Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Æsj, så kommer den kjedelige delen før man skal flytte ut igjen. Vaske klær og pakke sammen. :grine:

Men gleder meg veldig til å reise tilbake til England på mandag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe. Det går greit. :hug: Jeg får nok tid til å pakke i natt. Har greid å snu døgnet nesten helt rundt. :klaske: Det er gøy, når man skal være på Flesland klokken 8 om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg her. Det er litt skummelt. Jeg har møtt en kinesisk jente som bor oppe. Jeg bor i første etasje. Rommet er ganske kjedelig, men når kompisen min kommer med plakatene mine osv, blir det nok litt mer farge her. :jepp:

Hmmm... jeg føler meg egentlig ganske ensom... men jeg er ganske trøtt nå da. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi ikke snakket om dette før? NEI! :fnise:

Neida... hmm men jeg skal blir med i LGBT klubben på skolen. Kanskje det er en søt lita snelle der. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm ja jo, det er jo mulig. Jeg skal ikke si at jeg aldri har sett en pen britisk jente for det har jeg. MEN det er ikke noen her som jeg liksom har lagt merke til.

Jeg tror for meg handler det ikke bare om utsene. Jeg kan ikke forkalere det. Det er enkelte mennesker man bare liker uten helt å kunne sitte fingeren på hva det er man liker. Det er liksom bare en conection you know...

Ah... jepp. Får vel fortsette å speide ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww... det blir nok Pizza til middag i kveld. :sjenert: Fikk bra tilbud med medium pizza, mozarella sticks, dip og en boks drikke til 11 pund. :lur: Jeg har nok ikke fått i orden kjøkken utstyret nei. :tristbla:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh it was! :lur:

Vanligvis er britisk Take Away crap, men man kan ikke slå feil med kinesisk, Gogo Pizza eller Dominos Pizza. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...