Gå til innhold

Hverdagen med Frøken Fryd og Lillesøster

Haley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med ferie!! Noe å glede seg til da :)

Såå spent på ULen din altså! (en uke til min, så lever ut spenningen og ventingen med å fryde meg over dere andre) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så digg med ferie! Lurt å passe på nå! :jepp:

Lykke til på UL, blir spennende å lese oppdateringer her. :klemmer:

Ja, det blir den ferien vi får i år, så det skal bli deilig. Kunne sikkert tatt ut mer ferie også, men tror vi får mer glede av å bruke de resterende ukene på å utsette permisjonen for å få mer tid sammen med Lille baby :jepp:

Takk for det! Oppdatering kommer nok ganske kjapt :fnise:

Den må jeg prøve! :jepp: De var jo fine til å være mammabukser!

:velkommen:

Ja, heldigvis har også mamma-moten kommet seg noen skritt vider siden våre mødre gikk gravide. Selebukser er liksom ikke helt min ting :ler:

Digg med ferie!! Noe å glede seg til da :)

Såå spent på ULen din altså! (en uke til min, så lever ut spenningen og ventingen med å fryde meg over dere andre) ;)

Bare litt uvant å ha ferie så tidlig :lol: Men skal ikke klage jeg altså. Blir kjempedeilig. Bare oss to og masse kos :hjerte:

Ble litt utålmodig når alle andre i terminklubben begynte å gå på UL, men endelig er det vår tur om kort tid :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst magebilde-feber i dagbøkene for tiden, så det spørs om jeg må få hjelp av Mannen til å ta et magebilde i morgen før vi skal på UL. Synes magen ser dobbelt så stor ut om kvelden da :ler:

Og forøvrig begynner spenningen for UL virklig å bygge seg opp foran morgendagen.. Gleder meg utrolig mye, men er også litt... tankefull, hvis jeg kan kalle det det. Har jo ikke sett eller hørt babyen før, og den leamusen jeg kjente på kveldene før har liksom ikke vært så fremtredende den siste uka. Mest sannsynlig har jo babyen bare flyttet litt på seg, og man skal jo ikke nødvendigvis kjenne bevegelser hver dag riktig ennå, men når man først har kjent det, så vil man jo gjerne at det ikke skal bli borte igjen.. Har jo kommet såpass langt at sjansen for MA/SA er mye mye mindre, men man vet jo at det skjer. Typisk at jeg skal begynne å tenke på sånt nå, når jeg ikke har vært bekymret tidligere :nei:

Håper (og tror) at alt står bra til og at vi får se en velskapt liten baby, enten h*n har tut eller ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er visst magebilde-feber i dagbøkene for tiden, så det spørs om jeg må få hjelp av Mannen til å ta et magebilde i morgen før vi skal på UL. Synes magen ser dobbelt så stor ut om kvelden da :ler:

Og forøvrig begynner spenningen for UL virklig å bygge seg opp foran morgendagen.. Gleder meg utrolig mye, men er også litt... tankefull, hvis jeg kan kalle det det. Har jo ikke sett eller hørt babyen før, og den leamusen jeg kjente på kveldene før har liksom ikke vært så fremtredende den siste uka. Mest sannsynlig har jo babyen bare flyttet litt på seg, og man skal jo ikke nødvendigvis kjenne bevegelser hver dag riktig ennå, men når man først har kjent det, så vil man jo gjerne at det ikke skal bli borte igjen.. Har jo kommet såpass langt at sjansen for MA/SA er mye mye mindre, men man vet jo at det skjer. Typisk at jeg skal begynne å tenke på sånt nå, når jeg ikke har vært bekymret tidligere :nei:

Håper (og tror) at alt står bra til og at vi får se en velskapt liten baby, enten h*n har tut eller ikke :fnise:

Lykke til på UL i dag! :klemmer: Kjempespennende! Skjønner godt du er litt smånervøs jeg, kommer til å være det selv tror jeg. :) Blir nok kjempestas! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! Nervøs var jeg før UL også, både med Turnerose og denne gangen. Men det går jo helst bra. Gleder meg til rapport! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk se verdens skjønneste lille vesen på UL i dag, og nå gleder vi oss (om mulig) enda mer til juni når vi får møte den lille prinsessa vår :hjerte:

Gratulerer til PurpleLady, Unknown, Selma_ og Mahareth (og oss selv) som tippet riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, gratulerer så mye med veslejenta!! :rodmer: så bra at alt så bra ut ;) dere er vel helt i ekstase nå tenker jeg..? Er det rart å vite kjønnet sånn plutselig?

Og hurra, nå har jeg tippet riktig på tre av tre! :strix: hehe

Jeg vil gjerne se magebilde :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippelykken min har snudd.. :daane:

Meeeen, gratulerer med jente i magen!! :rodmer: Og moro at dere gjettet riktig selv! :Nikke:

Hehe, samme her!

Gratulerer masse med vellykket UL og en liten jente, Haley! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte dere :klemmer:

I følge mine terminutregninger så har jeg termin 18. juni (fordi syklusene min var på 26-28 dager), mens legen mener den 19. og JM på UL i går regnet seg fram til den 20. juni. Så det er vel sistnevnte vi får forholde oss til videre. Men på UL-skjemaet skrev hun at jeg var 19+0 i går, og da stemmer det jo bedre med min dato. Men, men.. Prinsessa vår får komme akkurat hvilken dag hun vil :rodmer:

Og så et lite magebilde fra i går:

post-43368-0-86854200-1327146455_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for magebilde! Kjempefin mage du har fått :rodmer:

Deilig at du ikke ble satt så mye tilbake på UL da, et par dager fra eller til er liksom overkommelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Selma og Alabama :klemmer:

---

I går våknet jeg flere ganger på morgenkvisten og følte meg skikkelig uggen. Lå og vrei på meg og sov litt innimellom. Stod opp etterhvert, men fikk ikke i meg mer enn en kvart baguett med bare smør, og litt vann. Så bar det tilbake til senga og etter en times tid våknet jeg, satte meg opp på sengekanten og kjente at noe var på vi opp. Uten sjanse til å rekke badet gikk det utover morgenkåpa mi. Formen ble umiddelbart bedre, men ikke lenge etterpå kom hodepinen snikende og etterhvert også følelsen av å være uggen igjen. Så mesteparten av dagen ble tilbrakt i senga. Fikk feber i går kveld og har våknet x antall ganger i natt. Føler meg litt bedre nå, men kjenner at jeg ikke er helt på topp, og er spent på om jeg klarer å beholde litt loff og te.. :syk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

I går våknet jeg flere ganger på morgenkvisten og følte meg skikkelig uggen. Lå og vrei på meg og sov litt innimellom. Stod opp etterhvert, men fikk ikke i meg mer enn en kvart baguett med bare smør, og litt vann. Så bar det tilbake til senga og etter en times tid våknet jeg, satte meg opp på sengekanten og kjente at noe var på vi opp. Uten sjanse til å rekke badet gikk det utover morgenkåpa mi. Formen ble umiddelbart bedre, men ikke lenge etterpå kom hodepinen snikende og etterhvert også følelsen av å være uggen igjen. Så mesteparten av dagen ble tilbrakt i senga. Fikk feber i går kveld og har våknet x antall ganger i natt. Føler meg litt bedre nå, men kjenner at jeg ikke er helt på topp, og er spent på om jeg klarer å beholde litt loff og te.. :syk:

Kanskje vi bor så nært at jeg har smittet deg ;)

Fin mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi bor så nært at jeg har smittet deg ;)

Fin mage!

Hehe, aldri godt å vite :lur::fnise:

Takk for komplimentet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...