Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff har hatt det helt forferdelig de siste dagene. Jeg slet så innmari med den ene stilen jeg må levere inn på tirsdag. Jeg fikk helt angst å ringte gråtende hjem til Norge og sa at jeg ikke orket å studere mer. :tristbla: Men det har ordnet seg. Etter masse arbeid har jeg greid å skrive den nesten ferdig. Selv om det ikke er noe særlig bra.

Nå er jeg skikkelig klar for en lang norsk juleferie. Jeg har prøvd å slappe av litt med blåfjell i dag. :fnise: Men det er nok best at jeg fortsetter å jobbe helt frem til tirsdag slik at jeg vet at jeg har gjort mitt aller aller beste. :jepp:

Fra nå av skal jeg jobbe hardt hele året og ikke la ting hope seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det håper jeg også. Men samtidig håper jeg den blir alt for lang slik at jeg vil tilbake igjen, får nå er jeg skikkelig lei av å studere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvordan går det? :klem:

Hei! Litt sent. Hehe. :gjeiper: Det går bra! Eller... stresser litt. Jeg skal tilbake til England neste uke, og jeg har ikke lest noe særlig i ferien. Noe som jeg burde ha gjort. :klaske:

Og... jeg skal til syden igjen. Mormoren min har spandert tur til Gran Canaria for hele familien til påske. Yay! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Syden høres utrolig deilig ut akkurat nå! :) Jeg skulle gitt min høyrearm for å fått reise nå :)

Jeg trodde faktisk at du var der borte allerede :sjenert: er du klar for et nytt semester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, Syden høres utrolig deilig ut akkurat nå! :) Jeg skulle gitt min høyrearm for å fått reise nå :)

Jeg trodde faktisk at du var der borte allerede :sjenert: er du klar for et nytt semester?

Nja... Gleder meg i alle fall. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake. Og jeg har hatt en ganske ok dag. Jeg har bestemt meg for å være litt streng med meg selv når det kommer til rutiner. Jeg skal lese mye mer, jeg skal trene mye mer, og jeg skal ligge meg tidlig slik at jeg alltid er opplagt til neste dag. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...