Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Gjest Katee

Å, jeg liker at det er folk som skravler på KG nå! :hoppe: Da blir lille Al veldig glad :nigo: Så mange koselige folk her :rodmer:

Ja! Jeg er med på joggings-gruppe :hoppe::trene: Jeg skal bli stor og sterk, eller jeg skal bli fast i fisken og sterk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Jeg er med på joggings-gruppe :hoppe::trene: Jeg skal bli stor og sterk, eller jeg skal bli fast i fisken og sterk :rodmer:

Hehe. Jeg vil ikke være stor og sterk. Vil ikke se sånn ut. Ikke særlig pent nei.

Men i god form må vi være. Da blir vi glad og får god selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noz du er så søt. Vi er KG-venner også vi. :skravle:

right back at you!

du var min første venn her faktisk tenk!

det blir artig å følge dagboken din!

vi skal nok sørge for at den blir skrevet side opp og side ned i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

right back at you!

du var min første venn her faktisk tenk!

det blir artig å følge dagboken din!

vi skal nok sørge for at den blir skrevet side opp og side ned i!

Sitter med noen tårer i øyekroken altså. Så det er virkelig folk her inne som liker meg? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Sitter med noen tårer i øyekroken altså. Så det er virkelig folk her inne som liker meg? :rodmer:

Jeg liker deg også! Har lagt merke til deg en stund nå :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Sitter med noen tårer i øyekroken altså. Så det er virkelig folk her inne som liker meg? :rodmer:

jaaa-aaah, tviler ikke på at det er mange som gjør det! :jepp:

du virker jo særdeles søt! har et bilde av deg inni hodet mitt...men det stemmer helt sikkert ikke med virkligheten :ler:

(ikke fordi jeg ikke tror du er søt irl, men du vet åssen det er.... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. :fnise: Ja, det blir litt sånn. Jeg tror det er mange som tror at jeg er lav av en eller annen grunn. Det er en AB som har kalt meg "søt og liten" eller noe. Men jeg er faktisk 1.73 altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gøy med alle som kom innom dagboken min da!

Iza'bella og Alyah dere kan jo begynne å jogge dere også, så kan vi være en forum joggings gruppe! :rulle:

Jeg har i alle fall ikke tenkt å gi meg denne gangen. Jeg slutter ikke før jeg er skikkelig fit! :bolledeig:

Izaen er kronisk lat og HAAAATER å jogge :fnise: Neida,jeg er ikke så lat for jeg sykler og går tur nesten hver dag,men jogging er dødens altså :gjeiper:

Er det forresten noen som IKKE liker deg her på kg,chiyo? Tror ikke det går an altså :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det forresten noen som IKKE liker deg her på kg,chiyo? Tror ikke det går an altså :blomst:

Ja jeg tror det. Jeg har hatt noen AB'er på nakken i det siste. Men jeg er litt usikker på om det er mange eller bare en som alltid må krangle med meg, nettopp fordi han/hun (tror det er en han) ikke liker meg.

Takk forresten. Du er super søt. :kose:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute og jogget igjen, og i dag gikk det kjempe bra. Jeg måtte jo stoppe litt i dag og, men jeg følte at jeg kunne jogge lengre om gangen og da jeg var ferdig med runden lurte jeg på om jeg skulle gå en runde til. Men det ble til at jeg gikk hjem og gjorde mage øvelser. Jeg tror ikke det er lenge til jeg tar to runder. :trene::hoppe:

I morgen lurer jeg på å skippe joggingen og dra å svømme. Jeg ELSKER å svømme. Jeg er faktisk veldig god til det. Jeg er som en fisk. Nåt jeg var liten pleide jeg og mamma og dra å svømme nesten hver uke. Jeg pleide å leke havfrue. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er!

:duskedame:

Takker. Det er sikkert all støtten jeg får her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...