Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for klemmer :)

Det gikk greit på jobb i dag. Ble selvfølgelig en del snakk. Men jeg fikk ringt både Utdnningsforbundet og Nav (lønnsgarantifondet) og begge jeg snakket med var superhyggelige og hjelpsomme. men de kan i alle fall garantere at vi får igjen de pengene vi har krav på hvis det går konkurs, men det kan ta opp mot et helt år!

Så jeg skal vel være veldig glad for at jeg har kjære og kan låne penger av han slik at regningene og bsu blir betalt.

Jeg og to kollegaer har vært og besøkt en fjerde kollega i kveld. Hun er snart fødeklar, og det blir stas når den lille kommer :hjerte:

Nå er det litt mat, tv å så senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne A har fikk en liten hjerteknusser i natt :hjerte: Var visst en tøff fødsel, men det står bra til med alle tre. Jeg og kjære skal dra på besøk på tirsdag, blir kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er Jeg utrolig sliten,både fysisk og mentalt. Jobbsituasjonen begynner å tære på. Vi vet at lønna ikke kommer i dag og nå går vi vel egentlig og jobber gratis. Men hva kan man gjøre? Rettigheter har man lite av,så sykmelding er nok det eneste alternativet. Men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er Jeg utrolig sliten,både fysisk og mentalt. Jobbsituasjonen begynner å tære på. Vi vet at lønna ikke kommer i dag og nå går vi vel egentlig og jobber gratis. Men hva kan man gjøre? Rettigheter har man lite av,så sykmelding er nok det eneste alternativet. Men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt sliten både i kropp og sinn. Men nå ser det ut til at ting begynner å skje på jobben.

I morgen er det egentlig planleggingsdag på jobb og det ble bestemt at vi bare skulle ta fri ettersom det egentlig ikke er noen verdens ting å planlegge på jobb ettersom vi ikke vet hva som skjer. Men så blir det plutselig møte med de som eier barnehagebygningen og en eventuell ny barnehageaktør. Det er blitt sagt at disse kommer til å ta over alle ansatte, men jeg har mine tvil om at jeg og hun andre som skal slutte snart kommer til å få værende. Hvem er vel interessert i å betale oss lønn for at vi skal jobbe en uke og ha ferie i en uke? Men vi får skje hva som skjer.

Er nå rimelig lei av alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg Frigg! Høres tungt ut... Håper du klarer å slappe av litt når du er hjemme, selv om det er mye å bære på for tiden. Godt du har fått deg jobb et nytt sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet foreldrene i bhg noe om situasjonen deres?

Jeg som forelder hadde ikke likt og sende barnet mitt til en (slik jeg ser det) ustabil barnehage.

Skjønner frustrasjonen din veldig godt.

Har du vurdert og si opp, eller vil du ikke for da setter du kollegaer i trøbbel?

Uansett....

Det er fredag idag og helg!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne:

Foreldrene vet om dette og de vet faktisk mer enn det vi gjør! Foreldrene står på vår side og kjemper vår sak. De står virkelig på for oss. Hvis de ikke vil sende barna sine i barnehagen så skjønner jeg det godt,men de aller,aller færreste har ikke noe annet alternativ ettersom de må på jobb selv. HAdde vi som jobber der hatt noe valg,så hadde vi stengt og ikke gått på jobb. Men for at vi skal ha krav på lønn gjennom lønnsgarantifondet så må vi gå på jobb.

SKjønte ikke helt hva du mente med oppsigelse,for jeg sa jo opp i juni Og har bare en uke igjen å jobbe der jeg er nå. Men jeg må jo kjempe for lønna for august og september+ opptjent feriepenger for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste hele arbeidsuke før jeg er ferdig å jobbe der jeg er nå. Gleder meg til neste mandags ettermiddag. Da er jeg helt ferdig der og jeg kan ta livet med ro i nesten tre uker. Gleder meg.

Men det kommer til å bli en laaang uke å komme seg gjennom. Tipper på at stemningen på jobb ikke er så mye bedre enn forrige uke. Altfor lite folk, avdelinger som må stenges, folk som er syke og mye snakk.

I tillegg regner det bøtter ned i dag, og det gjør ikke dagen stort bedre heller :sukk: Mye klaging for tiden, men det er slik livet mitt er for tiden....desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har dagen bestått av jobb, psykologen etter jobb, hjem og spise og nå er det klart for senga. Har tidligvakt i morgen, så må opp litt før seks. Blir ikke mye igjen av dagen når man jobber til 17 og psykologtimen var fra 19-20 og jeg var hjemme kl 21. Men jeg er "heldigvis" sliten og trøtt, så sovner nok fort i dag.

Har fått plastret den brekte tåa mi nå. Håper hevelsen gir seg snart, for det er ubehagelig å ha på sko. Men det hjelper kanskje ikke at jeg har fått et myggstikk der i tillegg. JEg tror det er myggstikk,men samtidig så kan det se ut som om det er brusk som plutselig har poppet frem. Og kløen kan godt være pga at det gror.

Så ikke lett å vite hva som faktisk skjer med tåa :ler:

Men nå er det nattinatt for min del :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brekt tå, au! Hvordan klarte du det?

:ler:

Var bare å tuppe den borti skoen til kjære som sto i gangen. Ikke værre :ler:

Er nok vondere å briste en tå enn å brekke den. Er ikke vondt nå, men den er innmari hoven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...