Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skal jeg kjøpe nye devilsticks. Yay! Ødela devilsticksen min for lenge lenge siden. OMG I miss it! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Vi har valgt dette hotellet. Jeg tror det er greit nok. Det har i alle fall 500 m2 basseng. :jepp:

ååh, det så digg uuuut chiyo! heldiggriiiis! drar du 10. september?

og åssen går det med joggingen, flinken?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hihi.. har nok daffet av i noen dager ja. Har ment å jogge i flere dager nå, men det blir liksom aldri noe av. :sukk: Og jeg som var så flink.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To av dem holder man i hendene og bruker til å gjøre triks med flowersticken. Se under. Denne personen bruker en ekte devil stick. Jeg bruker flower stick fordi jeg ikke er like flink som han. Men jeg er ganske flink selv om jeg skal tørre å si så. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

jeg tror jeg vet hva en devilstick er, men hva er en flowerstick?

Morro at alle sånne trikseting skal ha djevelnavn. Devilstick og diablo og... ja det var vel de eneste jeg kom på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:biggrin: Ahhh... Jeg har blitt så utrolig brun. Når jeg kommer til Spania kommer alle til å tro at jeg er native. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg utrolig trist. Jeg har vært på jobb og jeg gjorde så godt jeg kunne, men jeg har vært på gråten mange ganger igjennom arbeidsdagen. Jeg kjente ingen pårørende eller noe slikt, men jeg blir helt kvalm når jeg tenker på hva de unge må ha gått igjennom på den øya, og hvordan det må være for foreldre og få beskjed om at deres barn er en av de som ikke kommer hjem fra sommerleir. :cry:

Det gjør meg så sint at noen kan gjøre en slik grusom handling. Å bombe en bygning er en ting. Man plasserer sprengstoffet og drar fra plassen. Man er ikke direkte vitne til hva som skjer selv om man vet at folk vil bli skadet. Men hvordan kan noen greie å se en ungdom i ansiktet og drepe? De er unge, uskyldige som ikke en gang har blitt introdusert ordentlig til den voksne verden. At noen kan drepe slike unge mennesker er helt ubegripelig. Mord er gale nok som det er, og så går en etter barn. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:rodmer: Så søte alle er. Det er bra vi har hverandre... til og med på Internet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...