Gjest Katee Skrevet 19. juli 2011 #161 Del Skrevet 19. juli 2011 Syden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #162 Del Skrevet 20. juli 2011 I dag skal jeg kjøpe nye devilsticks. Yay! Ødela devilsticksen min for lenge lenge siden. OMG I miss it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 20. juli 2011 #163 Del Skrevet 20. juli 2011 Devilsticks? Begynner å bli gammel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #164 Del Skrevet 20. juli 2011 Vet du ikke hva devilsticks er? Eller det var ikke en devilstick, jeg bruker flowerstick nå siden jeg ikke føler meg flink nok til devilstick enda. http://www.threeworlds.com.au/store/product_images/o/715/devilsticks_lge__33796_zoom.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. juli 2011 #165 Del Skrevet 20. juli 2011 Vi har valgt dette hotellet. Jeg tror det er greit nok. Det har i alle fall 500 m2 basseng. ååh, det så digg uuuut chiyo! heldiggriiiis! drar du 10. september? og åssen går det med joggingen, flinken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #166 Del Skrevet 20. juli 2011 Hihi.. har nok daffet av i noen dager ja. Har ment å jogge i flere dager nå, men det blir liksom aldri noe av. Og jeg som var så flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 20. juli 2011 #167 Del Skrevet 20. juli 2011 Hva er alle disse stickene??? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #168 Del Skrevet 20. juli 2011 To av dem holder man i hendene og bruker til å gjøre triks med flowersticken. Se under. Denne personen bruker en ekte devil stick. Jeg bruker flower stick fordi jeg ikke er like flink som han. Men jeg er ganske flink selv om jeg skal tørre å si så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 20. juli 2011 #169 Del Skrevet 20. juli 2011 jeg tror jeg vet hva en devilstick er, men hva er en flowerstick? Morro at alle sånne trikseting skal ha djevelnavn. Devilstick og diablo og... ja det var vel de eneste jeg kom på :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 21. juli 2011 #170 Del Skrevet 21. juli 2011 Aha!! Endelig godt det ikke var noe så vanlig at jeg burde vite det han var flink da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #171 Del Skrevet 21. juli 2011 Ahhh... Jeg har blitt så utrolig brun. Når jeg kommer til Spania kommer alle til å tro at jeg er native. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juli 2011 #172 Del Skrevet 21. juli 2011 Det kan være en fordel mange ganger det når man er i utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. juli 2011 #173 Del Skrevet 22. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 22. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #175 Del Skrevet 23. juli 2011 I dag er jeg utrolig trist. Jeg har vært på jobb og jeg gjorde så godt jeg kunne, men jeg har vært på gråten mange ganger igjennom arbeidsdagen. Jeg kjente ingen pårørende eller noe slikt, men jeg blir helt kvalm når jeg tenker på hva de unge må ha gått igjennom på den øya, og hvordan det må være for foreldre og få beskjed om at deres barn er en av de som ikke kommer hjem fra sommerleir. :cry: Det gjør meg så sint at noen kan gjøre en slik grusom handling. Å bombe en bygning er en ting. Man plasserer sprengstoffet og drar fra plassen. Man er ikke direkte vitne til hva som skjer selv om man vet at folk vil bli skadet. Men hvordan kan noen greie å se en ungdom i ansiktet og drepe? De er unge, uskyldige som ikke en gang har blitt introdusert ordentlig til den voksne verden. At noen kan drepe slike unge mennesker er helt ubegripelig. Mord er gale nok som det er, og så går en etter barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2011 #176 Del Skrevet 23. juli 2011 Det finnes ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. juli 2011 #177 Del Skrevet 23. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. juli 2011 #178 Del Skrevet 23. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #179 Del Skrevet 24. juli 2011 Så søte alle er. Det er bra vi har hverandre... til og med på Internet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. juli 2011 #180 Del Skrevet 24. juli 2011 Ja, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå