Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varte ikke så lenge. :tristbla: Endte opp med å sovne i kinosalen. :sjenert: Sorry Thatcher... I just couldn't keep my eyes open. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grand Prix i kveld. Så nå håper jeg nordmenn får hodet ut av ræva og stemmer på noen som faktisk kan vinne internasjonalt. Det bør de... ellers... :trampe:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tooji vant! :gjeiper: Jeg tror han har en sjans til å gjøre det greit nok. Jeg mener... det er sånn typisk GP sang.

Altså... jeg heiet egentlig på Silya. Jeg ble steike forbanna da hun ikke kom videre, men men... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg må nok youtube litt for å få med meg hvem dette er. Har virkelig ikke peiling :fnise:

Hvordan går det, vennen? :klem:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Jeg skal til London i morgen med en venn. Han skulle nemmlig komme å besøke meg, så nå har jeg kjøpt flybilletter til meg siden jeg ikke bor der enda. Vi hadde jo betalt for Hilton Hotel og alt. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Hilton er fantastisk!! :strix: Håper du storkoser deg. Beklager at jeg ikke har vært her så mye i det siste :klem:

--

Jeg har fått ny bok og har altså ikke rømt KG ennå :) Link i signaturen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å svømt laaangt. Skal snart til syden, nå er det på tide å komme i gang med treningen. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja gleder meg kjempe mye. Vi har familie i Sandvika jeg aldri får se, så de det blir fint når vi alle er samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare en uke. Jeg liker å reise to uker når jeg først drar til syden, men når en får gratis ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...