Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Navn er sååå gøy! Og så sykt spennende å ikke vite kjønn, jeg kunne jo aldri gjort det selv (kjenner det rykker i kontrollnerven bare ved tanken :fnise: ), men synes det er så gøy når andre velger å ikke vite! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Arya. :hjerte: Det var mitt forslag til begge jentene, men mannen liker det ikke i det hele tatt dessverre. :lol: Søster holdt nesten på å kalle lille A E for det, men siden mannen ruller på r'ene ble det så stygt mente hun. Det er jo ikke vanlig rulling heller, type østlandet, men sånn...ja, du vet. Utenlandskrulling. :ler: Caspian er også utrolig nydelig! :rodmer: Elijah kjenner jeg jo fra før, bare uten j-en. :jepp: 

Jeg skriver deg en melding, jeg. Er enklere å avtale date der enn her. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4 January 2016 at 14.13, Diddles skrev:

Jo det hadde vært veldig kos!! Savner Belle-tid også :hjerte: Tirsdag er mannen på øving, så da er jeg hjemme alene..evt. kan vi treffes på kafè en av de andre dagene? Jeg kan vel hver kveld tror jeg  :klo: Torsdag er det personalmøte på jobb eneste, men det slutter jo innenfor rimelig tid (20.30) Har du en dag det passer bedre enn andre? 

 

Navn er stas :hjerte: Liker navn ikke alle andre har!! Ideelt sett bør de være enkle å uttale også når vi er i utlandet - men der bomma vi stygt med Liten sitt navn :hoho:De sliter skikkelig med uttalen på hennes navn :fnise:  De vi har funnet frem til nå er litt mer engelskvennlige; Ava, Luna og Arya til jente (alle mine forslag ;) Arya er foreløpig storfavoritt!) og Aaron, Elijah og Caspian (*elsk*!!!) om det blir gutt! Bestis bare :blink: "hvor finner du disse navnene egentlig?!" :ler: De er da ikke sååå spesielle?!? 

Navn er kjempestas! Og fine navn dere har funnet fram til :hjerte: Ava er faktisk nr. 1 på min liste over jentenavn akkurat nå. :jepp: Men vi vurderer også oppkalling og da blir det fort vekk en helt annen type navn så det blir spennende å se hva vi ender på til slutt. :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Åh, Arya.  Det var mitt forslag til begge jentene, men mannen liker det ikke i det hele tatt dessverre.  Søster holdt nesten på å kalle lille A E for det, men siden mannen ruller på r'ene ble det så stygt mente hun. Det er jo ikke vanlig rulling heller, type østlandet, men sånn...ja, du vet. Utenlandskrulling.  Caspian er også utrolig nydelig!  Elijah kjenner jeg jo fra før, bare uten j-en.  

Jeg skriver deg en melding, jeg. Er enklere å avtale date der enn her.  

Går det an å ikke like Arya?! :daane: Det må jo være det fineste jentenavnet, ever liksom!!!! Rare mannen :ler: Men nå har jo begge dine jenter veldig fine navn da!! Så helt rar smak har han jo ikke *knegg*  

Haha, nå måtte jeg lese to ganger når du skreiv om svogeren din; jeg leste utenlandsskrulling :hoho: Det var jo ikke så fint sagt tenkte jeg, å kalle svogeren sin for en skrulling fordi han ikke kan si r sånn som oss - meeeen så leste jeg det en gang til og skjønte hva du mente *fnise* 

Gleder meg til date imorgen!! Håper jeg er like klar for spinning da som jeg er akkurat nå!!! Avhenger helt av om jeg har fått hvilt litt først :sjenert: Jeg skal på jobb imorgen, så hvis jeg er flink jente så kommer jeg meg hjem når jeg skal og rekker å sove litt i solarium før jeg skal hente Liten i bhg! Er jeg uthvilt bør det gå bra..det er jo spin 1 liksom! 

4 timer siden, Kokos skrev:

Navn er kjempestas! Og fine navn dere har funnet fram til  Ava er faktisk nr. 1 på min liste over jentenavn akkurat nå.  Men vi vurderer også oppkalling og da blir det fort vekk en helt annen type navn så det blir spennende å se hva vi ender på til slutt.  

Jeg elsker å finne navn :rodmer: Leter i alt jeg leser og ser etter fine navn; rulletekster, ukeblader, serier, bøker - u name it! Foreløpig veldig fornøyd med de navnene vi har på lista, mannen er litt skeptisk til Luna - men jeg driver og overbeviser ham...Noen navn må man smake litt på før de er sånn skikkelig fine!! Jeg er veldig glad i Saga også, men synes det høres finere ut på svensk enn norsk...så det blir nok ikke Saga! Også ville jeg ha Milo på guttenavnlista, men da hoppet mannen på bremsene og bare --> jeg kaller ikke sønnen min opp etter et vaskemiddel :regler: Ts, han skjønner ikke hva han går glipp av :fnise: Hvem er det dere lurer på å kalle opp etter? Ingen av våre foreldre/ besteforeldre har noe navn vi er spesielt fan av - så det er ikke aktuelt for oss..men jeg synes det er veldig fint når andre gjør det!! 

 

Fin dag idag egentlig! Jeg har vært på jobb, kreket meg ut av senga lenge før behagelig var - men når jeg hadde dusja og fyrt i ovnen og satt i sofaen med knekkebrød og iskald melk var det ikke så ille likevel :hjerte: (Jeg er heldig som ikke er grisekvalm har jeg skjønt, jeg blir type uggen, er veldig trøtt/ sløv og har ømme pupper, men ellers merker jeg lite til hele greia..har begynt å kjenne at det strekker skikkelig nedi der innimellom, det er jo ubehagelig - men så lenge jeg vet hva det er så er det jo ikke skummelt ihvertfall, sånn som det var sist! Jo, også har jeg lagt litt på meg :sjenert: Jeg føler jeg spiser _hele_ tida, er jo konstant sulten!! Det går mye i frukt da, og nudler *slurp* men likevel - med null bevegelse ca de siste 10 ukene blir jo ingenting forbrent..og hallo noen kg ekstra :dry: Satser på den sultfølelsen roer seg snart, eller at jeg orker å bevege meg litt mer - ellers blir jeg type flodhest :haar: Heisann for en digresjon!!) Men ja, fin dag! Travelt på jobb, så klokka går fort - og vips var det tid for å hente Liten i bhg! Mannen hadde bestilt pizza (hans versjon av å lage middag er take away :klaske: men idag var det skikkelig godt!!) ,og for første gang på lenge ( :fnise: ) spiste Liten kjempegodt til middag - uten å fyke fra bordet hvert 3. sekund for å "sjekke noe"! Etter middag puttet jeg henne i dusjen, og hun lekte og sang inni der i nesten en time før hun ville komme ut! Så koselig å sitte å høre på henne, hun hadde det så fint inni der med varmt vann og såpeskum :hjerte: Så spilte vi DyreLotto, men siden jeg vant gadd hun ikke spille mer enn et par ganger - og begynte å pakke vilt og hemningsløst ned i kofferten sin alt hun skulle ha med seg til "syden"! For å si det sånn; jeg har pakket om :hoho: Men åh så digg å lete frem sommerklær fra innerst i skapet!! Fy søren jeg gleder meg!!! Jeg sov meg gjennom Barnetv med Liten krøllet inn i armkroken.."du e så trøtte du mammen min" sier hun og stryker meg så mykt på kinnet, drar teppet godt over meg og sier "sov du!" :rodmer: Altså, jeg blir helt tussete!! Leggingen gikk ganske bra ikveld, sammenlignet med monsterleggingen vi har hatt i det siste :daane: Hun sovnet ikke før kl 21, men uten fullt så mye hyling og vræling som de andre kveldene..gir meg selv et klapp på skuldra for å ikke tilte når hun begynte å tøye strikken (hva da kort lunte?!) istedet beholdt jeg roen, brettet de klærne mannen ikke hadde bretta (han bretter ikke sengetøy! Får det ikke til alene :ler: ) pløyde gjennom et par blader og svarte på hundretusen spørsmål fra ungen som liksom skulle sove..plutselig var det stille! Så nå skal jeg bare så ta på pysjen og krype oppi sofaen - nyte kvelden min mens mannen er på øving..tirsdager :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, pusilus skrev:

Gratulerer med en til på vei :hjerte:

så spennende. 

Takk Pusilus :klemmer: Spennende er rette ordet! Gleder oss da :hjerte: 

 

Jeg hadde en i overkant dramatisk dag på jobb igår!! Det begynte med at jeg ble møtt av oversvømmelse i gangen når jeg kom på jobb, det viste seg at sluket på vaskerommet var tett - så det var vann overalt :daane: Så da var det bare å vrenge av seg sandaler og sokker og gå til verks; rense sluk og tørke golver! Det endte selvsagt med at jeg ble dritkvalm siden tempoet var for høyt så tidlig på dagen, men jeg fikk nå åpnet sluket sånn at vannet kunne renne ned der istedet for utover golvene :nigo: 

Tempoet fortsatte litt for høyt, det var masse som skulle gjøres!! Og på slutten av dagen skulle jeg forberede middag til idag; laks og grønnsaker i form..jeg fant frem den nye kokkekniven min og begynte å skjære squash - plutselig traff knivspissen innsiden av håndflaten min og det sprutet blod :overrasket: Jeg blir _så_ dårlig når jeg skjærer meg, og dette pulserte så jeg skjønte det var dypt!! Jeg fikk røsket til meg papir og ropt ut et "jeg trenger hjelp her!!" før jeg måtte sette meg ned; det prikket foran øynene og jeg ble tung i hodet, stemmene var langt borte og jeg var ikke langt unna å :daane: Fikk støtte til å komme meg inn på et rom der det ikke var noen barn og la meg ned, de ringte til mannen og han kom og kjørte meg på legevakta..der var det lang ventetid, men etter en stund kom legen og skulle kikke på såret! Da var to av fingrene mine numne, og jeg var seriøst redd for at jeg hadde kuttet borti en nerve og to..legen dreiv og stakk meg i fingertuppene, noe kjente jeg og noe ikke - så gav han bedøvelse (noe som gjorde så inni h**@&%** vondt at jeg ikke klarte å la være å hulke som en liten unge :sjenert:) Så begynte han å rote inni hånda mi med pinsett og greier for å se om han kunne finne noen nerver som var skadet..skikkelig ubehagelig å ligge og kjenne at han røsket i såret - uten å egentlig kjenne noe :haar:  Så bedøvelsen virka godt!! Han kunne ikke se noe skader på nerver, så han sydde meg sammen og sa jeg fikk ta kontakt om jeg ikke fikk følelsen igjen om noen dager - for da må jeg operere :overrasket: Fikk bandasjert hånda og beskjed om å holde den helt tørr de første dagene - og at jeg skulle ta paracet om kvelden, for det kom til å gjøre vondt! Og det hadde han rett i!! Heiv innpå noen paracet før jeg ble henta av Belle, og de varte akkurat så lenge at jeg ikke hadde vondt mens vi satt og skravla i noen timer :hjerte: Det var veldig koselig!! Inatt har jeg våkna endel ganger av vondt, og idag verker det ganske mye - spesielt i den ene fingeren :klo: Satser på det går seg til, for jeg er ikke videre interessert i å operere...

Idag har tempoet vært på sneglenivå, jeg orker ingenting!! Blir kvalm bare jeg beveger på meg..har fått solt meg da, omsider - og merker godt at jeg har økt pigmentering! Smurte meg med faktor 30 i ansiktet og på brystet, men ble rød likevel..det skjer jo aldri :ler: Så kanskje jeg kan bli litt brun når vi reiser? Jeg fikk god farge sist jeg var gravid, da var vi ei uke på Tenerife - og magen var knallbrun når vi kom hjem :hjerte: Gleder meg forskrekkelig til noen-og-tjue-grader og :sol: !! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smelter litt av mannen som synger "Jeg heiter Anne Knutsdotter" til Liten som skal sove :rodmer::fnise: 

Kom tidlig hjem fra personalmøte, for de andre skulle gå avdelingsvis - og hånda mi er ikke arbeidsfør, så jeg kunne ikke være på min "avdeling"; kjøkken :tunge1: Så nå slenger jeg meg på sofaen :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diddles skrev:

Smelter litt av mannen som synger "Jeg heiter Anne Knutsdotter" til Liten som skal sove :rodmer::fnise: 

Kom tidlig hjem fra personalmøte, for de andre skulle gå avdelingsvis - og hånda mi er ikke arbeidsfør, så jeg kunne ikke være på min "avdeling"; kjøkken :tunge1: Så nå slenger jeg meg på sofaen :hjerte: 

Åh. :rodmer: Den sangen sang alltid pappa til meg da jeg var liten. Gode-minner-snufs.

Så deilig å være ferdig tidligere enn planlagt! Hvordan går det med hånden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Åh. :rodmer: Den sangen sang alltid pappa til meg da jeg var liten. Gode-minner-snufs.

Så deilig å være ferdig tidligere enn planlagt! Hvordan går det med hånden din?

:hjerte::hjerte::hjerte: gode minner :hjerte::hjerte::hjerte: 

 

Veldig deilig å være tidlig ferdig, spesielt siden jeg har vært så trøtt og uggen i hele dag! Det var helt fantastisk å legge seg på sofaen og sløve til en ny episode av MasterChef Australia :nigo: 

Det går greit med hånda, ringfingeren er fortsatt doven/ følelsesløs og lillefingeren verker - men såret i seg selv har ikke gjort så vondt ikveld! Men det kløøøøøør :bond: noe som jo er et tegn på at det begynner å gro, men herregud da menneske så frustrerende å ikke kunne klore i vei på det som klør!!!! Så nå har jeg bandasjert hånda mi på nytt, så jeg ikke skal rive opp såret i søvne...søvn :hjerte: Fryd!! Nå skal jeg sove!! Natti :natti: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Milepæler i svangerskapet :hjerte: 

06.11.15: Unnfangelsen finner sted omkring denne datoen

01.12.15: Hjertet begynner å slå

18.12.15: Kontroll hos lege/ultralyd (8 uker)

08.01.16: De viktigste organene er ferdig utviklet

15.01.16: 2. trimester :hjerte: Risiko for spontanabort avtar!

18.01.16: Første svangerskapskontroll hos lege

26.02.16: Tid for ordinær ultralyd

11.03.16: Halvveis!! De fleste kjenner fosterets bevegelser nå

02.04.16: Fosteret hører deg og vil reagere på lyder 

04.04.16: Blir barnet født nå, vil man forsøke å redde det

07.05.16: 3. trimester :hjerte: 

29.04.16: Tid for å fylle ut papirene om permisjon og foreldrepenger

03.07.16: Tid for innskriving, og for å pakke fødebagen

11.07.16: Fødselspermisjonen begynner

01.08: Antatt termindato 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milepæler! Og 11 uker allerede! :strix: 

Stakkars deg! Det er så guffent å kutte seg, også så dypt og dramatisk som det ble for deg da! :daane: Håper følelsen kommer krypende tilbake og at hånda blir fin igjen raskt. :kose: Det er i hvert fall et godt tegn når det klør! Da gror det nok som bare det :jepp:

Håper du får en fin fredag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med hånden din? Hørtes UTROLIG vondt ut, aua!! Håper den er bedre ... Og at du har hatt en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hola chicas :vinke: Jeg er tilbake fra varmen, og huttemegtu så kaldt det er her *fryser* Gradestokken viste 11  minusgrader når vi kom hjem inatt - det er et stort sprang fra de 26 varmegradene vi reiste fra bare noen timer tidligere :daane: Det er helt fantastisk vær her hjemme - det må jo sies; det er sjelden vi har gleden av strålende sol, snø og kulde her!! 

Vi har hatt en helt utrolig fin uke med masse sol og bading!! Stabil temperatur på 22-26 grader, bare skjønt..ingen av oss ville hjem igår :grine: Hotellet var bra, rent og fint! Det var et ganske digert anlegg, men det var delt opp i mange "soner" så det var ikke crowded andre steder enn i matsalen! Hele 8 basseng var det, flere av de var oppvarmet (selv om vi ikke fant noen av de og endte opp med å bade i hovedbassenget som var sånn 22 grader maks :roll: Den dagen vi reiste var det en som fortalte oss at bassenget "rett borti hogget" var oppvarmet til 28 grader :klaske: Jaja, vi har nå kost oss ved bassengkanten uansett! Det eneste jeg kan si om hotellet som jeg ikke likte var at de hadde litt problemer med kakkerlakker - og vi fant flere inne i leiligheten vår..den ene kvelden sto jeg på badet og gjorde meg klar for natta når jeg over skuldra mi ser lange følehorn som stikker ut av toalettveska mi som henger på veggen bak meg *hyyyyl* Og jeg som nettopp hadde hatt hånda mi nedi der for å fiske opp vitaminene mine - der var en diger kakkerlakk :haar: Jeg mista jo fullstendig hodet og ville helst kaste toalettveska veggimellom!! Klarte å kaste den ut istedet, sånn at kakkerlakken kravla utav og jeg fikk knerta den med en sko.......litt for seint kom jeg på at dette kunne vært et fantastisk insta-moment, med den kakkerlakken i toalettveska bak meg :hoho:Nei fysj, det var så ekkelt! Den natta drømte jeg om sånne lange følehorn som stakk opp overalt *gåsehudoverhelekroppen* Men bortsett fra det; bra hotell! 

Maten var "så der" men det er det jo alltid med buffetmat :dry: Heldigvis reddet vi oss inn med å bare ha halvpensjon, så vi spiste frokost og lunsj på hotellet men middagen tok vi på restaurant! Fant en veldig koselig italiensk restaurant nede i Maspalomas som hadde veldig god mat - så der var vi 3 ganger :ler: Den panna cottaen? To die for!! 

Som på de fleste andre store hotellanlegg hadde de lagt opp til endel underholdning både på dag og kveldstid - og siden vi oppholdt oss rundt hovedbassenget fikk vi med oss det meste - av varierende kvalitet og underholdningsfaktor :fnise:  Men; dagens høydepunkt hele uka var "vattenjumpa" med "Patrik från Sverige" Han var rett og slett til å spise opp :spise: Sånn typisk svensk unggutt (hva da putte alle i samme bås?! *uskyldig*) blond, brun og passe muskuløs med DE moves`a (han skulle tilbake til Sverige i april for å fortsette som danser - I say no more..) Jeg flirte meg gjennom vattenjumpa hver dag (fra solsenga that is, jeg kunne jo ikke bade med den hersens hånda mi :dry: ) , mens tenåringen vår var med hver dag og endte opp med et skikkelig feriecrush på fyren...hun gråt på flyet på vei hjem:troest: Han var altså veldig veldig søt og veldig veldig koselig, så jeg kan alldeles forstå at hun ble litt forelska i han der!! Altfor gammel for henne var han, og mest sannsynlig "spiller han for det andre laget" men åh for en hjerteknuser :trist: 

Sånn ellers har jeg bikka 12 uker :danser: og kan kjenne livmor over skambeinet når jeg ligger på ryggen :hjerte: Gjett hvem som har sovet med 2 par hender på magen hver natt :rodmer: Mannen er like opptatt av dette som meg, det er veldig fint!! Enda viser ikke magen når jeg ligger, men når jeg står oppreist begynner det å bli i overkant vanskelig å holde den inne :ler: så det viser at jeg har mage når jeg står! Enda har vi ikke sagt noe til jentene - og de har ikke sagt noe heller, selv om jeg fikk et par blikk av Storesøster når vi var på stranda den ene dagen..men neste gang Storesøster kommer hjem, da er jeg nesten 14 uker og har forhåpentligvis fått sjekket at alt er som det skal være inni der - da skal vi fortelle det! Jeg skal ringe etter legetimen imorgen og bestille privat ul :) Formen ellers er ganske bra, jeg er ikke så åndssvakt trøtt lenger og kvalmen/ uggenhetene har sluppet taket virker det som - så forhåpentligvis kan jeg se frem til noen fine uker nå :hjerte: Emosjonelt sett er jeg et vrak da..jeg gråter for hver minste ting, og merker at dette mellom meg og mannen innimellom er i vanskeligste laget for meg! Jeg sliter med tankene mine, og får ikke helt til å snakke med han om det - for jeg ser hvor lei seg han blir..samtidig kan jeg jo ikke la være i lengden, men jeg sa ingenting mens vi var på ferie ihvertfall..han merket på meg at jeg ble stille og lei meg når vi kikket gjennom noen bilder fra feriene vi har hatt tidligere - og tankene mine om at lykken vår var basert på en løgn brenner inni meg :sukk: Jeg burde nok gå og snakke med noen om det..om ikke annet så med en av disse fine jentene jeg har i livet mitt!!! Det er vanskelig, og det vet jeg at det kommer til å fortsette å være - jeg står for valget mitt og er stolt av hva vi får til..men åh, det er vondt og vanskelig, spesielt når jeg er gravid og overfølsom oppå overfølsomheten jeg hadde fra før :sjenert: 

Hm..jah! 

Jeg får planlegge ukesmeny for uka som kommer, jentene har kommet med flere ønsker; og øverst på lista står fiskeboller i hvit saus :ler: De er søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

 

Disse lange innleggene dine altså, de er så utrolig koselige! :hoppe: (Sånn med unntak av kakerlakkene!! :haar: ) Jeg er så smått tilbake etter en liten kg-pause, men har snoket litt rundt i kulissene og fått med meg det meste her uansett :lur: 

 

Hvordan tror du Liten vil reagere på nyheten da? Krysser fingrene for at Storesøsters reaksjon ikke blir helt avskrekkende.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mazilla skrev:

Disse lange innleggene dine altså, de er så utrolig koselige!  (Sånn med unntak av kakerlakkene!!  ) Jeg er så smått tilbake etter en liten kg-pause, men har snoket litt rundt i kulissene og fått med meg det meste her uansett  

Hvordan tror du Liten vil reagere på nyheten da? Krysser fingrene for at Storesøsters reaksjon ikke blir helt avskrekkende.. 

Wooohooo Mazilla - så gøy å ha deg tilbake :hoppe: Jeg har savnet deg!! 

Første svangerskapskontroll er overstått, og jeg sto med glans :fnise: Vekt, blodtrykk og blodprosent var helt fint! Jeg har lagt på meg 2 kg, noe som visstnok ikke er så ille med tanke på at jeg stort sett har ligget på sofaen i 12 uker :sjenert: Legen lette etter hjertelyd men fant ingenting, så da dro han frem ul-apparatet - og vi fikk se et lite knøtt som bokset med de bittesmå armene sine :rodmer: Nå sjekket ikke legen noe mer, men jeg skal ringe gynekologen min imorgen og bestille time til en real sjekk sånn som vi gjorde sist..ikke for noe mer enn å vite, jeg tror uansett ikke jeg hadde klart å ta abort om det viste seg å være noe som ikke stemmer..men det er greit å vite! Sånn ellers skal vi jo ikke vite kjønn (sier mannen :dry: ) så det er jo litt spennende! I overkant spennende for kontrollfriken meg som gjerne vil ha alt på plass i rett fargeskala i GOD tid :flau: Det er visstnok åpne butikker og sånn etter denne kid`en har kommet til verden også :klo::fnise: 

Ellers slapp vi bomba for Storesøster ikveld..det har jeg jo grudd meg til, og fryktet reaksjonen hennes! Sum summarum er jeg litt teit men hun er glad i meg likevel :hjerte: Det gikk egentlig veldig fint!! Noen tårer ble det jo, men vi trøstet og forklarte begge to her - så når hun gikk på badet for å stelle seg for natta hørte jeg hun sang - det er alltid et godt tegn når hun synger på badet!! Tror det kommer til å gå fint..

Liten vet ikke noe enda, vi er ikke helt sikre på om vi skal vente litt til eller om hun skal få vite det imorgen..må sove litt på den! Spent på hennes reaksjon også, jeg vet hun blir glad der og da - men det kan nok bli litt tøft for henne når babyen faktisk er her..også er det jo lenge å vente til sommeren da!! Hun er jo ikke akkurat kjent for å være god på å vente :hoho: 

Men nå må jeg sove :natti: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travelt på jobb med masse varer som skal bæres inn, snø overalt så trallene er dødstunge å trille og styr fordi det ikke er brød og jeg har ikke tid å lage varmmat pga internkontroll :bond: Sitter i skrivende stund utenfor hos bakeren for å hente brød mens jeg kjemper mot kvalmen og tårene - ingen på jobb vet jeg er gravid så jeg må bare bite det i meg :sukk: It's a crappy kind of tuesday :dry: Har mest lyst å dra hjem og legge meg..og strengt tatt kunne jeg gjort det siden jeg er 50% sykemeldt, men..da vet jeg det blir vanskelig for de på jobb! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...