vite at det var hun selv.

Jeg prøvde å stable ekteskapet på bena etterpå. Vi prøvde i flere år faktisk, men det lot seg ikke redde. Dermed opplevde to barn den traumen det faktisk er å se vårt ekteskap gå i knas. De har måttet leve med en mor som aldri helt har klart å komme utav det sjokket det er å få en sånn beskjed. Og en far som har angret som en hund for det han ødelagt og som han aldri vil få tilbake.

Sånne mennesker som gjør noe sånt fortjener rett og slett ikke noe godt.

Og alt dette er takke været den elskerinnen som ikke var Kvinne nok til å stå frem?

djiizes....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing til de som svarer som har vært der og opplevd at partneren har bedratt en - kanskje dere ikke burde la egen bitterhet gjennomsyre svaret??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petronella

Og alt dette er takke været den elskerinnen som ikke var Kvinne nok til å stå frem?

djiizes....

Når handlingen er gjennomsyret av hevn - fordi mannnen hun var blitt forelsket i ikke ville ha henne lenger, da er et ikke noen nobel oppførsel. Hun gjorde det ikke for å være snill med meg og barna, hun gjorde det for å hevne seg på mannen min og meg - hvis ikke hun fikk ham så skulle ihvertfall ikke jeg ha ham.

Det var ikke snakk om et forhold over lang tid, de hadde møttes maks 5 ganger. Jeg hadde faktisk foretrukket å ikke vite det fremfor at hun skulle få gleden av å ødelegge familien. Klart at mannen min hadde gjort noe fryktelig mot meg, men jeg kunne faktisk tenkt meg å levd videre uten å vite det fremfor "anonyme" brev som slo bena under meg og fikk hele min verden til å rase sammen.

Ordtaket "Det man ikke vet, har man ikke vondt av" er faktisk ikke så dumt enkelte ganger. Alle kan gjøre noe de angrer i ettertid, slik som mannen min. Men når handlingen ene og alene har ondskap og hevn til grunn, da er det ingen respekt å finne her hos meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

Jeg synes det er ganske interessant å se at brukere som Moraase legger all skyld på elskerinnen.

Det er mannen som er/var gift, og det var han som var utro mot noen.

Det er så klart ikke en fin handling av elskerinnen, men hun har skrevet at hun ikke visste han var gift, og uansett hvordan man vrir og vender på det, så er det ikke hun som var utro mot noen, selvom den hun hadde sex med var gift.

Det er mannen som har ødelagt sitt ekteskap og evt. knust kona, ikke ts selv om hun var med på det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...