Gå til innhold

Hvilken blogger er den peneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest margrit

Fordi hun er veldig mainstream typisk tenåring som ikke kan legge sminken sin og har bleka håret blondt?

Innlegget ryddet for image-tags iht reglene.

Yvonne (mod)

Endret av margrit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har du helt rett i, Larsern.

Virker som de dype blir sett på som for dype. Folk flest synes vel det er kjedelig og forstår kanskje ikke alt. Mye lettere for unge mennesker å lese noe de identifiserer seg med - hverdagen sin.

Dessuten er jo materialisme og forfengelighet en big hit i samfunnet. Triste greier.

:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea er penest..

syns hun er pen her, Her, her, her,her, og her, og her...

Det som er så fint er at man får sett hvordan hun egentlig ser ut, og hvor variert utseendet hennes er. Hadde vi sett like mange "uten-sminke-med-grimase-bilder" av alle andre bloggere er det nok ikke like mange som syns dem hadde vært så pene heller...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea er penest..

syns hun er pen her, Her, her, her,her, og her, og her...

Det som er så fint er at man får sett hvordan hun egentlig ser ut, og hvor variert utseendet hennes er. Hadde vi sett like mange "uten-sminke-med-grimase-bilder" av alle andre bloggere er det nok ikke like mange som syns dem hadde vært så pene heller...

Vi har nok veldig ulik smak, for jeg ser ikke hvordan hun er pen i det heletatt :) Men så lyser jo personligheta hennes gjennom på bildene også da. Og det mener jeg ikke er en positiv ting :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg finner heller ikke Linnea spesielt vakker. Hun kler for det aller første IKKE lyst hår, også ser hun altfor sinna ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg finner heller ikke Linnea spesielt vakker. Hun kler for det aller første IKKE lyst hår, også ser hun altfor sinna ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ann Mari Olsen... :P Not. Haha ja det øyeblikket var helt sikkert en kjempemulighet for henne! :P

http://bloggfiler.no/annmariolsen.blogg.no/images/233115-7-1309480051940-n800.jpgMin lenke

Hun er jo en kjempefin jente :)

Innlegget ryddet for image-tags iht reglene.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. jeg synes også hun er fin :)

Sorry :) Glamourmodell-looken er ikke noe for meg. Skjønner ikke hva folk synes er pent med henne.. Men altså, hadde ikke lagt med ned og blånekta om jeg fikk valget om min kropp og hennes. Men trynet.. Neh. Nei :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle bloggere listet opp her, må jeg si meg mest enig i Linnéaog Hanneli. Mange av de andre her ser så fake og billige ut. Men hele poenget med glamuttrykket er vel å se ut som man er oppnålig for gud og hvermann og fem på gata og noen til. Det har jo en viss sjarm det også, hvis man liker sånt, og sikkert noe mange kan kjenne seg igjen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle bloggere listet opp her, må jeg si meg mest enig i Linnéaog Hanneli. Mange av de andre her ser så fake og billige ut. Men hele poenget med glamuttrykket er vel å se ut som man er oppnålig for gud og hvermann og fem på gata og noen til. Det har jo en viss sjarm det også, hvis man liker sånt, og sikkert noe mange kan kjenne seg igjen i.

Fake og billig, fordi de er pene, har fin kropp og sminker seg? Typisk kvinnfolk ;) Du kjenner sannsynligvis ingen av de som er nevnt her over, så du kan umulig vite om de verken er billig, eller har operert inn noe i kroppen. Er vel også bare jenter som har nevnt Linnea.. Kanskje hun hadde vært litt penere med en annen personlighet, men i mine øyne er hun utrolig usjarmerende, og virker rett og slett fæl.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle bloggere listet opp her, må jeg si meg mest enig i Linnéaog Hanneli. Mange av de andre her ser så fake og billige ut. Men hele poenget med glamuttrykket er vel å se ut som man er oppnålig for gud og hvermann og fem på gata og noen til. Det har jo en viss sjarm det også, hvis man liker sånt, og sikkert noe mange kan kjenne seg igjen i.

Åssen vet du at de er billige? kjenner du de?

Jeg skjønner ikke hva som er så pent med Linnea. Som HL sier, så kler hun virkelig ikke blondt hår og jeg synes ikke hun er noe spesielt pen i det hele tatt.

Jeg synes Kenza er utrolig pen og har en flott kropp :)

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake og billig, fordi de er pene, har fin kropp og sminker seg? Typisk kvinnfolk ;) Du kjenner sannsynligvis ingen av de som er nevnt her over, så du kan umulig vite om de verken er billig, eller har operert inn noe i kroppen. Er vel også bare jenter som har nevnt Linnea.. Kanskje hun hadde vært litt penere med en annen personlighet, men i mine øyne er hun utrolig usjarmerende, og virker rett og slett fæl.

Enig! Det er mange som skal hate på pene jenter som sminker seg! ( sier ikke gjøa gjør det altså) Vet det er mange jenter som kritiserer pene jenter med mye sminke og bruker det som unnskyldning til å si "hun har alt for mye sminke,alle kan se ut sånn med mye sminke. Nei, alle kan ikke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Heidi ;)

haha, en "Hei Kari Nordmann" kommentar finnes i ALLE tråder her inne.Litt moro egentlig. "Hei fotballfrue" osv :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje Nette Nestea er den peneste bloggeren av de jeg har sett :)

Endret av Forbidden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje Nette Nestea er den peneste bloggeren av de jeg har sett :)

Enig ! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...