Gå til innhold

Ga beskjed om at eg var elskerinnen til mannen hennes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

forstår nesten ikke hvorfor folk som deg legger ut innlegge om dette temaet her. Du skulle bare visst hvor ekstemt mye noe som dette kan ødelegge en perosn og en familie.

Jeg så min mor gråte, slite med angst osv pga ei kjærring som deg, og mann sellfølgelig. Damer som gjør slik som dette mot hverandre må være det verste som finnes! Fy FAEN, så sint jeg bler når jeg hører slik som dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viste ikke i starten at han var gift,men sånn bortsett fra det vet jeg alt om at jeg burde trekt meg tilbake men så enkelt var det ikke.Er vel snakk om at det kom enormt sterke følelser inn i bildet som jeg desvere ikke hadde kontroll på.Trodde å vel at alt vaset han kom med om å forlate henne stemte.Er det noe jeg gjør så er det vel nettopp å skamme meg.Har vel bare fått bekreftet hvor dum jeg er og muligens at jeg har ødelagt et annet menneske men kan ikke gjøre annet en å leve med det og håpe at jeg har lært.

Det er litt for seint, når du som du sier, muligens har ødelagt en annen persons liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår nesten ikke hvorfor folk som deg legger ut innlegge om dette temaet her. Du skulle bare visst hvor ekstemt mye noe som dette kan ødelegge en perosn og en familie.

Jeg så min mor gråte, slite med angst osv pga ei kjærring som deg, og mann sellfølgelig. Damer som gjør slik som dette mot hverandre må være det verste som finnes! Fy FAEN, så sint jeg bler når jeg hører slik som dette.

Mange som ikke klarer å se at andre har det bedre enn seg vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at jeg var utydelig.

Jeg synes bare at det er underlig at en kvinne som har vært elskerinne til en mann i 2 år, plutselig begynner å føle slik "omsorg" for kona hans.

Det er derfor jeg snakker om å ha flere hatter. Og jeg undrer meg over motivene.

Vi hadde diskusjonen gående hele veien og var aldri enige om hun burde vite eller ikke.Har som tidligere sagt gitt henne beskjed før men hun valgte å høre på løgnene til mannen.Vondt av henne har jeg hatt hele tiden men desverre ble jeg fryktelig glad i mannen hennes og klarte ikke trekke meg tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Kontaktet elskeren min sin samboer å fortalte henne at vi har hatt et forhold i 2 år.Var det veldig slemt gjort ?

Ja, du er ett gjennomført ondt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Det som er slemt er at han i to år har vært utro mot henne. Hun fortjente og vite sannheten, og han fortjente at hun fikk vite at han er en løyner.

Det vet du faktisk ingenting om. Verden er mye mer nyansert enn som så. Hva som er sant for deg er ikke nødvendigvis sant for andre. Dernest har motviet til TS ikke vært annet enn å lage ett sant helvete for å se om hun får det som hun vil. Med andre ord, TS er ett gjennomført ondt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår nesten ikke hvorfor folk som deg legger ut innlegge om dette temaet her. Du skulle bare visst hvor ekstemt mye noe som dette kan ødelegge en perosn og en familie.

Jeg så min mor gråte, slite med angst osv pga ei kjærring som deg, og mann sellfølgelig. Damer som gjør slik som dette mot hverandre må være det verste som finnes! Fy FAEN, så sint jeg bler når jeg hører slik som dette.

Folk som meg trenger også å få snakket om ting,du aner ikke hvor blind du kan bli av forelskelse og hvor mye dumt du kan gjøre i en sånn tilstand.Her går det mye på å bli lurt trill rundt av elsker.At det jeg har vært med på er en grusom ting har jeg ingen problemer med å se men hadde det vært bedre å fortsette forholdet å la henne leve i uvitenhet ?For vi hadde ikke klart å avslutte det uten at jeg gjorde som jeg nå gjorde.Akkurat det er prøvd utallige ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Er litt redd eg har ødelagt livet hennes for altid,mulig eg skulle gitt beskjed før eller hold kjeft om det,Han vil jo self ikke ha noe mer med meg å gjøre,er så usikker på om jeg har gjort det rette.

Nei, du har kun gjort gale ting her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Nei han dumpa meg ikke,var vel jeg som hadde et ekstremt behov for å la sannheten komme fram.Mulig å at det var en måte for meg å komme meg videre på,vet ærlig talt ikke.

Ondsakp uten motiv? Hæ?!? Det du har gjort ved å fortelle er så stygt at jeg knapt har ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du faktisk ingenting om. Verden er mye mer nyansert enn som så. Hva som er sant for deg er ikke nødvendigvis sant for andre. Dernest har motviet til TS ikke vært annet enn å lage ett sant helvete for å se om hun får det som hun vil. Med andre ord, TS er ett gjennomført ondt menneske.

Få hva som hun vil? hun vil ikke ha mannen det hun ville var at kona skulle vite hvilket svin hun var/er gift med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Grunner til at jeg er en dårlig person fins ikke vanskelig å finne.Ja jeg vet hva sånne som meg blir kalt.Hun fikk veldig tidlig vite om det men ble lurt av mannen til å tro at det var over.

Mens du bare måtte gni det skikkelig en gang til for å være sikker på at det skulle gjøre skikkelig vondt. Grattulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jeg skjønner at jeg var utydelig.

Jeg synes bare at det er underlig at en kvinne som har vært elskerinne til en mann i 2 år, plutselig begynner å føle slik "omsorg" for kona hans.

Det er derfor jeg snakker om å ha flere hatter. Og jeg undrer meg over motivene.

Som om motivene var noe å undres over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Vi hadde diskusjonen gående hele veien og var aldri enige om hun burde vite eller ikke.Har som tidligere sagt gitt henne beskjed før men hun valgte å høre på løgnene til mannen.Vondt av henne har jeg hatt hele tiden men desverre ble jeg fryktelig glad i mannen hennes og klarte ikke trekke meg tilbake.

Så da var eneste valget å se til at hun i all fal likek skulle være lykkelig? Godt jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Folk som meg trenger også å få snakket om ting,du aner ikke hvor blind du kan bli av forelskelse og hvor mye dumt du kan gjøre i en sånn tilstand.Her går det mye på å bli lurt trill rundt av elsker.At det jeg har vært med på er en grusom ting har jeg ingen problemer med å se men hadde det vært bedre å fortsette forholdet å la henne leve i uvitenhet ?For vi hadde ikke klart å avslutte det uten at jeg gjorde som jeg nå gjorde.Akkurat det er prøvd utallige ganger.

ja for alle del. Fraskriv deg alt ansvar for dine hanldinger og din ondskap. Du er jo ett fantastisk menneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MorAase

Få hva som hun vil? hun vil ikke ha mannen det hun ville var at kona skulle vite hvilket svin hun var/er gift med.

Ikke narr meg til å le! Hun fikk ikke førstepremien og da måtte hun se til at ingen andre heller fikk premien. Koste hva det koste vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jeg tror du har fått frem poenget ditt nå MorAase...

Poenget er ikke fått frem før det er slutt på at elskere og elskerinner bedriver ødeleggelse over en lav sko i selvforherligens navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da var eneste valget å se til at hun i all fal likek skulle være lykkelig? Godt jobba!

Hvor lykkelig kan du være sammen med en mann som ikke elsker deg,syns da virkelig hun fortjener en mann som er glad i henne og behandler henne deretter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke narr meg til å le! Hun fikk ikke førstepremien og da måtte hun se til at ingen andre heller fikk premien. Koste hva det koste vil!

Nei men i alle dager her er et og annet du ikke har fått med deg,det var da virkelig ikke snakk om noe første premie her,gikk vel mye mer på at hun skulle se hva drittsekk hun levde med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...