Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt. I sommer jogget jeg, ble jo litt flinkere etter en stund. Jeg har begynt å svømme med noen venner også. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Vazquez

Først om meg:

*Jeg er en 21 år gammel jente (vil ikke kalle meg kvinne enda, det får meg til å føle meg gammel).

*Jeg har mørkebrunt hår og blå/grønne øyne.

*Jeg er bifil lesbisk, men sliter med å komme ut av skapet til alle, enda jeg er mye lykkeligere nå som jeg har godtatt den jeg er til meg selv.

*Jeg er veldig glad i språk. Jeg snakker både britisk og amerikansk engelsk, jeg har vært borti fransk, spansk, tysk, kinesisk og nederlandsk. Prøver å fokusere mest på fransk nå da, men det blir som oftest til at jeg tar på meg litt av hvert. Jeg liker nederlandsk veldig godt.

*Jeg studerer Litteratur i England. Jeg liker å skrive og vil bli forfatter. Jeg liker å sikte høyt i livet og er alltid på utkikk etter nye spennende ting.

Deg skal jeg følge med på, ja! :rodmer:

Endret av Vazquez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: har du hatt det fint?

Jo, men jeg fikk ikke gjort så mye siden det var familie tur med småbarn. Det ble mye familie tid med bassengkanten. ;) Niesen min på 1,5 år storkoste seg i babybasseng. :rodmer:

Og så ble jeg syk og kasta opp og nektet nesten å spise dagene etterpå. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg skal jeg følge med på, ja! :rodmer:

Jo, det skal du få lov til. ;)

Men det kan bli litt kjedelig. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...