Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og man venter og man venter på at det skal skje noe på jobb. Vi vet at det skal gå konkurs, men eierne bare forlenger det. :kjefte:

Slaveri kaller jeg dette faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de lov å holde på slik som de gjør?? Virker helt uhørt!!

Ja, det har de faktisk :sukk:

En arbeidstaker har faktisk ikke noen andre rettigheter enn å bare møte opp på jobb hvis man skal få pengene av lønnsgarantifondet om...ja... 1 år?

"Sykdom" på avdelingen i morgen. En assistent som alltid er borte når hun får mensen. Så i morgen er det underbemanning på alle avdelinger igjen, og jeg må jobbe overtid. Spørs om jeg får tatt ut denne avspaseringen da :ler:

Null lyst til å jobbe over, men gjør det for kollegaen min så hun ikke blir alene til 09:15.

Glad det snart er helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått igjen penger fra lønnsgarantifondet, tok faktisk bare 3 måneder :filer: Nå var ikke det snakk om like mange penger, men de kan kanskje komme raskere enn ventet?

Høres ut som om du har en tung torsdag! Håper du blir i bedre humør av at det er fint vær i det minste!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått igjen penger fra lønnsgarantifondet, tok faktisk bare 3 måneder :filer: Nå var ikke det snakk om like mange penger, men de kan kanskje komme raskere enn ventet?

Høres ut som om du har en tung torsdag! Håper du blir i bedre humør av at det er fint vær i det minste!

:klemmer:

Det skal egentlig bare være tre måneders ventetid hos lønnsgarantifondet, men nå er det visst så mange konkurser at det kan ta opp mot ett år. Men det er visst i ekstremtilfeller da. Så håper pengene kommer fortere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobben er konkurs :hoppendeglad:

Og jeg skal ikke noe mer på jobb før 3.oktober :hoppendeglad:

Så på mandag skal alle ansatte på møte med bobestyrer og få litt mer informasjon. Og vi blir sikkert sagt opp da også, slik at vi kan gå til NAV og søke om dagpenger. For min del så hadde jeg kjempeflaks at det gikk konkurs nå før at jeg skulle ta ut den siste ferieuka mi, for da kan jeg søke om å få igjen de feriepengene også ettersom de ble trekt i juni.

Blir i alle fall spennende å se hva som skjer på mandag, men nå er i alle fall jobben konkurs og jeg skal ha masse, masse fri :nigo:

Eneste negative med dette er at det ble en brå slutt på jobben. Har ikke fått sagt ordentlig ha-det til barn og foreldre. De andre ansatte får jeg sett på mandag, så da får vi ta en ha-det-runde med de da.

Nå skal jeg ut og gå meg en tur det fine været, så er det hjem å lage lasagne og åpne en flaske med rødvin :jepp:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben er konkurs :hoppendeglad:

Og jeg skal ikke noe mer på jobb før 3.oktober :hoppendeglad:

Nå skal jeg ut og gå meg en tur det fine været, så er det hjem å lage lasagne og åpne en flaske med rødvin :jepp:

Så flott, kos deg med rødvinen og nyt fritiden frem til du begynner i nyjobben :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kjære reist på jobbreise til det store utland og kommer ikke hjem før natt til torsdag. Jeg tror at disse jobbreisene hans alltid kommer så brått på pga at jeg prøver å fortrenge det. JEg er så redd for at det skal skje noe som gjør at han ikke kommer hjem igjen. Da tenker jeg på ulykker o.l.

5 dager... er lenge det. Men heldigvis har jeg noen småplaner. Nå i helga er planen å titte litt etter klær til vi skal i Bat Mitswa neste helg, rydde på kontoret og gå meg turer. Mandag er det møte med bobestyrer ift jobben + psykologen. Tirsdag har jeg ikke noen konkrete planer for, men hvis alt går som planlagt på mandag, så bør jeg vel komme meg til NAV og søke om dagpenger.

Nå skal jeg prøve å få meg et par timer til med søvn før jeg starter lørdagen ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLITEN!

Skulle egentlig bare dra en liten tur til et kjøpesenter en liten busstur herfra for å se på klær, men det endte med at jeg var på tre kjøpesenter :ler: Fant bukse på Hennes & Mauritz, men har fortsatt ikke funnet noen overdel. Kan ikke ha skjorte/ bluse nedi buksa, så jeg må ha noe (skjorte) som er litt lengde på. Men det er så lite utvalg i de "vanlige" butikkene. Men jeg får ta meg en tur til uka og titte litt. Tenkte jeg skulle se på Match, Esprit, Mango, Zara.... ja, den typen butikker. Har jo fri nesten hele neste uke, så noe må jeg jo bare finne.

Da jeg kom hjem fra shopping var det å få i seg litt mat før trimtur. Bestemte meg for at jeg SKULLE gå meg en tur selv om jeg var kjempesliten og trøtt. Men fikk gått/ jogget i en time, så da kan jeg ta lørdagskveld med god samvittighet :jepp:

Er veldig deilig å ha skogen/marka rett utenfor døra. Er masse stier og turløyper rundt her, så det er bare å velge og vrake i hvor lange runder man ønsker å ta.

Ellers har jeg kjøpt den beste maskaraen ever! Jeg er vanligvis skeptisk til reklamer når det kommer til slike ting, men ettersom jeg har god erfaring med Isadora sine produkter fra før så måtte jeg bare prøve denne . Man får faktisk slike øyenvipper som på reklamen! :hjerte:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter ny mascara, eller nytt merke. Den er virkelig god altså?

Jeg synes den er fantastisk :jepp:

Noen synes at det kan bli litt klin med den ettersom børsten er så stor, men jeg har ikke noe problem med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk:

Føler meg litt ensom i dag. Savner kjære, ute regner det bøtter og det er ikke noe å se på tv. Hadde store planer om å rydde og få litt orden i enkelte skap og rom, men føler meg ikke i form. Er kvalm og generelt litt deppa. Det er lenge siden sist gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på en skikkelig jentefilm, ta på deg kosedressen, tenn stearinlys og unn deg noe godt.. Da skal du se humøret stige litt, du slipper iallefall tenke mens filmen ruller og går :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Må bare" få gjort unna ting først. Tenkte jeg skulle rydde feridg først, så ut å gå meg en tur før jeg skal lage meg god middag, ta et glass vi og se en film eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres flott ut. Tankene blir "lettere" etterpå, jeg lover!!! :klemmer:

:jepp:

Og det blir enda bedre når kjære sier at jeg bare kan bestille en aromamassasjetime og han skal betale :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det nydelig høstvær ute, men ser at det er meldt bøtter med regn akkurat når jeg skal dra til bobestyrer og videre utover dagen og kvelden...flott :rolling:

Er spent på hva som skjer til bobestyrer i dag. Håper vi får oppsigelse slik at man kan gå til NAV eller søke til NAV om dagpenger. Er ikke så mye penger igjen i kassa nå, men har heldigvis fått lagt av bittelitt penger til neste måned.

Skal bli deilig å bli ferdig med dette gitt.

Nå er det :kaffekopp: og litt frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...