Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare ett spill, Age of Empires :nigo:

Jeg tror broren min har det, men jeg har aldri prøvd. Vi bor begge hos foreldrene våre akkurat nå. Kanskje jeg skal låne det før universitet begynner igjen.

Hva er poenget med spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg tror broren min har det, men jeg har aldri prøvd. Vi bor begge hos foreldrene våre akkurat nå. Kanskje jeg skal låne det før universitet begynner igjen.

Hva er poenget med spillet?

Det må du :jepp:

Det er et strategispill. Du skal bygge opp en by fra bunnen av. Befolke den, sørge for nok ressurser til å bygge videre og lage en hær. Så må du slå motstanderen din. Jeg elsker det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Å, gamere er så skjønne :rodmer: Jeg blir så i godt humør av å lese om erobringene deres, reisene, giftermålene, babyene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du :jepp:

Det er et strategispill. Du skal bygge opp en by fra bunnen av. Befolke den, sørge for nok ressurser til å bygge videre og lage en hær. Så må du slå motstanderen din. Jeg elsker det :fnise:

Har installert Age of Empires III nå. Det er skikkelig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner å spille WoW :sjenert:

Hehe jeg har brødre og en kompis som er helt hekta. Selv har jeg aldri prøvd, men det ser ikke så veldig gøy ut. Kanskje det er morsommere hvis en gjør det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whohoo! Jeg har bestilt sydentur! :bolledeig::bond::strix::rulle:

To uker til Alcudia med venn. Gleder meg så sinnsykt! Jeg vet at Alcudia ikke er selve festplassen, men vi liker det rolig og avslappende. Sol, basseng og strand. Det er slik jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er lenge til enda da. Reiser ikke før september. Lurer på å ta meg en biltur til Sverige først. Eller en tur til Sandvika for å besøke familie, og ta en tur innom Sverige mens jeg er på østsiden. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Å, gamere er så skjønne :rodmer: Jeg blir så i godt humør av å lese om erobringene deres, reisene, giftermålene, babyene :fnise:

Mener du nå at du leser om andres simmer nå...? :klo::fnise:

Whohoo! Jeg har bestilt sydentur! :bolledeig::bond::strix::rulle:

To uker til Alcudia med venn. Gleder meg så sinnsykt! Jeg vet at Alcudia ikke er selve festplassen, men vi liker det rolig og avslappende. Sol, basseng og strand. Det er slik jeg vil ha det.

Hurra! :bolledeig: Det høres bare kjempedeilig ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Mmm, jeg leser litt på diverse forum. Jeg er fascinert over gamere, over samholdet. Jeg ble rørt til tårer da jeg kom over forumet til min bror der de skrev så vakre ting om en som de hadde mistet og som døde så altfor tidlig

Hipp hurra for tur!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bra. Har tilbragt dagen med mamsen, og vi har pratet masse om meg og mine følelser om ting. Det gjør meg skikkelig glad å vite at jeg har en mamma som støtter meg gjennom alt. :strix:

Det gjør ting mye enklere, selv om ting er vanskelig. Hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katee

Å, sånne mammaer er gode å ha! :klem: Jeg skjønner hva du mener ja. Godt å ha noen å snakke med, er det ikke? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Men jeg skulle ønske det var like enkelt å være så åpen med alle i familien.

Men jeg har bestemt meg for å gjøre det så obvious at jeg liker kvinner at jeg ikke trenger å informere noen om legningen min. De får heller spørre meg om de er usikker. :fnise:

Jeg har bestilt en lesbisk kalender jeg skal ha på rommet mitt. Så får vi bare se hvor lenge det går før faren min kommenterer det. ;)

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Lurt! :fnise: Bor du hjemme?

Det er jo ikke sånn at du på død og liv må si det til alle, er det vel? Men jeg skjønner at du ønsker det om det er viktig for deg. Du er veldig modig og tøff som tør snakke med andre om det, syns jeg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare frem til oktober. Drar tilbake til England da.

Nei jeg må ikke si det til alle. Men det er viktig for meg at familien kjenner meg og aksepterer den jeg er. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...