Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet

Elsker the l word jeg og :jepp:

men hey,du må nok ta noen situps for meg og så muffinmagen min blir litt strammere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det skal jeg gjøre. Jeg har nå vært å kjøpt trenings-klær for over 1300 kroner. Eller jeg kjøpte en Volleyball også. :fnise:

Har nå jogget to runder, men jeg fikk vondt i kneet. Det var ikke bra. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

hvilket underlag jogger du på? og har du sko som tar av nok for støtene? :)

Kos deg med Harry Potter,sikkert kjempespennende+du kan spise kinosnop med go samvittighet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogger på grus. Det er en slags bane hvor hester løper, så det er mykt. Jeg har også veldig gode joggesko, så det kan ikke være det som er problemet. Men jeg har hatt problemer med knærne før.

Jeg brukte det ofte som unnskyldning i gymmen.:lur:

Dessuten var Harry Potter filmen bare helt episk! :strix: Jeg var så utrolig fornøyd med den. Jeg fryktet at den kanskje skulle bli litt dårlig siden jeg har vært litt skuffet over de andre filmene, men denne var klart den beste.

Jeg gråt nesten da vi fikk se lur sine minner. :rodmer:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NOOOOOOOO!!!! I dag må jeg rydde! :grine:

Foreldrene mine har vært på hytten og kommer hjem i dag. I mellomtiden har jeg og broren min greid å gjøre huset om til en svinesti. Det er så mye rot. :frown: FML

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg skal se HP på mandag, og jeg gleder meg så mye at det nesten gjør vondt :fnise: Gruer meg også, for etterpå så er det jo slutt :sjenert:

Lykke til med ryddingen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det tok ikke så lang tid. ;)

Eller jeg vaska badet. Skikkelig grundig. Så måtte jeg vaske opp noe greier fra golvet i stuen. Katten min hadde spydd en hårball. :spy:

Og så vaska jeg kjøkkenet. Den late broren min støvsugde huset, and that's it! :kjefte:

:fnise: Jeg har ikke hørt noen klager, så jeg tror huset så bra nok ut. Jeg dro på brun og blid og fikk meg litt sol i dette regnet vi har her på vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Googler Alcudia. Gleder meg sååååååån til ferien min. Det føles ikke som om jeg faktisk skal der. Det er mer som jeg bare har lyst og at jeg torturere meg selv med å se på bilder. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bilder,bilder,bilder :pisk::fnise:

Vi har valgt dette hotellet. Jeg tror det er greit nok. Det har i alle fall 500 m2 basseng. :jepp:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Steike altså!! :hjerter:

Nå ble jeg skikkelig sugen på sydenferie altså!!! Gjett om jeg skal bruke høsten på å surfe etter neste sommers ferie :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...