Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Fikk den ikke. :cry:

Jeg forventet det egentlig hele tiden, men det det suger ikke mindre av den grunn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katee

Du må ikke føle deg som en taper! For det er du ikke. Det er vanskelig å få seg en jobb. Men det er ikke umulig. Du må ikke la et avslag få trykke deg ned. Send flere søknader. Du vil få napp.

Samtidig har jeg full forståelse for at du føler deg trist og lei nå. Hvorfor skal ikke dette påvirke deg, men ikke la det overta deg. Ikke mist håpet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Jeg syns du skal sette av litt tid til deg selv en dag du har tid. Gjør noe du liker. Slapp av og ikke tenk på det her akkurat da. Det er viktig å ikke la dette få tynge deg ned

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:enig: Ja, jeg tror det er lurt. Jeg trenger å komme meg vekk litt. Jeg tror kanskje jeg skal dra på hytten en helg alene, og bare lese og se på TV.... og spise masse masse godteri. :gjeiper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ah sorry! Så ikke dette før nå. Det går bra med meg snupsie! ;) Har vært på jobb i dag. Fikk meg noe til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Ops... har ikke vært her på en stund. LoL

En oppdatering. Jeg studerer nå, jeg jobber på lørdager, og jeg gruer meg til eksamen fordi jeg ikke greier å tvinge meg selv til å lese så mye som jeg burde. Men samtidig så føler jeg at jeg gjør det bra sammelignet med de andre i klassen. Jeg vet også at når eksamen nærmer seg så kommer jeg til å pugge som en gal, og gjøre det helt greit eller bedre. Optimism! That's the ticket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...