Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå! Du må ikke gråte! :kose: Stakkars lille Chi :troest:

Sorry *snufs* had a rough day.

De andre på jobben behandler meg som en unge. :kjefte: Jeg er lei! Jeg er voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Jeg forstår deg. Jeg har aldri følt meg så liten som når jeg er på jobb :sukk:

:troest:

Tror du morgendagen blir bedre da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Men på lørdag har jeg fri. Endelig. Jeg har ofte seks dagers uke, men denne lørdagen har jeg tid til meg selv. Eller jeg har lover å vaske vinduer hos mormoren min, men det tar maks en time.

Så skal jeg kjøpe nye trenings-klær. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Så utrolig flink du er til å trene :jepp:

Håper lørdagen blir fin :kose: Da jobber vi litt likt. Jeg jobber ofte 6dagers uke også. Ai! Vindusvask er ikke my cup of tea. Jeg er ikke flink til det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. :fnise: Det er ikke jeg heller, men jeg er i alle fall flinkere enn mormor. Hun er såååå lat. Dessuten greier hun ikke så mye lenger, men jeg tror hun kunne klart mye mer hvis hun bare gadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! ENDELIG HELG! Jeg har fri i morgen og på søndag og jeg skal nyte hvert sekund. :skya:

Hvordan???? :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse selvkos, god mat og stell! :jepp: En god film mens man steller seg selv er ganske optimalt etter en slitsom uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse selvkos, god mat og stell! :jepp: En god film mens man steller seg selv er ganske optimalt etter en slitsom uke.

God idé! Jeg kan jogge litt, så ta en god dusj, og så kan jeg se på film mens jeg gir meg selv en pedikyr eller noe. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skaal: Da var jeg endelig våken. Hehe kanskje litt sent? Jeg vet ikke hva som skjedde, jeg ble bare så veldig trøtt. Fikk ikke kvilt før klokken 7 heller fordi niesen min kom på besøk. Det er klart jeg må være tilstede mens hun er her. Hun finner på så mye rart. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo:

Jeg vil gjerne få følge med i dagboka di hvis jeg får lov :)

Ja selvfølgelig. Jo flere jo bedre! :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Jeg må jo følge med hos andre som innrømmer på åpent forum å spille sims ;)

Hehe :fnise: Selvfølgelig spiller jeg sims. Fins det noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...