Muffin! Skrevet 13. september 2011 #121 Del Skrevet 13. september 2011 Håper alle gode ting er tre, og at det klaffer for dere denne PP'en! Så gøy at du har flyttet inn i den nye leiligheten! Håper du får det fint, selv med litt enkle kår i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 14. september 2011 Forfatter #122 Del Skrevet 14. september 2011 NÃ¥ ble jeg sÃ¥nn passe desperat, og fant ut at jeg kunne bruke internett pÃ¥ mobilen. VÃ¥knet nemlig for halvannen time siden og fÃ¥r ikke sove igjen. SÃ¥ jeg mÃ¥tte Google et symptom jeg har. Kjenner pÃ¥ et nærmest konstant behov for Ã¥ tisse, og lurer pÃ¥ om det er UVI. Har aldri hatt det før, men en gang mÃ¥ vel være den første.. Kjente litt pÃ¥ det samme i gÃ¥r ogsÃ¥, og det beste er faktisk Ã¥ stÃ¥ for da er det ikke noe press pÃ¥ blæra. Rart at det skal ha noen betydning nÃ¥r blæra uansett er tom.. Har tatt et glass med stor dose C-vitamin, og Paracet for Ã¥ fÃ¥ sove igjen, men det ser mørkt ut.. Lurer pÃ¥ om jeg skal se det an eller bestille legetime. Fryktelig plagsomt er det i alle fall! Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 14. september 2011 #123 Del Skrevet 14. september 2011 Det er vanlig å tisse mer enn vanlig, allerede nå. Sist kunne jeg tisse på komando når som helst. Det var på en måte aldri tomt i blæren! Denne ganger er det ikke så gale, heldigvis! Blir fort mistenksomt når man går på do 7 ganger i løpet av en arbeidsdag Var du med legen og fikk svar på hva det var? UVI er ikke noe greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 14. september 2011 Forfatter #124 Del Skrevet 14. september 2011 Hadde det bare vært noe som kom hver gang, men det blir med følelsen. Skal nok takle Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ toalettet x antall ganger hvis det bor en liten i magen Fikk kur som jeg skal ta i 3-5 dager, og det føltes bedre allerede utover formiddagen i dag. Er vel ikke sÃ¥ mye Ã¥ klage pÃ¥ nÃ¥r jeg har levd i 26 Ã¥r uten Ã¥ ha hatt en UVI før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 14. september 2011 #125 Del Skrevet 14. september 2011 Thihi, jeg glemt at du ikke har hatt EL enda jeg! Tenkte at det kanskje hadde klaffet. Men bra du får orden på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 14. september 2011 #126 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg hadde også UVI for første gang for en stund tilbake...så utrooolig plagsomt!! Og vondt (!) ...visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da jeg satt på toalettskåla...! Lenge leve antibiotika!! Hva skulle vi gjort uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 16. september 2011 Forfatter #127 Del Skrevet 16. september 2011 Tror jeg har hatt en veldig "lett" UVI med tanke på at neste symptomet var den utrolig trangen. Ingen svie eller noe sånt. Men godt å få bukt med det, ja. Er det forresten noen som vet hviken betydning antibiotika har med tanke på befruktning? Nå er det ennå 7-9 dager til jeg har EL og jeg slutter på medisinen førstkommende søndag. --- Er hjemme hos foreldrene mine i helga, så jeg har endelig tilgang til nett, og må ta meg en oppdateringsrunde. Forøvrig ikke så mye nytt på min front. Skal bare nyte en rolig helg med min Kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. september 2011 #128 Del Skrevet 16. september 2011 Så kjedelig med UVI... Håper du er mye bedre nå og at du får en koselig helg med din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. september 2011 #129 Del Skrevet 17. september 2011 Håper du koser deg med din kjære i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 18. september 2011 Forfatter #130 Del Skrevet 18. september 2011 Helgene går altfor fort! Er riktignok en del timer igjen ennå, men det kjennes at hverdagen er på vei igjen. I går handlet vi kjøkkenbord, og til uka skal jeg kjøpe stoler som vi har sett oss ut. Internett + kabel-TV kommer mandag om en uke, men det jeg gleder meg mest til er sofaen som dukker opp om 5-6 uker. Og selvsagt at min Kjære kommer flyttende om halvannen måned Merker forøvrig at jeg tenker mindre på prøving denne PP enn de to forrige, og det er egentlig helt greit. Holder meg unna alkohol og drikker lite kaffe, tar folat og tran og sånt som man skal, men tanken på baby og prøving er ikke så allstedsnærværende som før. Litt mer avslappet med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. september 2011 #131 Del Skrevet 18. september 2011 Så kjekt at dere får ordnet ting til nye leiligheten Elsker sånt, gleder meg litt sånn sett til å flytte neste gang, selv om det alltid er litt styr også... Er ikke lenge til dere blir samboere nå! Kanskje du ikke tenker like mye på prøving fordi du har så mye å gjøre med flyttingen? Greit at det ikke er like altoppslukende hele tiden i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. september 2011 #132 Del Skrevet 19. september 2011 Så gøy at ting kommer mer på plass. Kan tenke meg du gleder deg veldig til din kjære flytter inn også! Deilig å være litt mer avslappet i forhold til prøvingen nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 19. september 2011 #133 Del Skrevet 19. september 2011 Høres ut som dere koser dere med å lage et nytt hjem i leiligheten. Fint å få sitt eget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 22. september 2011 Forfatter #134 Del Skrevet 22. september 2011 For tredje PP drømmer jeg om at jeg er gravid. Men denne gangen drømte jeg at den blivende pappa'n fant det ut først. Mon tro hvordan det gÃ¥r an Har EL i helga, og det ble litt i gÃ¥r, for min Kjære hadde et ærend her i byen Blir det ikke klaff denne gangen er jeg fristet til Ã¥ prøve EL-testing og/eller temping.. Og jeg innser at det kanskje blir lettere Ã¥ fÃ¥ det til Ã¥ klaffe nÃ¥r vi flytter sammen, for da kan vi nÃ¥r vi vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. september 2011 #135 Del Skrevet 22. september 2011 Det er nok lettere å lage baby når man bor sammen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 26. september 2011 Forfatter #136 Del Skrevet 26. september 2011 Endelig er internett på plass i leiligheten Ellers har det vært en fin helg med mye kos, fin turer ute, god mat og feiring av pappas bursdag Nå har jeg litt av hvert å oppdatere meg på, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 26. september 2011 #137 Del Skrevet 26. september 2011 Hei! Fint å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 26. september 2011 Forfatter #138 Del Skrevet 26. september 2011 Takk, kommode! Så koselig å høre --- I helgen, spesielt på lørdag, kjente jeg på en slags stikkende smerte på venstre side, men ellers kjennes kroppen helt vanlig ut. Har tenkt til å melde meg inn på FF og føre opp temp og diverse andre opplysninger der på neste PP hvis det ikke blir denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 27. september 2011 #139 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg synes det har vært ganske gøy med FF og temping og skjema de to periodene jeg har drevet med det. Litt som forskning på egen kropp Men krysser fortsatt fingre for at du går glipp av moroa og er gravid denne syklusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 29. september 2011 #140 Del Skrevet 29. september 2011 Takk, kommode! Så koselig å høre --- I helgen, spesielt på lørdag, kjente jeg på en slags stikkende smerte på venstre side, men ellers kjennes kroppen helt vanlig ut. Har tenkt til å melde meg inn på FF og føre opp temp og diverse andre opplysninger der på neste PP hvis det ikke blir denne gangen. Når har du IKM? Og hva er FF? Og lykke til fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå