Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet

Frigg

Anbefalte innlegg

Vannet med MASSE fugler? :skravle:

Dumme folk som ikke kan holde snavla om å mase om barn! Du skulle spurt om hun slet med hemorroider og om de hadde hatt sex enda etter fødselen, for man må IKKE vente for lenge :sjenert:

Nå blir det jo en herlig uke du har fri, med indian summer på sitt beste!

Hei og hopp, jeg skal trene på Bislett i dag faktisk...med alle de supertrente, pene menneskene...gleder meg :filer:

Ikke vannet med alle fuglene, men ikke så veldig langt unna ;)

De andre må bare mase og mase om barn, jeg kommer enten til å bare overhøre det eller bare si at det har de ingen ting med. I alle fall de som ikke er nære venner.

Hvis du skal trene på Bislet med alle de pene menneskene, så passer du jo perfekt inn :jepp: God trening :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåååw, søte Frigg! Klarte selvfølgelig å velge den dagen da "Sporty" (det livsstilsprogrammet på tv2) filmet på Sats...jadda...

Aha, er det vannet som ligger på toppen liksom, ovenfor? Der er det fint! Akkurat blitt medlem av DNT, og det er veldig gøy, så det anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og besøkte en venninne som ble mamma for fire uker siden. Var gamle arbeidskollegaer der også, og det ble selvfølgelig mas om når jeg skal ha barn. Har egentlig bare lyst til å overhøre hele greia. Jeg kan jo liksom ikke bare trylle frem en baby og jeg kan jo ikke tvinge kjære til å smelle meg på tjukka heller. Men enkelte bare MÅ gni inn at jeg nå MÅ få barn før "tiden er ute". :kjefte:

Å... det der kjenner jeg igjen!

Dt maset der hadde vi i alle år, og vi prøvde faktisk fordi vi ville ha barn.

Men og si til folk at man har vært prøvere i 5 år men ikke får det til, det klarte jeg bare ikke.

Det ble mange tårer over det der. :(

Nå slipper vi den type spørsmål, nå må vi istedet forsvare det at vi bare skal ha et barn, og ikke flere.

Har vurdert og bare svare at vi ikke kan få flere, noe som egentlig ikke er sååå langt unna sannheten siden jeg har trøbbel med og bli gravid.

Dumme folk som ikke kan holde snavla om å mase om barn! Du skulle spurt om hun slet med hemorroider og om de hadde hatt sex enda etter fødselen, for man må IKKE vente for lenge :sjenert:

Eller om hun er mye plaget med etterblødninger, tørrhet i skjeden, eller om han har trøbbel med og få den opp etter han så frua trykke ut babyen?

Slemt?

Javist! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... det der kjenner jeg igjen!

Dt maset der hadde vi i alle år, og vi prøvde faktisk fordi vi ville ha barn.

Men og si til folk at man har vært prøvere i 5 år men ikke får det til, det klarte jeg bare ikke.

Det ble mange tårer over det der. :(

Nå slipper vi den type spørsmål, nå må vi istedet forsvare det at vi bare skal ha et barn, og ikke flere.

Har vurdert og bare svare at vi ikke kan få flere, noe som egentlig ikke er sååå langt unna sannheten siden jeg har trøbbel med og bli gravid.

Eller om hun er mye plaget med etterblødninger, tørrhet i skjeden, eller om han har trøbbel med og få den opp etter han så frua trykke ut babyen?

Slemt?

Javist! :sjarmor:

Nå var det faktisk ikke hun som nettopp har fått baby som maste, men de andre som er 3-4 år yngre enn meg. Hadde nesten lyst til å si at nå måtte de selv se å få fi**a i gir for å få barn, men sa ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og bare to dager igjen til jeg begynner i ny jobb. JEg gruer meg som bare det. Det kommer nok til å bli bra, men det er de første ukene som er værst, før man blir kjent med barn og ansatte og rutiner. De tre ukene med fri har gått fort, men så har det skjedd noe nesten hele tiden også da. SÅ jeg føler vel at jeg har hatt "fri".

I går var det lønningsdag, men ingen lønn selvfølgelig. Begynner å bli litt slitsomt ettersom det ikke har kommet inn en krone siden 30.juli. Men det er vel en trøst å vite at det kommer inn lønn den 28. da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

:vinke: Lenge siden sist Frigg!

Jeg tror det kommer til å gå kjempe bra i ny jobb jeg, men skjønner godt du gruer deg litt - veldig normalt!

:klem: fra Usa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Lenge siden sist Frigg!

Jeg tror det kommer til å gå kjempe bra i ny jobb jeg, men skjønner godt du gruer deg litt - veldig normalt!

:klem: fra Usa!

Alltid så koselig når du stikker innom. Savner litt det gamle brukernavnet ditt og bilde da :fnise:

Det går nok sikkert bra, men det har jo vært godt å ha så lenge fri. Nå blir det ikke mange dager med fri fremover, bare helg og røddager frem til sommerferien tipper jeg :sukk:

Men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Det gjør jeg og.. Men det var fremdeles opptatt, så jeg får heller vente på den dagen det eventuelt skulle bli ledig igjen ;)

Det er jo snart desember da, den må ikke glemmes! Selv om den ikke er kjempe lang så innebærer den jo mye kos og hygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg og.. Men det var fremdeles opptatt, så jeg får heller vente på den dagen det eventuelt skulle bli ledig igjen ;)

Det er jo snart desember da, den må ikke glemmes! Selv om den ikke er kjempe lang så innebærer den jo mye kos og hygge :)

Ikke så mange dagene fri i desember i år gitt. Er jo det værste året ift fridager. Og med en samboer som hater advent og jul, så blir det liksom ikke sååå mye kos som jeg skulle ønske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Ikke så mange dagene fri i desember i år gitt. Er jo det værste året ift fridager. Og med en samboer som hater advent og jul, så blir det liksom ikke sååå mye kos som jeg skulle ønske :fnise:

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på en gang.. :fnise: Du får ha litt julekos i skjul da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny jobb i morgen. Gruer meg litt kan man si. Gruer meg mest til jeg er inne i ting, men håper det går fort.

Ikke lyst til å legge meg i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, den der kjenner jeg igjen! Det går sikkert bra. Det verste er vel nesten alltid selve gruingen, når man først er der går det som regel litt bedre.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde virkelig ha sovet, men jeg finne sikke trøtt. Gikk og la meg sammen med kjære, men måtte bare stå opp igjen. Ikke noe vits i å ligge å vri seg og tenke på alt mulig rart. Kommer til å være så trøtt som en sokk imorgen tidlig :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første dag i ny jobb unnagjort. Ble ikke helt som forventet, men det blir det vel aldri.

Kom på jobben og da viser det seg at tidligvakten på vår avdeling er syk. Men ettersom det er en basebarnehage, så har de tre andre avdelingen tatt i mot barna på vår avdelinge og hun som jeg skal ta over for var sammen med meg frem til halv ti, da ped.leder kom. Så vi har da vært to voksne i dag, og kommer til å være det resten av uka også ettersom hun siste er sykmeldt ut uka.

Så jeg ble kasta litt for fort ut i det. Greit nok at jeg har jobbet så mange år i barnehage, men det er noe med å få ta ting i sitt eget tempo. Men nå var det bare å hoppe ut i det. Så ikke så mye til ped.leder egentlig, for det var så mye som skulle gjøres. Da ped.leder kom kom det også en ny gutt til avdelinge som hun måtte ta seg av. Etterpå var det på tide å hente lunsj, noe jeg og en jente på avdelinge gjorde. Denne jenta fikk være med ettersom hun visste alt av hva vi trengte o.l. ;)

Etter maten gikk ped.leder med barna for å kle på og gikk ut, mens jeg ble igjen inne og ryddet + hadde pause etterpå. Da jeg var ferdig med pause måtte jeg ut og ped.leder på pause. Da hun var ferdig var det på tide å komme seg inn. Hun var i garderoben og jeg tok i mot barna på badet. Etterpå var det på tide med mat igjen og jeg var på kjøkkenet og lagde ostesmørbrød. Så jeg så vel ped.leder for andre gang ordentlig da vi spiste kl 15 :fnise:

Men barna oppførte seg egentlig veldig bra. Null krangling og de var utrolig flinke til å underholde seg selv og finne på ting.

Så jeg som skulle jobbe mellomvakter i to uker fremover for å bli ordentlig kjent og trygg, ja jeg skal da mest sannsynlig ha senvakt på onsdag :gjeiper:

Så for å være sikker på at jeg skal sovne litt bedre i kveld, så stakk jeg på trening etter jobb. Trente 20 min cardio og 50min styrke. Klarte knapt å gå hjem etterpå, og nå er kroppen min veeeldig sliten og trøtt :nigo:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Vekkerklokka mi ringte ikke i dag, men heldigivis så hadde kjære sin på ringing ti minutter etterpå.

* T-banen er forsinket i dag pga tidligere strømbrudd

* To stykker på jobb - hurra!

* Er hjemme sent i dag pga psykologen

* Utrolig sliten etter trening i dag. Egentlig en deilig følelse :)

* Trøtt!

Kort oppsumert: kunne ha hatt det bedre for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...