Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!


Diddles

Anbefalte innlegg

Så effektiv du er! Når ungene er i seng så er jeg som oftest så lat at jeg ikke en gang gidder å sette fatet mitt inn i oppvaskmaskinen :ler::sjenert: Så her i hus må kjøkkenet alltid ryddes litt på morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Teriyaki skrev:

Så effektiv du er! Når ungene er i seng så er jeg som oftest så lat at jeg ikke en gang gidder å sette fatet mitt inn i oppvaskmaskinen :ler::sjenert: Så her i hus må kjøkkenet alltid ryddes litt på morgenen..

Altså, det skjer ikke hver kveld for å si det sånn - det var nok bare et blaff :hoho: Mannen pleier å rydde kjøkkenet før vi legger oss, han takler ikke å stå opp til rotete kjøkken..nå slipper han det ikveld, så sant jeg ikke finner på at jeg skal lage meg mat :sjenert: Det er ikke helt usannsynlig at jeg må spise noe mer enn druer!! Nudler f.eks *slurp* :fnise: 

1 minutt siden, Mazilla skrev:

Nytt kokkeprogram i dag igjen? Eller er det gårsdagens top chef du skal se? 

Æh, de sa virkelig på reklamen her at det var premiere :klo: Isåfall er det gjerne da gårsdagens premiere av Topchef jeg skal se :ler: Var det bra? Verker etter å se dagens episode av Masterchef Australia istedet, men da blir mannen fornærma og sier jeg jukser :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå Instaposta jeg graviditeten likevel, selv om jeg sa jeg ikke skulle gjøre det :sjenert: Svake menneske :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Diddles skrev:

Ooouuu, har du sjal du ikke skal bruke selv?! Jeg kjøper gjerne!! :nigo: Fikk ikke til sjal med Liten, men jeg har veldig lyst å prøve igjen..Jeg har jo Ergo´en min også, men sjal virker så mye koseligere i starten :sjenert: 

Jeg har helt garantert sjal jeg ikke bruker, mener at jeg faktiske har to elastiske sjal (som var det første jeg brukte med Vesla). Skal se igjennom og gi deg beskjed når jeg har oversikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Diddles skrev:

Æh, de sa virkelig på reklamen her at det var premiere :klo: Isåfall er det gjerne da gårsdagens premiere av Topchef jeg skal se :ler: Var det bra? Verker etter å se dagens episode av Masterchef Australia istedet, men da blir mannen fornærma og sier jeg jukser :fnise: 

Masterchef Australia streama vi bare noen få dager på etterskudd fra det ble vist i Australia.... :flau: Hvem er det som er med i den sesongen du ser? Begynner å bli såpass lenge siden vi så den at jeg har glemt det... :ler: 

Må inn på insta og se posten din! :vinke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

:strix: 

:strix: 

35 minutter siden, Nótt skrev:

Jeg har helt garantert sjal jeg ikke bruker, mener at jeg faktiske har to elastiske sjal (som var det første jeg brukte med Vesla). Skal se igjennom og gi deg beskjed når jeg har oversikt. ;)

Du er altså en k.n.u.p.p :klemmer: 

4 minutter siden, Mazilla skrev:

Masterchef Australia streama vi bare noen få dager på etterskudd fra det ble vist i Australia.... :flau: Hvem er det som er med i den sesongen du ser? Begynner å bli såpass lenge siden vi så den at jeg har glemt det... :ler: 

Må inn på insta og se posten din! :vinke: 

Pleier vi å gjøre også, men denne gangen venta vi til det kom på tv ;) Det er 2015 sesongen så Billie og Georgia er med ihvertfall - de er favorittene mine:nigo: (..nå googla jeg Masterchef 2015 og da kom det jo opp hvem som vinner :klaske: Damn you Google!! :frustrert: ..eller egentlig damn you Diddles som googler :roll: I should have known better...)

Det er ikke en så spennende post altså, gikk tom for hashtags all of a sudden og endte opp med noe lite og enkelt :sjenert: Men nå er det ihvertfall offisielt (sikkert til Storesøsters store fortvilelse, men det får nå bare være!) Var i bhg og leverte Liten nettopp og ble møtt av ped.lederen som lurte på om det Liten hadde fortalt igår var sant denne gangen :ler: Hun har nemlig sagt flere ganger at hun skal bli storesøster, og jeg har måttet avkrefte..Så vi snakket litt om det når hun skulle legge seg igår, om hvorfor de ikke trodde helt på henne - så sammenlignet jeg med eventyret om han gutten som ropte "ulv ulv" så mange ganger uten at det var sant, sånn at når det først var sant så var det ingen som trodde på ham å kunne redde ham! Liten blir helt stille ett minutt og to - så kommer det; "men eg har jo ikkje sagt at de komme ein ulv mamma!!" Jeg sleit kraftig med å holde meg alvorlig der altså :hoho:Digger resonnementet! Haha, hun er ca verdens søteste :rodmer: Idag var det visst best at jeg leverte henne, sånn at jeg kunne si at det er sant at hun skal bli storesøster - så da ble det sånn! 

Vi skal snart avgårde for å se på maling, stua skal få en liten oppfriskning :nigo: Det er mannen som skal male altså, tror ikke jeg skal utsette dette bekkenet mitt for mer enn strengt tatt nødvendig :dry: Så når kvalmen la seg dukket bekkensmertene opp..er det ikke alltid noe da?! Det er heldigvis ikke så ille, men kjenner det godt de dagene jeg har vært på jobb - og spesielt når det har vært varer som skal løftes og bæres og nedvask! Men idag er det fri :hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følte jeg meg medskyldig i at du fikk vite vinneren, unnskyld altså! Selv om det meste av skylda nok må ligge på deg, smartingen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Elsker logikken til Liten! :hoho: Så gøy med oppfriskning av stua - hvilken farge skal dere ha? Kjempekjedelig med bekkensmerter, jeg håper ikke de blir skikkelig ille  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27 January 2016 at 10.31, Nótt skrev:

Bekkensmerter er noe skikkelig herk, de dukket opp her også i forrige uke.:(

Optimistiske meg håpte de skulle holde seg milevis unna i mange uker til - men jeg utfordret skjebnen med å koste snø av isen den dagen vi var og gikk på skøyter :sjenert: Lærer aldri gitt..dagen etter var bekkensmerter et faktum, og det vil ikke gi seg :sur: Det hadde vel komt uansett, men det jeg gjorde var vel ikke forebyggende ihvertfall :roll:

Den 27 January 2016 at 10.53, Mazilla skrev:

Nå følte jeg meg medskyldig i at du fikk vite vinneren, unnskyld altså! Selv om det meste av skylda nok må ligge på deg, smartingen! :hoho:

Jeg prøver alt jeg kan å glemme det :ler: Pleier å glemme det meste, men dette virker til å henge fast gitt...damn it! 

4 timer siden, lille_frosk skrev:

:hoho: Elsker logikken til Liten! :hoho: Så gøy med oppfriskning av stua - hvilken farge skal dere ha? Kjempekjedelig med bekkensmerter, jeg håper ikke de blir skikkelig ille  :klemmer:

Elsker Liten :rodmer: Hun er kul!! Og min og alt det der :strix: 

Vi leter etter en litt dyp brunfarge, men sliter litt..nå har vi prøvd flere forskjellige, men finner liksom ikke den rette!! Enten blir de for anonyme/ blasse eller så har den ikke rette nyansen..ender vel opp med at vi lar være - i ren frustrasjon, fordi vi ikke finner rette fargen..det blir ikke første gangen for å si det sånn :fnise: 

Bekkenet er der i dag også kjenner jeg..men nå er det helg, så da får jeg være litt snill med kroppen min! Har lyst på massasje :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å kommandere din kjære til litt massasje :Nikke: Det både fortjener og trenger du nå! 

Bekkensmerter er kjedelig. Jeg har heldigvis bare hatt det innimellom. Men du må være forsiktig nå som du har fått det så tidlig. Vær flink til å lytte til kroppen. 

God helg :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på bekkensmertene burde du kanskje søke hjelp? Jeg har søkt hjelp hos kiropraktor var der to ganger i forrige uke og føler at det hjalp noe, nå er nok ikke jeg veldig snill med mitt bekken heller (har tross alt trent med PT i går og hatt time selv i dag). Men føler ikke at treningen gjør bekkenet verre, jeg tror treningen er årsaken til at bekkenet holdt lenger denne gange før det begynte å krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nótt, få hjelp så tidlig som mulig! Jeg kan anbefale naprapat på det sterkeste. Han min er sabla flink! Ellers liker jeg også manuellterapeuten på privatsykehuset, men da må du få henvisning fra lege med ''diagnose'' bekkenløsning med gangvansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre, det høres veldig lurt ut å få hjelp med bekkenet tidlig! Var du veldig dårlig med Liten også? Håper dere finner den perfekte fargen til slutt - men hvis ikke, så er det jo litt morsomt å lete også! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Aprilis skrev:

Da er det bare å kommandere din kjære til litt massasje :Nikke: Det både fortjener og trenger du nå! 

Bekkensmerter er kjedelig. Jeg har heldigvis bare hatt det innimellom. Men du må være forsiktig nå som du har fått det så tidlig. Vær flink til å lytte til kroppen. 

God helg :klemmer: 

Han masserer nok gjerne, men luksusdyret vil ha profesjonell behandling :sjenert: Det er noe med å "skjemme-meg-bort" ved å gå til noen som gir proff massasje...hele pakka liksom! Men han får duge i mellomtida :ler:

God helg til deg også :klemmer: Håper formen din kommer seg!

19 timer siden, Nótt skrev:

Med tanke på bekkensmertene burde du kanskje søke hjelp? Jeg har søkt hjelp hos kiropraktor var der to ganger i forrige uke og føler at det hjalp noe, nå er nok ikke jeg veldig snill med mitt bekken heller (har tross alt trent med PT i går og hatt time selv i dag). Men føler ikke at treningen gjør bekkenet verre, jeg tror treningen er årsaken til at bekkenet holdt lenger denne gange før det begynte å krangle.

 

8 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Enig med Nótt, få hjelp så tidlig som mulig! Jeg kan anbefale naprapat på det sterkeste. Han min er sabla flink! Ellers liker jeg også manuellterapeuten på privatsykehuset, men da må du få henvisning fra lege med ''diagnose'' bekkenløsning med gangvansker.

 

7 timer siden, lille_frosk skrev:

Enig med de andre, det høres veldig lurt ut å få hjelp med bekkenet tidlig! Var du veldig dårlig med Liten også? Håper dere finner den perfekte fargen til slutt - men hvis ikke, så er det jo litt morsomt å lete også! :fnise:

Jeg vet jo at dere har rett (igjen) - men jeg har vel håpt at det skulle gi seg hvis jeg bare ikke sa det så høyt til noen :sjenert: Nå innser jeg vel at det er komt for å bli, merker det spesielt de dagene jeg har jobbet eller gjort andre tunge ting som å rengjøre i hønsehuset og sånn..men jeg kan jo ikke bare ligge på sofaen heller, jeg er jo ikke sjuk - bare gravid!! Jeg har store planer om å komme igang med trening igjen fra neste uke, merker jeg har mer overskudd nå enn jeg har hatt på veldig lenge :jepp: Så om jeg ikke kjører for hardt på nå i starten, så kan jeg kanskje klare å trene ganske lenge - og få styrket både bekken og kroppen ellers før fødselen! Sist hadde jeg jo PT, men det har jeg ikke råd til denne gangen..så jeg får klare meg på egenhånd denne gangen, sikkert lurt å be om et tilpasset styrkeprogram fra treningssenteret da - de skal jo ha kunnskap om trening for gravide også :Nikke:

Jeg hadde bekkenløsning når jeg gikk med Liten også ja @lille_frosk - men kiropraktoren holdt det sånn noenlunde i sjakk! Tenker jeg får ta kontakt med henne igjen, men kvir meg litt for å bruke så mye penger på det..i perioder gikk jeg jo 2-3 ganger i uka liksom, det er 1000 kr i uka det - da blir jeg fort fattig :daane: 

Idag har jeg bare gjort ting jeg har hatt lyst til :hjerte:  Jeg sov til 9.30, sto opp og tok en lang dusj før jeg tok turen på kafè og spiste gulrotkake med en god venninne *yumyum* Etterpå dro jeg på klesshopping, så nå har jeg fått tak i 2 bukser med plass til magen og noen gensere/ topper med litt farge på..det meste i skapet mitt er grått/ svart og brunt, så jeg trengte noen fargeklatter!!! Skal pakke ned de klærne jeg ikke kan bruke lenger, sånn at jeg slipper sånne seanser som den idag - der jeg prøvde omtrent hele klesskapet og endte med å vær litt lei meg fordi jeg ikke hadde noenting å ha på meg..var jo nettopp og kjøpte kjoler, men når alle de var i skittentøyet så sto jeg der uten noe som passet :dry: Det sneik med seg et par bittesmå bodyer, strømpebukser og bukser hjem også - de var så søte..ropte på meg der de hang :sjenert: Så nå har vi sikkert det vi trenger til den første tiden på klesfronten, det begrenser seg jo hvor mye i str 50 som er nødvendig liksom..mannen må bare ut og kjøpe sokker og smekker i "rett" farge etter fødselen ;) Så får jeg lete meg frem til den siste eska med babyklær som er oppe på loftet ett eller annet sted, jeg vet jeg har noen bittesmå plagg oppi der som er kjønnsnøytrale!! 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Enig med Nótt, få hjelp så tidlig som mulig! Jeg kan anbefale naprapat på det sterkeste. Han min er sabla flink! Ellers liker jeg også manuellterapeuten på privatsykehuset, men da må du få henvisning fra lege med ''diagnose'' bekkenløsning med gangvansker.

Neida, du bare ringer henne selv også avgjør hun om du får det gratis eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: litt på en lørdagsmorgen for 15 uker idag :danser: 

Liten sitter i sofaen spiser polarbrød med nugatti og ser på tv - lørdagsmorgen guilty pleasure for 4 åringen vår :fnise: Jeg sniker meg til litt kg-tid før det mest sannsynlig er full rulle, hun er ganske travel den der!! Og idet jeg skreiv det var polarbrødet inntatt og hun har begynt å hoppe tau :ler: Da var lørdagen igang på skikkelig! 

Sitter og tenker over hva vi har og hva vi trenger til denne babyen på innsida, så må få laget meg en liste..kontrollfreaken må ha kontroll :sjenert:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om deg i natt, hvordan du og mannen ble sammen. Skikkelig interessant å vite det. LOL!! Ha en super lørdag og helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...