Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Gjest Katee

Jeg hadde mine mistanker at britiske jenter var sånn fortsatt ja. :fnise: De var sånn de gangene jeg har vært i England. Nei, takke meg til de britiske gentlemen. Jeg smelter når de kaller meg 'love' :rodmer: De sier det jo til hvem som helst, men jeg blir likevel et lite rødmende pikebarn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Michelet

Jeg hadde mine mistanker at britiske jenter var sånn fortsatt ja. :fnise: De var sånn de gangene jeg har vært i England. Nei, takke meg til de britiske gentlemen. Jeg smelter når de kaller meg 'love' :rodmer: De sier det jo til hvem som helst, men jeg blir likevel et lite rødmende pikebarn :ler:

Signerer! Eller når de sier "bla bla bla,dear" :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Ja, de snakker jo så fort! Men jeg bare står der og sikler og drømmer meg bort. Jeg kunne gjort hva som helst for de :fnise: Det er hypnotiserende det der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare gutter som sier love. Men man kan bare si det til en jente. Eller kanskje til smågutter også. Jeg blir kalt for Love hele tiden. :rodmer: I love it! Det får meg til å føle meg veldig spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Ja, sant, jeg skulle ønske nordmenn sa det også. Selv om jeg sannsynligvis hadde trodd de var fullstendig korka i huet om de begynte å kalle meg kjære :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katee

Håper det blir en fantastisk uke for dere, honningene mine :lol:

(Okei, den var bare teit, honeys, men jeg måtte :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh mine snuppeduppiser, dere er så herlige! :hug::rulle:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...